Iedereen kan in dit deel de finale halen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie Gerwyn Price hier de finale halen
Of de altijd sympathieke Kyle 'The Original' Anderson
Hendoquote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Iedereen kan in dit deel de finale halen.
Kyle kan er niks van. Ik zie dat Smith en Suljovic ook al vroegtijdig tegen elkaar mogen in dat deel. Stom brekketquote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie Gerwyn Price hier de finale halen
Of de altijd sympathieke Kyle 'The Original' Anderson
Dan reken je buiten Benito.quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Suljovic heeft nog niets laten zien in Ally Pally.quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kyle kan er niks van. Ik zie dat Smith en Suljovic ook al vroegtijdig tegen elkaar mogen in dat deel. Stom brekket
Kan RvB nog zakken naar plaats 18? Na het verlies van Bunting niet meer zeker?quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Finale Norris-Benitoquote:Op zondag 25 november 2018 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan reken je buiten Benito.
Nee. Noppert kan maximaal 27e seed worden en Lennon 19e.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kan RvB nog zakken naar plaats 18? Na het verlies van Bunting niet meer zeker?
Dit is al 300 x besproken Bennyquote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk nauwelijks naar die analyses met Marcelquote:Op zondag 25 november 2018 15:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit is al 300 x besproken Benny
Ik denk niet dat Maijer het weet.quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk nauwelijks naar die analyses met MarcelMaijer
en ik zit ook niet de hele tijd in het topic
Het feit dat Maijer er überhaupt zit is reden om iets later in te schakelen na de pauzequote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maijer het weet.
Ik ben wel de hele tijd in dit topic, en ik zit gewoon in de Kuip!quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk nauwelijks naar die analyses met MarcelMaijer
en ik zit ook niet de hele tijd in het topic
Serieus?quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel de hele tijd in dit topic, en ik zit gewoon in de Kuip!
Ik wil niet meer
Dat snap ik, wie gaat nou vrijwillig daar De Kuipquote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel de hele tijd in dit topic, en ik zit gewoon in de Kuip!
Ik wil niet meer
quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arme jongen.quote:
ik lees dat Groningen allang had moeten scorenquote:
Deze act trap ik niet inquote:
De afgelopen weken heeft hij mijn ongelijk bewezen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik jou toch zelden zien posten
quote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar Pipe vs Dolan
Ik heb nu een schuin oog op de livescore van Deta - Lorrainequote:
RIP Lorrainequote:Op zondag 25 november 2018 16:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb nu een schuin oog op de livescore van Deta - Lorraine
22 score in de grotevrouwenleg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Is een betere zanger wat dat betreft.quote:Op zondag 25 november 2018 17:00 schreef Tagliano het volgende:
Lennon is bepaald geen ster in rekenen en wegzetten
102 gemiddeld gooien en 7-3 voor staanquote:
quote:Op zondag 25 november 2018 17:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Is een betere zanger wat dat betreft.
een semi-geleide loting zou beter zijn. Bijvoorbeeld 1-4 loten voor de 4 plekken die ze nu ook hebben en vervolgens 5-8, 9-16 en 17-32 ook. Zoals in tennis zeg maar.quote:Op zondag 25 november 2018 17:15 schreef bechirti het volgende:
toch wel kut dat anderson mvg alle toernooien (wk straks ook weer) in de halve finale valt
Sjak is het met je eens.quote:Op zondag 25 november 2018 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
een semi-geleide loting zou beter zijn. Bijvoorbeeld 1-4 loten voor de 4 plekken die ze nu ook hebben en vervolgens 5-8, 9-16 en 17-32 ook. Zoals in tennis zeg maar.
Maar Van Gerwen was de nummer drie van de ranking en Anderson de nummer twee. Hadden ze maar beter hun best moeten doen op de vloer, die veel vergankelijker is dan de daadwerkelijke Order of Merit. In dit geval zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 25 november 2018 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
een semi-geleide loting zou beter zijn. Bijvoorbeeld 1-4 loten voor de 4 plekken die ze nu ook hebben en vervolgens 5-8, 9-16 en 17-32 ook. Zoals in tennis zeg maar.
heel veel dubbels missen ja. Als hij dit niveau tegen Gando speelt wordt het een chanante vertoningquote:Op zondag 25 november 2018 17:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
102 gemiddeld gooien en 7-3 voor staan
Ik bedoelde voor WK.quote:Op zondag 25 november 2018 17:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar Van Gerwen was de nummer drie van de ranking en Anderson de nummer twee. Hadden ze maar beter hun best moeten doen op de vloer, die veel vergankelijker is dan de daadwerkelijke Order of Merit. In dit geval zeuren om het zeuren.
Ach, dat zegt me allemaal niets. Van Gerwen en Anderson zaten in 2017 en 2018 in verschillende WK-helften; nu niet, het zij zo. Anderson is pas dit jaar echt seizoensbreed gaan pieken. In 2017 deed hij dat nog niet; tsja, dan sta je vierde.quote:
In de studio zittenquote:
Oh ja, dat is al genoeg op zich idd. Nou ja ik heb eea vanmiddag al gezienquote:
Ook nog maar 3 wekenquote:Op zondag 25 november 2018 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijke dartsavond vanavond. Laatste weer totdat we door de eerste ronde wedstrijden op het WK moeten ploegen.
Gurnie is al een tijdje van het inconsistente gebeuren.quote:Op zondag 25 november 2018 14:34 schreef Masterminded het volgende:
Gurney is op tijd wakker geworden voor het WK.
FINDER. DARTS. MASTERS.quote:Op zondag 25 november 2018 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijke dartsavond vanavond. Laatste weer totdat we door de eerste ronde wedstrijden op het WK moeten ploegen.
En dan zelf geen punt (en hoofdletter) gebruikenquote:
dat was een stijlfiguurquote:Op zondag 25 november 2018 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan zelf geen punt (en hoofdletter) gebruiken.
Ook achter het mooie Emmen?quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter de sympathieke Noppert
Ik heb niets tegen de zeer sympathieke Poldervaart.quote:
Ze hebben alle sportclichés onlangs in n boekje gebundeld, hè.quote:Op zondag 25 november 2018 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Je moet goed spelen, anders win je niet'
~MvG, 2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zondag 25 november 2018 20:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ze hebben alle sportclichés onlangs in n boekje gebundeld, hè.Funfact: Michael van Gerwen heeft ooit een boekbespreking over Pinkeltje gedaan en dat is het enige boek dat hij gelezen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas haalde hij net geen voldoendequote:Op zondag 25 november 2018 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Funfact: Michael van Gerwen heeft ooit een boekbespreking over Pinkeltje gedaan en dat is het enige boek dat hij gelezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |