abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:54:58 #126
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183399398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Of Maurice Steijn. 1 van die 3.
Dan het liefst Steijn.

Ben sowieso wel klaar met die Feyenoord 'helden'. Die krijgen veel teveel krediet.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:55:31 #127
268491 fetX
pi_183399412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel lekker ouderwets dit. Gezeik over trainers, gezeik over TD, gezeik over de jeugd, gezeik over het stadion. Is er momenteel wel iets positiefs te bedenken?
Het voetbal begon er de laatste weken bij vlagen wat beter uit te zien. :)

Maar inderdaad, er is weinig positiefs op dit moment aan Feyenoord, behalve dat het een prachtclub is en blijft.
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:03:53 #128
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_183399562
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zie het van Geel zo doen hoor. Ben er nog niet zeker van dat hij na dit seizoen vertrekt.
Op basis waarvan dan? Vooral vorig competitieseizoen was dramatisch, terwijl er voor een recordbedrag aan spelers was gehaald. En dit jaar is het ook niet veel.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:04:57 #129
268491 fetX
pi_183399579
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Op basis waarvan dan?
Die vraag kun je bij heel veel zaken stellen die van Geel heeft gedaan.

Maar zijn antwoord zal zijn: prijzen en een echte Feyenoord clubman.

Mario Been zou zeggen: 'Op basis van het feit dat....'
pi_183399735
quote:
Wel lekker ouderwets dit. Gezeik over trainers, gezeik over TD, gezeik over de jeugd, gezeik over het stadion. Is er momenteel wel iets positiefs te bedenken?
We doen nog steeds mee om de prijzen

landstitel en beker zijn gewoon binnen bereik.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183399814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

We doen nog steeds mee om de prijzen

landstitel en beker zijn gewoon binnen bereik.
:D

quote:
Uiteraard, onze directe concurrentie voor plek 3 doet t ook debiel slecht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 13:20:21 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183399848
quote:
Gisteren werd bekend dat er een ernstig incident heeft plaatsgevonden in de kleedkamer na de training van de beloften en Feyenoord Onder 19. Voetbal International schrijft dat het een complete chaos is op de Feyenoord Academy.

Voetbal International weet wat er is gebeurd tijdens de training. Mats Knoester en Crysencio Summerville vliegen elkaar in de haren. Het is een scherpe training. ‘Mats Knoester houdt wel van die aanpak. Hij, een verdediger, vliegt er lekker in. Hard, zeker, maar ook fair. Niettemin raakt hij tijdens een van die duels de voeten van Crysencio Summerville, een buitenspeler die klein van stuk is, maar gezegend met een goede techniek. De tik van Knoester is er net één te veel voor Summerville. Hij misdraagt zich op een manier dat omstanders ervan schrikken. Kuyt grijpt in en roept zijn aanvaller tot de orde. Die biedt ten overstaan van de groep zijn excuses aan. Daarmee lijkt de zaak gesust. Het komt vaker voor, ook dat is voetbal. Het hoort niet, maar het hoort er wel bij. Het is niet persoonlijk.’

Volgens ooggetuigen zou Summerville zijn broer hebben opgetrommeld. De broer komt de kleedkamer in en gaat met Knoester op de vuist. ‘De verdediger overweegt aangifte te doen wegens mishandeling en zijn contract in te leveren’, schrijft Voetbal International. ‘Dat wil Feyenoord voorkomen en dus wordt er gepraat en was er maandag nog steeds geen oplossing. Zoiets getuigt niet van veel daadkracht. Wie iets meer kan, kan zich bij Feyenoord blijkbaar ook iets meer permitteren.’
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:25:34 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183399919
quote:
Onlogisch is bijna van zijn gordelroos af :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183399974
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

#topsportklimaat
pi_183400567
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Onlogisch is bijna van zijn gordelroos af :)
^O^
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:08:03 #136
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183400708
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:29 schreef exile79 het volgende:

[..]

#topsportklimaat
Kuyt met zijn grote mond mag het nu oplossen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:18:23 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_183400843
Ik ben bang dat Feyenoord haar verlies moet nemen en Summersville moet wegsturen. Dit komt gewoon niet meer goed.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_183401267
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben bang dat Feyenoord haar verlies moet nemen en Summersville moet wegsturen. Dit komt gewoon niet meer goed.
wegsturen kan niet

summerville levert zelf zijn contract in

Er is maar 1 oplossing

Summerville uit 019 halen en doorsluizen naar de hoofdmacht

Wordt die beloond voor die vechtpartij. :)

In ieder geval hij kan niet meer bij die groep van onder 19 blijven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:56:55 #139
268491 fetX
pi_183401372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat gaat denk ik niet zo snel gebeuren. Binnen Feyenoord zien ze hem als een groot talent.
pi_183401403
Debiel eigenlijk dat zo´n figuur zomaar tot in de kleedkamer kan komen zonder enige vorm van beveiliging, volgende keer zijn het hersenlozen die ff een en ander denken te moeten rechtzetten.
blablablabla
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:00:21 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183401416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:59 schreef Elan het volgende:
Debiel eigenlijk dat zo´n figuur zomaar tot in de kleedkamer kan komen zonder enige vorm van beveiliging, volgende keer zijn het hersenlozen die ff een en ander denken te moeten rechtzetten.
Ze moeten het niet te moeilijk maken, anders lukt het de spelers ook nooit om zich om te kleden.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:03:48 #142
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_183401463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat gaat denk ik niet zo snel gebeuren. Binnen Feyenoord zien ze hem als een groot talent.
Zoals Klaas (wow) al zegt; blijven in die ploeg kan niet. Je broer de kleedkamer insturen om iemand in elkaar te slaan is een reden om iedereen te ontslaan, en als dit zijn manier is van ‘conflicten oplossen’ heb ik het idee dat hij het toch niet gaat redden in de top.

Het is echt een dilemma voor Feyenoord, dat snap ik wel, maar het probleem is gewoon veel en veel groter dan één talent uit je opleiding.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:03:50 #143
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_183401464
Dit was onder Grootscholten allemaal nooit gebeurd natuurlijk.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:18:05 #144
268491 fetX
pi_183401751
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Zoals Klaas (wow) al zegt; blijven in die ploeg kan niet. Je broer de kleedkamer insturen om iemand in elkaar te slaan is een reden om iedereen te ontslaan, en als dit zijn manier is van ‘conflicten oplossen’ heb ik het idee dat hij het toch niet gaat redden in de top.

Het is echt een dilemma voor Feyenoord, dat snap ik wel, maar het probleem is gewoon veel en veel groter dan één talent uit je opleiding.
Nou, ja. Ik ben het ergens wel met je eens.

Maar, dat joch is net 17. En daarmee wil ik het overigens absoluut niet goedpraten. Wat is er op tegen om dat mannetje aan alles en iedereen zijn oprechte excuses aan te laten bieden, diep door het stof te laten gaan en een tweede kans te geven?
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:20:55 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183401803
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Nou, ja. Ik ben het ergens wel met je eens.

Maar, dat joch is net 17. En daarmee wil ik het overigens absoluut niet goedpraten. Wat is er op tegen om dat mannetje aan alles en iedereen zijn oprechte excuses aan te laten bieden, diep door het stof te laten gaan en een tweede kans te geven?
Het feit dat zijn broer ook meteen opspringt om een collega van zijn broertje in elkaar te meppen, zegt ook best veel over de opvoeding.

Is ook niet het eerste incident met deze gozer, toch? En het is niet dat hij de nieuwe Messi is ofzo. Bovengemiddeld in de Feyenoord-opleiding misschien, maar dat zegt weinig momenteel.
pi_183401807
Zal je precies zien dat hij ergens anders doorbreekt.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:22:41 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183401839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:21 schreef Luni het volgende:
Zal je precies zien dat hij ergens anders doorbreekt.
Kan altijd. Maar in 90% van de gevallen blijken dit soort tyfuslijertjes gewoon niet van het juiste materiaal.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:24:03 #148
268491 fetX
pi_183401866
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het feit dat zijn broer ook meteen opspringt om een collega van zijn broertje in elkaar te meppen, zegt ook best veel over de opvoeding.

Is ook niet het eerste incident met deze gozer, toch? En het is niet dat hij de nieuwe Messi is ofzo. Bovengemiddeld in de Feyenoord-opleiding misschien, maar dat zegt weinig momenteel.
Ik weet eerlijk gezegd niet of er al eerder incidenten zijn geweest.

Mijn vraag is vooral; wat zijn de argumenten tegen een tweede kans nadat hij flink door het stof is gegaan? Ik ben er zelf ook niet voor om het koste wat kost te behouden.
pi_183401878
Ik denk dat Summerville wel de juiste mentaliteit heeft

Een speler die in staat is om te "killen" gaat het juist wel redden in de top

Daarom denk ik ook dat Frenkie de Jong het nergens gaat redden buiten de nederlandse competitie

Die kan alleen een glimlach om zijn muil trekken...Dat gaat hem echt niet worden.

Je heb killers nodig die ten koste van alles willen

Haal hem maar bij de selectie

het is al debiel dat hij daar nog niet zit als je iedere week naar die clowns zit te kijken die het ook niet laten zien
pi_183402599
'De plannen voor Feyenoord City zijn gestolen'
Volgens projectontwikkelaar Joop Mommers is het plan voor Feyenoord City – de nieuwe Kuip en omliggende gebiedsontwikkeling – van hem gestolen. Hij beschuldigt de club, het stadionbedrijf, architectenbureau OMA en de gemeente Rotterdam van diefstal.

‘Dieven zijn het,’ zegt Joop Mommers deze week in Nieuwe Revu. Hij doelt op Eric Gudde, voormalig directeur van de voetbalclub Feyenoord, en Jan van Merwijk, directeur van Stadion Feijenoord. ‘Zij hebben Koolhaas de opdracht gegeven om dit plan over te nemen en uit te werken.’ Projectontwikkelaar Mommers maakte zijn plan al in 2005, en presenteerde het dat jaar in supportersblad Hand in Hand.

OMA, het bedrijf van de wereldberoemde architect Rem Koolhaas, maakt zich volgens Mommers schuldig aan plagiaat: 'Cees de Bruin (miljardair, tevens president-directeur van het stadionbedrijf – red) wilde een grote naam als Rem Koolhaas omdat hij dacht dat het project dan meer kans van slagen had. Ik ben natuurlijk maar een klein mannetje uit Barendrecht.’

Hoogleraar auteursrecht Jan Kabel, noemt het niet vermelden van de naam van Mommers in de plannen van OMA een onrechtmatige daad: ‘De plek voor het stadion is dezelfde, de verbindingsroute naar de oude Kuip ook. Het is ondenkbaar dat Koolhaas toevallig op precies hetzelfde idee komt.’

Gudde en Van Merwijk zouden niet alleen de goede, maar ook de slechte ideeën van Mommers overgenomen hebben. Mommers stelt namelijk voor om de bouw van het nieuwe stadion te betalen met de kaartverkoop. In het plan van Feyenoord City is dat ook het geval; een graat in de keel van de huidige Feyenoord-directeur Jan de Jong, want bij tegenvallende stadioninkomsten is er te weinig geld om de spelers te betalen en dreigt opnieuw een faillissement. Mommers: ‘Het was bedoeld om de discussie te openen over de manier waarop je een nieuw stadion zou kunnen betalen, niet om te zeggen dat het op die manier moet. Ik zou dit nu nooit meer voorstellen.’

Het artikel gaat ook in op de verwevenheid tussen gemeente, club, stadion en de bouwsector, waardoor belangenverstrengeling in het miljardenproject nooit ver weg is. Zo was de huidige voorzitter van de raad van commissarissen van bouwbedrijf Dura Vermeer, Dick van Well, tot 2015 president-commissaris van Feyenoord. De huidige cfo William Bontes van VolkerWessels was tot 2018 commissaris bij de voetbalclub. De huidige president-commissaris van Stadion Feijenoord NV, Cees de Bruin, is eigenaar van investeringsbedrijf Indofin, dat zakelijk belang bij de vastgoedontwikkeling van Feyenoord City zou hebben. Eric Gudde was eerst directeur van de dienst Sport en Recreatie van gemeente Rotterdam, daarna directeur van Feyenoord (en tegenwoordig directeur van de KNVB)
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')