Heb gisteren nog gepost man.quote:Op zondag 25 november 2018 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet dacht dat je in winter reces was
Oh ja het lijkt op voyage voyagequote:Op zondag 25 november 2018 03:00 schreef chufi het volgende:
We zijn op zoek naar een Spaanse zomerhit gezongen door een man en er komt llorar ((ge)huil) in voor als ik het goed begrepen heb.....
Dan is het niet de Zangeres zonder Naam.quote:Op zondag 25 november 2018 03:00 schreef chufi het volgende:
We zijn op zoek naar een Spaanse zomerhit gezongen door een man en er komt llorar ((ge)huil) in voor als ik het goed begrepen heb.....
nee periode 87-93 om wat ruimte te gevenquote:Op zondag 25 november 2018 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan is het niet de Zangeres zonder Naam.
ja dank Prisquote:Op zondag 25 november 2018 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan is het niet de Zangeres zonder Naam.
Laat gaan.quote:
Nee........quote:
Volgens mij zijn ze allebei eng.quote:‘Iraanse Hulk’ neemt het in MMA-debuut op tegen de ‘Engste man op Aarde’.
gadverdamme........quote:Op zondag 25 november 2018 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij zijn ze allebei eng.
Van die band heb ik 1 nummer op een New Wave verzamel CD staan.quote:Op zondag 25 november 2018 08:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Entre dos tierras van heroes del silencio?
quote:Op zondag 25 november 2018 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat mensen dat mooi kunnen vinden, onbegrijpelijk.quote:
In Hollywood kunnen zulke types wel gebruiken, voor de volgende Bondfilm of zo.quote:
Ik vind bodybuilders sowieso niet mooiquote:Op zondag 25 november 2018 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mensen dat mooi kunnen vinden, onbegrijpelijk.
Die was/is (leeft ie nog?) ook breed, alleen zat het bij hem op de verkeerde plekken.quote:
Volgens mij leeft hij niet meer.quote:Op zondag 25 november 2018 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die was/is (leeft ie nog?) ook breed, alleen zat het bij hem op de verkeerde plekken.
Ah, overleden op, 25 januari 2015 in Athene.quote:
Noem namen.quote:Op zondag 25 november 2018 10:05 schreef Ranah het volgende:
er komen hier namen voorbij waarvan ik ook nog ergens lp's op zolder heb maar vergeten was
mogge![]()
Mooie verkering voor Mootz ditquote:Op zondag 25 november 2018 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die is nep toch?quote:Op zondag 25 november 2018 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ah jij doet ook niets wegquote:Op zondag 25 november 2018 10:05 schreef Ranah het volgende:
er komen hier namen voorbij waarvan ik ook nog ergens lp's op zolder heb maar vergeten was
mogge![]()
die heb ik maar zit ik in de brievenbus 6 etages lager. Kan ik nog ff niet heenquote:
doe dan het nummer er bij anders hoort Charmain het nog niet...quote:Op zondag 25 november 2018 08:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Entre dos tierras van heroes del silencio?
quote:Op zondag 25 november 2018 11:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per ongeluk Scrut's voornaam ontdekt
demis roussos bv en laatst armand , maar dat was in de cos geloof ikquote:
Demis is van FANN.quote:Op zondag 25 november 2018 11:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
demis roussos bv en laatst armand , maar dat was in de cos geloof ik
en eerder ook wel, ik lurk regelmatig
Nino Bravo , wel eens van gehoord ?quote:Op zondag 25 november 2018 11:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
demis roussos bv en laatst armand , maar dat was in de cos geloof ik
en eerder ook wel, ik lurk regelmatig
logisch gevolg van lijden in het dekentjeshaatregimequote:Op zondag 25 november 2018 11:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En 1 van mijn Exen aan die naam te zien
quote:Op zondag 25 november 2018 11:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
logisch gevolg van lijden in het dekentjeshaatregime
ahhhhhhh, ik wil ook weer kattenquote:Op zondag 25 november 2018 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte foto maar, Pix wast Iggy de oren.
Te vroeg overleden zanger van wereldformaatquote:Op zondag 25 november 2018 12:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
heb net een filmpje opgezocht maar nee, hij zegt me niets
Heb even gecheckt en geluisterd, zegt mij niets.quote:Op zondag 25 november 2018 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Te vroeg overleden zanger van wereldformaat
quote:Op zondag 25 november 2018 11:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per ongeluk Scrut's voornaam ontdekt
Ben een kattenmens.quote:Op zondag 25 november 2018 13:15 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb een herder, een hollander en die lust ze rauw
ik ook maar werd ook een hondenmens en had altijd een hok vol met allebei, alleen nu even niet meerquote:
Ik kan ook goed met honden, of beter, zij met mij, maar ik zou er nooit een willen hebben, te druk.quote:Op zondag 25 november 2018 13:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik ook maar werd ook een hondenmens en had altijd een hok vol met allebei, alleen nu even niet meer
Een OBN-er.quote:Op zondag 25 november 2018 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vrij actieve twitteraar. Geen BN-er of zo.
mogelijk net als Button, tzt terug in een andere functie, wie weetquote:Op zondag 25 november 2018 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alonso zei net op Sky dat zijn afscheid een 'goodbye for now' en geen vaarwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |