abonnement Unibet Coolblue
pi_183370037
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 21:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vraag hem gelijk wat VIP tickets voor het Fok F1 forum.
Goed plan! Alle users en Weltschmerz mogen mee!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183370081
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
  zondag 25 november 2018 @ 21:31:57 #253
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183370125
quote:
9s.gif Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
17 maart is de start in Melbourne.
  zondag 25 november 2018 @ 21:32:02 #254
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183370127
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 21:23 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat lekker makkelijk is is vragen om iets waarvan je weet dat het niet beschikbaar is om zo je punt te maken.

RBR heeft dat gezegd ga het hun vragen ipv aan een forum user.
Klopt, hij vroeg ook eerst een link waarin stond dat die 0.6 sec naar buiten was gebracht,
Vervolgens wil hij een tabel/grafiek hebben, omdat er zoveel geschreven en geroepen kan worden. Plaats ik zometeen een grafiek, dan gaat hij natuurlijk zeggen dat die grafiek gemanipuleerd of niet geijkt is.
En dat het nog steeds niks zegt.

Godver zeg, ik had het alleen over voortekenen en geluiden/geruchten.
pi_183370130
quote:
Daar zitten mensen die kaas hebben gegeten van hoe je moet editen, godsamme.
pi_183370214
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2018 21:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Goed plan! Alle users en Weltschmerz mogen mee!
Zal vast een gezellige boel worden. Nattekat moet dan sowieso ook mee om de boel in check te houden. :P
pi_183370218
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat het chassis van STR dit seizoen trap was :P
Volgens mij was de chassis best goed iegenlijk, maar had TR last van matige coureurs.
Gasly en Hartley zijn geen Max Verstappen en Sainz jr. Het is geen toeval dat TR toen zo'n goed seizoen draaide.
  zondag 25 november 2018 @ 21:38:58 #258
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_183370325
quote:
9s.gif Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
over 111 dagen na nu
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_183370329
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef WEST het volgende:

[..]

over 111 dagen na nu
:'(
pi_183370331
quote:
9s.gif Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
110 dagen en 8 uur

Bron: www.verstappen.nl
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_183370415
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Volgens mij was de chassis best goed iegenlijk, maar had TR last van matige coureurs.
Gasly en Hartley zijn geen Max Verstappen en Sainz jr. Het is geen toeval dat TR toen zo'n goed seizoen draaide.
Ben er ook nog lang niet van overtuigd dat Gasly het goed gaat doen komend seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183370433
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, de McLaren zat er ook nog bij maar Hamilton reed weer een fletse race zo zonder een superieure auto.

[..]

Felipe - Fernando is faster than you- Massa kwam er inderdaad niet aan te pas tegen Alonso. Webber ook niet echt tegen Vettel, maar de auto kwam pas later in het seizoen naar Vettel toe. Als ik het me goed herinner leek Alonso het hele seizoen op de titel af te stevenen, maar reed Vettel het laatste kwart van het seizoen ijzersterk terwijl Alonso nogal wat liet liggen. De kwaliteiten van Vettel zorgden ervoor dat hij kampioenskandidaat werd, en dat hij kampioen werd, terwijl Alonso gefrustreerd achter Petrov aan bleef rijden.

[..]

Webber was niet al ver voor het einde 2e, sterker nog, hij slaagde er helemaal niet in dat te worden. Het was dan ook vooral de dominantie van Vettel die vervelend werd, niet die van RBR.

[..]

Was dat het seizoen dat Button tweede werd? Waarom bedreigde Hamilton Vettel dan niet? Zoals ik al aangaf is er een verschil tussen over 4 jaar alles bij mekaar de beste auto hebben en elk van de 4 seizoenen de beste auto hebben. Het is dan ook een kwaliteit en een zwakte van Vettel dat de auto naar hem toekomt en naar hem toe moet komen. Als hij zijn balans in de auto niet heeft dan is het maar een middelmatig snelle coureur, zoals hij ook tegenover Ricciardo en in periodes tegenover Raikkonen heeft laten zien.

[..]

Als Vettel sneller is dan is de Ferrari de betere auto en als Hamilton sneller is ligt het aan Hamilton. Daar hoef je niet in te trappen. Neem Canada bijvoorbeeld, Vettel was nog geen tiende sneller dan Bottas als ik het me goed herinner, maar omdat Hamilton faalde heet de Ferrari dan de betere auto te zijn. Spa was ook al zo'n doorzichtig geval van Hamilton marketing. In Oostenrijk was Hamilton ook aan het kloten. Baku idem, maar dan krijgt hij de overwinning in de schoot geworpen en heet het dat Hamilton foutloos reed.

Ferrari had er meer moeten doen, met name met de zwakte van Hamilton in het eerste deel van het seizoen en diens breekbare psyche, maar uiteindelijk zijn er maar een viertal weekenden geweest dat Ferrari ietsje beter of gelijkwaardig was. En als ze ietsje beter waren dan regende het vaak en daarin was de Mercedes weer veel beter. Maar een auto van meer dan een seconde achter naar een uitdager krijgen dat is geen klusje voor Alonso.
Wat praat je weer een onzin. Alles om Vettel maar beter te laten lijken en Hamilton af te kraken. Het wordt vermoeiend. :O

In 2010 had Vettel in het begin wat pech waardoor hij niet vanaf het begin van het seizoen aan de leiding ging. Zonder die pech was hij met twee vingers in de neus kampioen geworden. Het was volgens niet zo dat die auto pas later naar hem toe kwam.

En 2012 was ook niet het seizoen dat Button beter was, dat was het jaar ervoor (toen RBR nog dominanter was). In 2012 deed Hamilton lang mee om de titel totdat hij aan het eind van het seizoen een paar keer in leidende positie uitviel. Een van de redenen dat hij naar Mercedes verkaste.

En ik heb nergens gezegd dat Hamilton dit seizoen geen fouten maakte.

En ik heb Webber nooit zo goed gevonden. Maar een middelmatige coureur die af en toe een uitschieter had. Dus dat hij nooit tweede is geworden verbaast me niets. Daarvoor zat het in die jaren te dicht op elkaar. Want dat Mercedes de afgelopen jaren dominanter was dan RBR in 2010-2013 lijkt me duidelijk. Maar dat was dit jaar toch echt een stuk minder en een deel van het seizoen zelfs helemaal niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183370461
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Volgens mij was de chassis best goed iegenlijk, maar had TR last van matige coureurs.
Gasly en Hartley zijn geen Max Verstappen en Sainz jr. Het is geen toeval dat TR toen zo'n goed seizoen draaide.
Nee, dat chassis miste veel downforce.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183370491
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zal vast een gezellige boel worden. Nattekat moet dan sowieso ook mee om de boel in check te houden. :P
whehehe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183370634
quote:
9s.gif Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
Hoelang moeten we nu nog wachten tot de volgende GP?
Zie OP in het algemene topic :{w

quote:


[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2018 21:51:01 ]
  zondag 25 november 2018 @ 21:51:11 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183370661
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, dat chassis miste veel downforce.
Klopt, maar wel een prima mechanische grip.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183370688
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook naar een link :P Ik heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
Het was in de US dat Horner dat zei en was op basis van GPS data van STR en RBR.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183370792
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 21:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat praat je weer een onzin. Alles om Vettel maar beter te laten lijken en Hamilton af te kraken. Het wordt vermoeiend. :O

In 2010 had Vettel in het begin wat pech waardoor hij niet vanaf het begin van het seizoen aan de leiding ging. Zonder die pech was hij met twee vingers in de neus kampioen geworden. Het was volgens niet zo dat die auto pas later naar hem toe kwam.

En 2012 was ook niet het seizoen dat Button beter was, dat was het jaar ervoor (toen RBR nog dominanter was). In 2012 deed Hamilton lang mee om de titel totdat hij aan het eind van het seizoen een paar keer in leidende positie uitviel. Een van de redenen dat hij naar Mercedes verkaste.

En ik heb nergens gezegd dat Hamilton dit seizoen geen fouten maakte.

En ik heb Webber nooit zo goed gevonden. Maar een middelmatige coureur die af en toe een uitschieter had. Dus dat hij nooit tweede is geworden verbaast me niets. Daarvoor zat het in die jaren te dicht op elkaar. Want dat Mercedes de afgelopen jaren dominanter was dan RBR in 2010-2013 lijkt me duidelijk. Maar dat was dit jaar toch echt een stuk minder en een deel van het seizoen zelfs helemaal niet.
2010 was Red Bull op bochtige circuits een seconde sneller dan de rest :') Ze hadden in die jaren gewoon mazzel met die belachelijke engine freeze waardoor Ferrari en Mercedes ook niet veel konden doen. Net zo belachelijk als het bandenreglement in 2005 om Schumacher en Ferrari te stoppen.
  zondag 25 november 2018 @ 21:59:54 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183370892
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Net zo belachelijk als het bandenreglement in 2005 om Schumacher en Ferrari te stoppen.
Was dat alleen daarom ingevoerd? Omdat Bridgestone er nadeel van zou hebben?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183370971
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zal vast een gezellige boel worden. Nattekat moet dan sowieso ook mee om de boel in check te houden. :P
Ik vrees dat hij bij sommige vooral als rode doek werkt. :P
  zondag 25 november 2018 @ 22:02:08 #271
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183370975
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook naar een link :P Ik heb ze namelijk ook niet voorbij een komen. Roepen dat hij 0,6 seconden sneller is dan de Renault is lekker makkelijk. Is het 0,6 seconden op Monaco of op Spa-Francorchamps?
Het was in Austin. Heb je het linkje uberhaupt geopend? En het zou over een kwali-rondje gaan, niet over de race pace.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 25 november 2018 @ 22:02:55 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183371001
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 21:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

http://formularapida.net/(...)n-renault-in-austin/

[..]

[..]

Dat zijn toch positieve voortekenen?
En je gelooft Horner zomaar?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183371043
quote:
5s.gif Op zondag 25 november 2018 21:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Was dat alleen daarom ingevoerd? Omdat Bridgestone er nadeel van zou hebben?
Daar had het wel alle schijn van. Op voorhand was iig duidelijk dat Bridgestone hier veel last van ging hebben. In 2006 hebben ze het weer gewijzigd.
pi_183371048
Ik zie nou pas de onboard van Kubica. Wat doet zijn rechter hand precies, niet heel veel, om eerlijk te zijn. :{
.
  zondag 25 november 2018 @ 22:04:18 #275
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183371051
quote:
5s.gif Op zondag 25 november 2018 22:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En je gelooft Horner zomaar?
Waarom niet?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')