Iedereen kan in dit deel de finale halen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie Gerwyn Price hier de finale halen
Of de altijd sympathieke Kyle 'The Original' Anderson
Hendoquote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Iedereen kan in dit deel de finale halen.
Kyle kan er niks van. Ik zie dat Smith en Suljovic ook al vroegtijdig tegen elkaar mogen in dat deel. Stom brekketquote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie Gerwyn Price hier de finale halen
Of de altijd sympathieke Kyle 'The Original' Anderson
Dan reken je buiten Benito.quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Suljovic heeft nog niets laten zien in Ally Pally.quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kyle kan er niks van. Ik zie dat Smith en Suljovic ook al vroegtijdig tegen elkaar mogen in dat deel. Stom brekket
Kan RvB nog zakken naar plaats 18? Na het verlies van Bunting niet meer zeker?quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Finale Norris-Benitoquote:Op zondag 25 november 2018 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan reken je buiten Benito.
Nee. Noppert kan maximaal 27e seed worden en Lennon 19e.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kan RvB nog zakken naar plaats 18? Na het verlies van Bunting niet meer zeker?
Dit is al 300 x besproken Bennyquote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk nauwelijks naar die analyses met Marcelquote:Op zondag 25 november 2018 15:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit is al 300 x besproken Benny
Ik denk niet dat Maijer het weet.quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk nauwelijks naar die analyses met MarcelMaijer
en ik zit ook niet de hele tijd in het topic
Het feit dat Maijer er überhaupt zit is reden om iets later in te schakelen na de pauzequote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maijer het weet.
Ik ben wel de hele tijd in dit topic, en ik zit gewoon in de Kuip!quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk nauwelijks naar die analyses met MarcelMaijer
en ik zit ook niet de hele tijd in het topic
Serieus?quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel de hele tijd in dit topic, en ik zit gewoon in de Kuip!
Ik wil niet meer
Dat snap ik, wie gaat nou vrijwillig daar De Kuipquote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel de hele tijd in dit topic, en ik zit gewoon in de Kuip!
Ik wil niet meer
quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arme jongen.quote:
ik lees dat Groningen allang had moeten scorenquote:
Deze act trap ik niet inquote:
De afgelopen weken heeft hij mijn ongelijk bewezen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik jou toch zelden zien posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |