Ik bedoelde voor WK.quote:Op zondag 25 november 2018 17:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar Van Gerwen was de nummer drie van de ranking en Anderson de nummer twee. Hadden ze maar beter hun best moeten doen op de vloer, die veel vergankelijker is dan de daadwerkelijke Order of Merit. In dit geval zeuren om het zeuren.
Ach, dat zegt me allemaal niets. Van Gerwen en Anderson zaten in 2017 en 2018 in verschillende WK-helften; nu niet, het zij zo. Anderson is pas dit jaar echt seizoensbreed gaan pieken. In 2017 deed hij dat nog niet; tsja, dan sta je vierde.quote:
In de studio zittenquote:
Oh ja, dat is al genoeg op zich idd. Nou ja ik heb eea vanmiddag al gezienquote:
Ook nog maar 3 wekenquote:Op zondag 25 november 2018 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijke dartsavond vanavond. Laatste weer totdat we door de eerste ronde wedstrijden op het WK moeten ploegen.
Gurnie is al een tijdje van het inconsistente gebeuren.quote:Op zondag 25 november 2018 14:34 schreef Masterminded het volgende:
Gurney is op tijd wakker geworden voor het WK.
FINDER. DARTS. MASTERS.quote:Op zondag 25 november 2018 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijke dartsavond vanavond. Laatste weer totdat we door de eerste ronde wedstrijden op het WK moeten ploegen.
En dan zelf geen punt (en hoofdletter) gebruikenquote:
dat was een stijlfiguurquote:Op zondag 25 november 2018 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan zelf geen punt (en hoofdletter) gebruiken.
Ook achter het mooie Emmen?quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter de sympathieke Noppert
Ik heb niets tegen de zeer sympathieke Poldervaart.quote:
Ze hebben alle sportclichés onlangs in n boekje gebundeld, hè.quote:Op zondag 25 november 2018 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Je moet goed spelen, anders win je niet'
~MvG, 2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zondag 25 november 2018 20:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ze hebben alle sportclichés onlangs in n boekje gebundeld, hè.Funfact: Michael van Gerwen heeft ooit een boekbespreking over Pinkeltje gedaan en dat is het enige boek dat hij gelezen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas haalde hij net geen voldoendequote:Op zondag 25 november 2018 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Funfact: Michael van Gerwen heeft ooit een boekbespreking over Pinkeltje gedaan en dat is het enige boek dat hij gelezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |