Toch kan je het ook zonder creatieve middenvelder(s) beter doen, maar niemand gaat diep, niemand staat open, vrijwel iedereen staat stil en al ze bewegen lopen ze achteruit.quote:Op maandag 26 november 2018 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft allemaal te maken dat je geen creatieve middenvelders heb die een actie kunnen maken waardoor zichzelf vrij kunnen maken en ze ruimte naar voren maken...het is allemaal laf laf en nog is laf de makkelijkste oplossing kiezen en dat is de bal naar achteren spelen....zonder risico
Dit zie je vaker idd, omdat dit tactiek is. Men vind/ziet vanaf het middenveld geen oplossing meer en dus proberen ze de tegenstander uit elkaar te trekken door zelf in te zakken.quote:Op maandag 26 november 2018 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je enorm vaak.
Niemand lijkt in staat met een creatieve of technische oplossing te komen dus maar weer balletje breed of balletje terug als de tegenstander druk zet![]()
Daarom kan in principe elke tegenstander van het kaliber Trencin of De Graafschap die het op kan brengen een uur lang als een debiel op te jagen punten pakken tegen ons. Hoef je niet eens goed voor te kunnen voetballen of individuele kwaliteiten voor te hebben anders dan een goede conditie.
Dat komt van persie altijd naar voren denkt en de kwaliteiten heeft om zichzelf vrij te kunnen spelen met de bal...quote:Op maandag 26 november 2018 19:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit zie je vaker idd, omdat dit tactiek is. Men vind/ziet vanaf het middenveld geen oplossing meer en dus proberen ze de tegenstander uit elkaar te trekken door zelf in te zakken.
Daar zijn wij niet uniek in overigens, dat zie je bij elke club. Probleem is dat je het bij ons wat vaker ziet omdat we ook met meer ruimtes de oplossing niet kunnen vinden. Als een Van Persie op 10 staat, zie je het al minder. In mijn beleving althans.
Hep dat op feesboek gestaan?quote:Op maandag 26 november 2018 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oké, dus volgens geruchten gaat het, volgens velen hier, het grootste talent van de opleiding, Kokcu, voor 1,5 miljoen naar Besiktas.
lees er niets over op twitter...quote:Op maandag 26 november 2018 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oké, dus volgens geruchten gaat het, volgens velen hier, het grootste talent van de opleiding, Kokcu, voor 1,5 miljoen naar Besiktas.
wat ben jij opgefokt de laatste tijdquote:Op maandag 26 november 2018 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee op fr-fans, enorme oliebol.
Ah oke, ik neem die geruchten van jou ongeveer net zo serieus als Turkse mediaquote:Op maandag 26 november 2018 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee op fr-fans, enorme oliebol.
Dat zou heel dom zijn van Feyenoord, maar vanuit zijn kant begrijpelijk.quote:Op maandag 26 november 2018 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welke duivel heeft jou gestuurd?quote:Op maandag 26 november 2018 20:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier erg hard knettert qua spanningen onderling.
Meh, de meeste mensen blijven uit dit topic totdat Klaas eindelijk niet meer post, waardoor de enige posters die hier nog komen mensen zijn die op Klaas ingaan.quote:Op maandag 26 november 2018 20:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier erg hard knettert qua spanningen onderling.
Gokje: Fräser of vd Brom.quote:Op maandag 26 november 2018 23:38 schreef PIETR het volgende:
Wie gaat de nieuwe trainer van Feyenoord worden?
Gaat Gio weg dan?quote:Op maandag 26 november 2018 23:38 schreef PIETR het volgende:
Wie gaat de nieuwe trainer van Feyenoord worden?
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze zijn contract gaan verlengen. Ja, de dooddoener dat we veel prijzen hebben gepakt klopt natuurlijk, maar er is al 2 jaar geen enkele progessie in het spel of de spelers te zien. Wordt gewoon tijd voor iets anders. Zijn contract verlengen zou van weinig ambitie getuigen.quote:
Als die weer een prijs pakt wordt zijn contract gewoon een seizoen verlengdquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze zijn contract gaan verlengen. Ja, de dooddoener dat we veel prijzen hebben gepakt klopt natuurlijk, maar er is al 2 jaar geen enkele progessie in het spel of de spelers te zien. Wordt gewoon tijd voor iets anders. Zijn contract verlengen zou van weinig ambitie getuigen.
Gio moet oprotten of na de winterstop echt door gaan selecteren met Kokcu Burger Geertruidequote:Jeugdopleiding Feyenoord: van kroonjuweel tot hoofdpijndossier
Een hoofd opleidingen die niet werd gepruimd door de ervaren trainers. Een jeugdinternational die op de vuist gaat. Feyenoord wil de jeugdopleiding weer belangrijk maken, maar dat valt niet mee.
Mikos Gouka 27-11-18, 11:30
1
Wij willen dat vijftig procent van de eerste selectie bestaat uit zelfopgeleide spelers
Jan de Jong
Door Mikos Gouka
Ze kregen er in de zomer van 2014 op Rotterdam-Zuid tranen van in hun ogen. Het meeslepende WK in Brazilië met die onverwachte hoofdrol voor het Nederlands elftal. Het zo Rotterdams getinte Oranje, omdat Feyenoord hofleverancier van de mondiale nummer 3 was. Liefst 11 spelers uit de selectie van bondscoach Louis van Gaal hadden een verleden bij Feyenoord. De spelers leverden geld op, geld dat zo nodig was in de wederopbouw van de club.
Omdat ik?quote:Op maandag 26 november 2018 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meh, de meeste mensen blijven uit dit topic totdat Klaas eindelijk niet meer post, waardoor de enige posters die hier nog komen mensen zijn die op Klaas ingaan.
Ik zie het van Geel zo doen hoor. Ben er nog niet zeker van dat hij na dit seizoen vertrekt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze zijn contract gaan verlengen. Ja, de dooddoener dat we veel prijzen hebben gepakt klopt natuurlijk, maar er is al 2 jaar geen enkele progessie in het spel of de spelers te zien. Wordt gewoon tijd voor iets anders. Zijn contract verlengen zou van weinig ambitie getuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |