Horner doet altijd voorkomen alsof het tijdsverlies op de rechte stukken voor 100% te wijten is aan de motor, maar de Red Bull heeft ook een stuk meer drag. 0,6 lijkt mij aan de forse kant.quote:
Het tijdverlies op de rechte stukken is ook voor 100% aan de motor te wijten. Dat is namelijk de enige component die je kan helpen om de drag te overwinnen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef M.Melandri het volgende:
Horner doet altijd voorkomen alsof het tijdsverlies op de rechte stukken voor 100% te wijten is aan de motor, maar de Red Bull heeft ook een stuk meer drag.
Waarom wel?quote:
Kan het een en ander verklaren waarom Ferrari in 2005 kansloos was.quote:Op zondag 25 november 2018 22:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daar had het wel alle schijn van. Op voorhand was iig duidelijk dat Bridgestone hier veel last van ging hebben. In 2006 hebben ze het weer gewijzigd.
Ik stelde de vraag eerst.quote:
Incorrect. Waarom zou je Horner zomaar geloven?quote:Op zondag 25 november 2018 22:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag eerst.
De RB heeft ook het meeste rake. Dat helpt ook niet op de rechte stukken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het tijdverlies op de rechte stukken is ook voor 100% aan de motor te wijten. Dat is namelijk de enige component die je kan helpen om de drag te overwinnen.
Heb je daar grafieken van, die drag tov de anderen?
Ik zie geen reden om hem niet te geloven.quote:Op zondag 25 november 2018 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
Incorrect. Waarom zou je Horner zomaar geloven?
De meeste wat?quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De RB heeft ook het meeste rake. Dat helpt ook niet op de rechte stukken.
Je gelooft dus altijd alles wat een teambaas roept over prestaties. Ok.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om hem niet te geloven.
Kijk eens naar het concept van de auto. Met veel rake heb je meer luchtweerstand en ben je minder snel op de rechte stukken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het tijdverlies op de rechte stukken is ook voor 100% aan de motor te wijten. Dat is namelijk de enige component die je kan helpen om de drag te overwinnen.
Heb je daar grafieken van, die drag tov de anderen?
Nee. In dit geval wel. En nu jouw reden om hem niet te geloven?quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je gelooft dus altijd alles wat een teambaas roept over prestaties. Ok.
Met veel wat?quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kijk eens naar het concept van de auto. Met veel rake heb je meer luchtweerstand en ben je minder snel op de rechte stukken.
En waarom?quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee. In dit geval wel.
Ok, dank. Geen bewijs dat de Red Bull structureel een hogere luchtweerstand heeft.quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Rake.
http://www.formula1-dictionary.net/rake_angle.html
Om dat ik geen reden zie om hem niet te geloven. En jouw reden waarom jij denkt dat hij liegt?quote:
Dan ben je dus nogal blind. En aangezien je ook geen idee hebt wat rake is, ook niet al te slim.quote:Op zondag 25 november 2018 22:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Om dat ik geen reden zie om hem niet te geloven.
Gewoon in PR praat blijven geloven als je het spelletje niet begrijpt.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok, dank. Geen bewijs dat de Red Bull structureel een hogere luchtweerstand heeft.
Danny verkoopt niet genoeg abo's.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef fathank het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen fok-f1 team?
Zitten genoeg experts hier om een winnende wagen te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |