http://formularapida.net/(...)n-renault-in-austin/quote:Op zondag 25 november 2018 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op dit moment het nieuwe blok alleen nog mogen testen op de testbank? En hebben ze dat zelf naar buiten gebracht ja? Nergens gelezen. Heb je een link?
quote:As per the Red Bull chief, the Japanese manufacturer was around 0.6s quicker than Renault on an average. He didn’t go into the details though, adding that seeing this kind of progress is only encouraging the team for 2019 and beyond.
Dat zijn toch positieve voortekenen?quote:“That’s tremendously encouraging for next season and beyond. We are [continuously] getting great noises from Japan. What we are actually seeing visibly at the back of Toro Rosso is constant improvement [and] constant progression.
Er wordt zoveel gezegd en geschreven. Het is gewoon afwachten tot Melbourne 17 maart 2019.quote:Op zondag 25 november 2018 21:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://formularapida.net/(...)n-renault-in-austin/
[..]
[..]
Dat zijn toch positieve voortekenen?
Dit zegt echt 0,0. Elk jaar hoor je die mooie praatjes. En waar stond RBR in de eerste helft van het jaar?Nergens inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2018 20:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het huidige Honda blok in de huidige RBR chassis 0,6 seconde sneller zou zijn in de Q dan het Renault blok. Dat brengt een team toch niet naar buiten als dat niet het geval zou zijn.
Dan mag je dat toch een positief voorteken noemen?
Nee, de McLaren zat er ook nog bij maar Hamilton reed weer een fletse race zo zonder een superieure auto.quote:Op zondag 25 november 2018 19:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
3 auto's waarvan 1 Ferrari en 2 RBR's.
Felipe - Fernando is faster than you- Massa kwam er inderdaad niet aan te pas tegen Alonso. Webber ook niet echt tegen Vettel, maar de auto kwam pas later in het seizoen naar Vettel toe. Als ik het me goed herinner leek Alonso het hele seizoen op de titel af te stevenen, maar reed Vettel het laatste kwart van het seizoen ijzersterk terwijl Alonso nogal wat liet liggen. De kwaliteiten van Vettel zorgden ervoor dat hij kampioenskandidaat werd, en dat hij kampioen werd, terwijl Alonso gefrustreerd achter Petrov aan bleef rijden.quote:Massa kwam niet eens in dw buurt in 2010. Dus ja, de RBR was verreweg de beste auto en alleen de kwaliteiten van Alonso zorgden ervoor dat hij kampioenskandidaat was.
Webber was niet al ver voor het einde 2e, sterker nog, hij slaagde er helemaal niet in dat te worden. Het was dan ook vooral de dominantie van Vettel die vervelend werd, niet die van RBR.quote:Ook in 2011 was de RBR veruit de beste waarbij Vettel al voor het eind van het seizoen kampioen was.
Was dat het seizoen dat Button tweede werd? Waarom bedreigde Hamilton Vettel dan niet? Zoals ik al aangaf is er een verschil tussen over 4 jaar alles bij mekaar de beste auto hebben en elk van de 4 seizoenen de beste auto hebben. Het is dan ook een kwaliteit en een zwakte van Vettel dat de auto naar hem toekomt en naar hem toe moet komen. Als hij zijn balans in de auto niet heeft dan is het maar een middelmatig snelle coureur, zoals hij ook tegenover Ricciardo en in periodes tegenover Raikkonen heeft laten zien.quote:2012 was een ander verhaal, vooral door de banden, maar (zeker aan het eind toen RBR de banden beter onder controle kreeg) was de Ferrari bij lange na niet zo goed als de RBR. Alleen McLaren was aan het eind redelijk gelijkwaardig.
Als Vettel sneller is dan is de Ferrari de betere auto en als Hamilton sneller is ligt het aan Hamilton. Daar hoef je niet in te trappen. Neem Canada bijvoorbeeld, Vettel was nog geen tiende sneller dan Bottas als ik het me goed herinner, maar omdat Hamilton faalde heet de Ferrari dan de betere auto te zijn. Spa was ook al zo'n doorzichtig geval van Hamilton marketing. In Oostenrijk was Hamilton ook aan het kloten. Baku idem, maar dan krijgt hij de overwinning in de schoot geworpen en heet het dat Hamilton foutloos reed.quote:Ook in 2013 was de RBR veruit de betere en wist Alonso nog tweede te worden voor Webber.
Dus toch best knap dat Alonso drie keer tweede werd en twee keer in de laatste race nog meedeed. [quote]Als je Alonso's zelfverheerlijking graag wil geloven, toen hij begon te roepen dat hij de morele kampioen was en dat er als koek inging bij de afgunstige Britse pers. Alonso trekt zich niks aan van een hork van een auto, hoe slechter dat ding ligt hoe groter het verschil met zijn teamgenoot. Maar goed ook anders gaat hij het team chanteren. Tegelijk wordt zo'n auto ook niet veel beter in de loop van een seizoen. Alonso is in die periode 2 keer een seizoen begonnen bij een absoluut topteam met een snelle auto, maar is 2 keer verslagen op racecraft door Vettel die maar sneller en sneller werd en ook in de regen uitstekend reed.
Je kunt betogen dat de RBR in elk van die 4 seizoenen de beste auto was, hard maken is een stuk moeilijker, maar dan nog was het maar op het nippertje en moest Vettel heel snel zijn, de auto naar zijn zin krijgen en uitstekend presteren om ze alle 4 te winnen tegen de twee topteams met allebei ook een buitencategorie coureur in de gelederen. .
[quote]
Iets wat Vettel ondanks een goede Ferrari niet kan zeggen. En Ferrari heeft dit seizoen echt een tijd de betere auto gehad.
Ah ja, je vraagt me om een link, en vervolgens stel je dat er zoveel wordt gezegd en geschreven en dat het afwachten is.quote:Op zondag 25 november 2018 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gezegd en geschreven. Het is gewoon afwachten tot Melbourne 17 maart 2019.
Als je wat cynischer bent, dan kun je ook stellen dat Toro Rosso nou niet direct heel veel betere resultaten haalde en toch ook best wat uitvalbeurten kende vanwege technische mankementen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://formularapida.net/(...)n-renault-in-austin/
[..]
[..]
Dat zijn toch positieve voortekenen?
Als het een link was naar grafiekjes waarbij beide motoren in een vergelijking zichtbaar zijn dan had je er wat mee gekund.quote:Op zondag 25 november 2018 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, je vraagt me om een link, en vervolgens stel je dat er zoveel wordt gezegd en geschreven en dat het afwachten is.
Vraag dan niet aan mij om een link te plaatsen.
Ik heb het over voortekenen en geluiden die te horen zijn.
Dat (die resultaten) is natuurlijk ook afhankelijk van het chassis waar het blok inhangt.quote:Op zondag 25 november 2018 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wat cynischer bent, dan kun je ook stellen dat Toro Rosso nou niet direct heel veel betere resultaten haalde en toch ook best wat uitvalbeurten kende vanwege technische mankementen.
Vorig seizoen werd ook geroepen dat er fantastische ontwikkelingen waren en Red Bull echt mee zou gaan strijden om het kampioenschap. Uiteindelijk was het gat gewoon weer gegroeid.
Dan hoop ik dat het chassis van STR dit seizoen trap wasquote:Op zondag 25 november 2018 21:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat (die resultaten) is natuurlijk ook afhankelijk van het chassis waar het blok inhangt.
Honda blijkt qua performance wel grotere stappen te zetten dan Renault.
Het vermogen komt sneller dichterbij aan dat van Ferrari en Mercedes.
Precies. Gezien Ocon al niet aan de racepace van Perez kan tippen verwacht ik een slachtpartij volgend jaar voor Stroll.quote:Op zondag 25 november 2018 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vooral de vraag hoe lang de andere eigenaren er mee akkoord gaan dat er zo'n matige coureur in hun auto zit. Uiteindelijk moeten er punten gescoord hebben voor de euro's.
Heb je ooit zo'n grafiek van wat voor F1 motor dan ook gezien dan ?quote:Op zondag 25 november 2018 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als het een link was naar grafiekjes waarbij beide motoren in een vergelijking zichtbaar zijn dan had je er wat mee gekund.
Geen idee. Eigenlijk niets meer over gehoord.quote:Op zondag 25 november 2018 21:12 schreef Kuhly het volgende:
Wat was er net de Honda dan? Van Gasly, welke overigens geen enkele partij gaat zijn voor Max volgend jaar. Vind hem niet zo bijzonder..
Ja. Wat denk je dat er uit de Dyno komt?quote:Op zondag 25 november 2018 21:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb je ooit zo'n grafiek van wat voor F1 motor dan ook gezien dan ?
Maar dat vind je niet in de media terug toch of wel ?quote:Op zondag 25 november 2018 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja. Wat denk je dat er uit de Dyno komt?
Ik verwacht niet dat er momenteel 1 op het internet staat van een 1.6 F1 blokquote:Op zondag 25 november 2018 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja. Wat denk je dat er uit de Dyno komt?
Daarom vraag ik ook naar een linkquote:Op zondag 25 november 2018 21:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er momenteel 1 op het internet staat van een 1.6 F1 blok
Horner heeft dat gezegd.quote:Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar een linkIk heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
Wat lekker makkelijk is is vragen om iets waarvan je weet dat het niet beschikbaar is om zo je punt te maken.quote:Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar een linkIk heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
Dat was volgens mij tijdens de Grand Prix van de VS.quote:Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar een linkIk heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
Oke, ik ga morgen even bellen met Helmut Marko.quote:Op zondag 25 november 2018 21:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat lekker makkelijk is is vragen om iets waarvan je weet dat het niet beschikbaar is om zo je punt te maken.
RBR heeft dat gezegd ga het hun vragen ipv aan een forum user.
Vraag hem gelijk wat VIP tickets voor het Fok F1 forum.quote:Op zondag 25 november 2018 21:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oke, ik ga morgen even bellen met Helmut Marko.
Goed plan! Alle users en Weltschmerz mogen mee!quote:Op zondag 25 november 2018 21:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vraag hem gelijk wat VIP tickets voor het Fok F1 forum.
17 maart is de start in Melbourne.quote:Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
Klopt, hij vroeg ook eerst een link waarin stond dat die 0.6 sec naar buiten was gebracht,quote:Op zondag 25 november 2018 21:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat lekker makkelijk is is vragen om iets waarvan je weet dat het niet beschikbaar is om zo je punt te maken.
RBR heeft dat gezegd ga het hun vragen ipv aan een forum user.
Zal vast een gezellige boel worden. Nattekat moet dan sowieso ook mee om de boel in check te houden.quote:Op zondag 25 november 2018 21:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed plan! Alle users en Weltschmerz mogen mee!
Volgens mij was de chassis best goed iegenlijk, maar had TR last van matige coureurs.quote:Op zondag 25 november 2018 21:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het chassis van STR dit seizoen trap was
over 111 dagen na nuquote:Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
110 dagen en 8 uurquote:Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
Ben er ook nog lang niet van overtuigd dat Gasly het goed gaat doen komend seizoen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Volgens mij was de chassis best goed iegenlijk, maar had TR last van matige coureurs.
Gasly en Hartley zijn geen Max Verstappen en Sainz jr. Het is geen toeval dat TR toen zo'n goed seizoen draaide.
Wat praat je weer een onzin. Alles om Vettel maar beter te laten lijken en Hamilton af te kraken. Het wordt vermoeiend.quote:Op zondag 25 november 2018 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, de McLaren zat er ook nog bij maar Hamilton reed weer een fletse race zo zonder een superieure auto.
[..]
Felipe - Fernando is faster than you- Massa kwam er inderdaad niet aan te pas tegen Alonso. Webber ook niet echt tegen Vettel, maar de auto kwam pas later in het seizoen naar Vettel toe. Als ik het me goed herinner leek Alonso het hele seizoen op de titel af te stevenen, maar reed Vettel het laatste kwart van het seizoen ijzersterk terwijl Alonso nogal wat liet liggen. De kwaliteiten van Vettel zorgden ervoor dat hij kampioenskandidaat werd, en dat hij kampioen werd, terwijl Alonso gefrustreerd achter Petrov aan bleef rijden.
[..]
Webber was niet al ver voor het einde 2e, sterker nog, hij slaagde er helemaal niet in dat te worden. Het was dan ook vooral de dominantie van Vettel die vervelend werd, niet die van RBR.
[..]
Was dat het seizoen dat Button tweede werd? Waarom bedreigde Hamilton Vettel dan niet? Zoals ik al aangaf is er een verschil tussen over 4 jaar alles bij mekaar de beste auto hebben en elk van de 4 seizoenen de beste auto hebben. Het is dan ook een kwaliteit en een zwakte van Vettel dat de auto naar hem toekomt en naar hem toe moet komen. Als hij zijn balans in de auto niet heeft dan is het maar een middelmatig snelle coureur, zoals hij ook tegenover Ricciardo en in periodes tegenover Raikkonen heeft laten zien.
[..]
Als Vettel sneller is dan is de Ferrari de betere auto en als Hamilton sneller is ligt het aan Hamilton. Daar hoef je niet in te trappen. Neem Canada bijvoorbeeld, Vettel was nog geen tiende sneller dan Bottas als ik het me goed herinner, maar omdat Hamilton faalde heet de Ferrari dan de betere auto te zijn. Spa was ook al zo'n doorzichtig geval van Hamilton marketing. In Oostenrijk was Hamilton ook aan het kloten. Baku idem, maar dan krijgt hij de overwinning in de schoot geworpen en heet het dat Hamilton foutloos reed.
Ferrari had er meer moeten doen, met name met de zwakte van Hamilton in het eerste deel van het seizoen en diens breekbare psyche, maar uiteindelijk zijn er maar een viertal weekenden geweest dat Ferrari ietsje beter of gelijkwaardig was. En als ze ietsje beter waren dan regende het vaak en daarin was de Mercedes weer veel beter. Maar een auto van meer dan een seconde achter naar een uitdager krijgen dat is geen klusje voor Alonso.
Nee, dat chassis miste veel downforce.quote:Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Volgens mij was de chassis best goed iegenlijk, maar had TR last van matige coureurs.
Gasly en Hartley zijn geen Max Verstappen en Sainz jr. Het is geen toeval dat TR toen zo'n goed seizoen draaide.
whehehequote:Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal vast een gezellige boel worden. Nattekat moet dan sowieso ook mee om de boel in check te houden.
Zie OP in het algemene topicquote:Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
quote:
Klopt, maar wel een prima mechanische grip.quote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dat chassis miste veel downforce.
Het was in de US dat Horner dat zei en was op basis van GPS data van STR en RBR.quote:Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar een linkIk heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
2010 was Red Bull op bochtige circuits een seconde sneller dan de restquote:Op zondag 25 november 2018 21:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat praat je weer een onzin. Alles om Vettel maar beter te laten lijken en Hamilton af te kraken. Het wordt vermoeiend.
In 2010 had Vettel in het begin wat pech waardoor hij niet vanaf het begin van het seizoen aan de leiding ging. Zonder die pech was hij met twee vingers in de neus kampioen geworden. Het was volgens niet zo dat die auto pas later naar hem toe kwam.
En 2012 was ook niet het seizoen dat Button beter was, dat was het jaar ervoor (toen RBR nog dominanter was). In 2012 deed Hamilton lang mee om de titel totdat hij aan het eind van het seizoen een paar keer in leidende positie uitviel. Een van de redenen dat hij naar Mercedes verkaste.
En ik heb nergens gezegd dat Hamilton dit seizoen geen fouten maakte.
En ik heb Webber nooit zo goed gevonden. Maar een middelmatige coureur die af en toe een uitschieter had. Dus dat hij nooit tweede is geworden verbaast me niets. Daarvoor zat het in die jaren te dicht op elkaar. Want dat Mercedes de afgelopen jaren dominanter was dan RBR in 2010-2013 lijkt me duidelijk. Maar dat was dit jaar toch echt een stuk minder en een deel van het seizoen zelfs helemaal niet.
Was dat alleen daarom ingevoerd? Omdat Bridgestone er nadeel van zou hebben?quote:Op zondag 25 november 2018 21:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Net zo belachelijk als het bandenreglement in 2005 om Schumacher en Ferrari te stoppen.
Ik vrees dat hij bij sommige vooral als rode doek werkt.quote:Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal vast een gezellige boel worden. Nattekat moet dan sowieso ook mee om de boel in check te houden.
Het was in Austin. Heb je het linkje uberhaupt geopend? En het zou over een kwali-rondje gaan, niet over de race pace.quote:Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook naar een linkIk heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
En je gelooft Horner zomaar?quote:Op zondag 25 november 2018 21:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://formularapida.net/(...)n-renault-in-austin/
[..]
[..]
Dat zijn toch positieve voortekenen?
Daar had het wel alle schijn van. Op voorhand was iig duidelijk dat Bridgestone hier veel last van ging hebben. In 2006 hebben ze het weer gewijzigd.quote:Op zondag 25 november 2018 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat alleen daarom ingevoerd? Omdat Bridgestone er nadeel van zou hebben?
Waarom niet?quote:
Horner doet altijd voorkomen alsof het tijdsverlies op de rechte stukken voor 100% te wijten is aan de motor, maar de Red Bull heeft ook een stuk meer drag. 0,6 lijkt mij aan de forse kant.quote:
Het tijdverlies op de rechte stukken is ook voor 100% aan de motor te wijten. Dat is namelijk de enige component die je kan helpen om de drag te overwinnen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef M.Melandri het volgende:
Horner doet altijd voorkomen alsof het tijdsverlies op de rechte stukken voor 100% te wijten is aan de motor, maar de Red Bull heeft ook een stuk meer drag.
Waarom wel?quote:
Kan het een en ander verklaren waarom Ferrari in 2005 kansloos was.quote:Op zondag 25 november 2018 22:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daar had het wel alle schijn van. Op voorhand was iig duidelijk dat Bridgestone hier veel last van ging hebben. In 2006 hebben ze het weer gewijzigd.
Ik stelde de vraag eerst.quote:
Incorrect. Waarom zou je Horner zomaar geloven?quote:Op zondag 25 november 2018 22:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag eerst.
De RB heeft ook het meeste rake. Dat helpt ook niet op de rechte stukken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het tijdverlies op de rechte stukken is ook voor 100% aan de motor te wijten. Dat is namelijk de enige component die je kan helpen om de drag te overwinnen.
Heb je daar grafieken van, die drag tov de anderen?
Ik zie geen reden om hem niet te geloven.quote:Op zondag 25 november 2018 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
Incorrect. Waarom zou je Horner zomaar geloven?
De meeste wat?quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De RB heeft ook het meeste rake. Dat helpt ook niet op de rechte stukken.
Je gelooft dus altijd alles wat een teambaas roept over prestaties. Ok.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om hem niet te geloven.
Kijk eens naar het concept van de auto. Met veel rake heb je meer luchtweerstand en ben je minder snel op de rechte stukken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het tijdverlies op de rechte stukken is ook voor 100% aan de motor te wijten. Dat is namelijk de enige component die je kan helpen om de drag te overwinnen.
Heb je daar grafieken van, die drag tov de anderen?
Nee. In dit geval wel. En nu jouw reden om hem niet te geloven?quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je gelooft dus altijd alles wat een teambaas roept over prestaties. Ok.
Met veel wat?quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kijk eens naar het concept van de auto. Met veel rake heb je meer luchtweerstand en ben je minder snel op de rechte stukken.
En waarom?quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee. In dit geval wel.
Ok, dank. Geen bewijs dat de Red Bull structureel een hogere luchtweerstand heeft.quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Rake.
http://www.formula1-dictionary.net/rake_angle.html
Om dat ik geen reden zie om hem niet te geloven. En jouw reden waarom jij denkt dat hij liegt?quote:
Dan ben je dus nogal blind. En aangezien je ook geen idee hebt wat rake is, ook niet al te slim.quote:Op zondag 25 november 2018 22:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Om dat ik geen reden zie om hem niet te geloven.
Gewoon in PR praat blijven geloven als je het spelletje niet begrijpt.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok, dank. Geen bewijs dat de Red Bull structureel een hogere luchtweerstand heeft.
Danny verkoopt niet genoeg abo's.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef fathank het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen fok-f1 team?
Zitten genoeg experts hier om een winnende wagen te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |