Demis is van FANN.quote:Op zondag 25 november 2018 11:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
demis roussos bv en laatst armand , maar dat was in de cos geloof ik
en eerder ook wel, ik lurk regelmatig
Nino Bravo , wel eens van gehoord ?quote:Op zondag 25 november 2018 11:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
demis roussos bv en laatst armand , maar dat was in de cos geloof ik
en eerder ook wel, ik lurk regelmatig
logisch gevolg van lijden in het dekentjeshaatregimequote:Op zondag 25 november 2018 11:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En 1 van mijn Exen aan die naam te zien
quote:Op zondag 25 november 2018 11:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
logisch gevolg van lijden in het dekentjeshaatregime
ahhhhhhh, ik wil ook weer kattenquote:Op zondag 25 november 2018 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte foto maar, Pix wast Iggy de oren.
Te vroeg overleden zanger van wereldformaatquote:Op zondag 25 november 2018 12:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
heb net een filmpje opgezocht maar nee, hij zegt me niets
Heb even gecheckt en geluisterd, zegt mij niets.quote:Op zondag 25 november 2018 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Te vroeg overleden zanger van wereldformaat
quote:Op zondag 25 november 2018 11:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Per ongeluk Scrut's voornaam ontdekt
Ben een kattenmens.quote:Op zondag 25 november 2018 13:15 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb een herder, een hollander en die lust ze rauw
ik ook maar werd ook een hondenmens en had altijd een hok vol met allebei, alleen nu even niet meerquote:
Ik kan ook goed met honden, of beter, zij met mij, maar ik zou er nooit een willen hebben, te druk.quote:Op zondag 25 november 2018 13:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik ook maar werd ook een hondenmens en had altijd een hok vol met allebei, alleen nu even niet meer
Een OBN-er.quote:Op zondag 25 november 2018 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vrij actieve twitteraar. Geen BN-er of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |