Wat een lekker dikkertjequote:Op zaterdag 24 november 2018 11:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ].
Er komt veel kou van de boom af.
Jaaa, hij moet nog uitzakken, dus van onder gaat ie ook voller worden. Maar dat duurt eventjes.quote:
Geloof ik direct! Vind de pot ook erg mooi.quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, hij moet nog uitzakken, dus van onder gaat ie ook voller worden. Maar dat duurt eventjes.
Perfect figuurtje. En hij ruikt lekker.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 november 2018 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geloof ik direct! Vind de pot ook erg mooi.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Was duur. Bewust gekocht, ik wil er na de kerst een goudpalm in zetten
.
Douchenquote:Op zaterdag 24 november 2018 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Veel plezier met optuigen zo!
Ik zal eerst eens even lekker douchen
Leukquote:Op zaterdag 24 november 2018 11:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ].
Er komt veel kou van de boom af.
Fair enoughquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
@Poes ik ken de biertjes natuurlijk al. Ik vind het alleen al leuk om de reactie van andere te horen.
En over bier gesproken net voor 120 euro aan speciaal biertjes gehaaldzaten ook wel wat cadeautjes tussen en de rest is voor in de vakantie over 2 weken.
Kregen ook nog 2 mooie glaasjes cadeau.
Er zit een kluit aanquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:23 schreef altootje86 het volgende:
Mooi! En lekker op tijd. Ben je niet bang dat 'ie rond de feestdagen al kaal is?
Welke mannen?quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:49 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de eerste ballen hangen. Nu een tourtje met de mannen, t is nog droog.
Vanmiddag verder.
Ja iddquote:Op zaterdag 24 november 2018 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk uit samzz, je fanclub slaat aan op het woordje "mannen"
Skon bomke
quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk uit samzz, je fanclub slaat aan op het woordje "mannen"
Natte droom? Je loopt wel erg hard van stapel nu.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Toch jammer dat je die natte droom dan weer uiteen moet laten spatten
ja, denk je?quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Natte droom? Je loopt wel erg hard van stapel nu.
Een raar idee dat er zo veel mensen lurken en nooit mee pratenquote:Op zaterdag 24 november 2018 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dat ooit in een andere sc. Ik zei dat ik tussen mijn mannen in ging liggen, dus mijn echtgenoot en pasgeboren zoontje. Toen kwamen er ook iemand direct verhaal halen (mannen??? Meervoud??), terwijl hij nooit eerder in die sc gepost had
Als je met je muis op de topictitel gaat staan kun je zien hoeveel lurkers dat topic heeft. Onze SC 43quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een raar idee dat er zo veel mensen lurken en nooit mee praten
Als lurker vond ik dat al een gek ideequote:Op zaterdag 24 november 2018 13:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een raar idee dat er zo veel mensen lurken en nooit mee praten
Wel zo gezelligquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:21 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Als lurker vond ik dat al een gek ideedus ik ben toch maar gewoon gaan meeposten!
En het topic is net pas openquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als je met je muis op de topictitel gaat staan kun je zien hoeveel lurkers dat topic heeft. Onze SC 43
Maar is dat het aantal fokkers die deze sc in hun AT heeft? Of het huidige aantal mensen op de pagina?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als je met je muis op de topictitel gaat staan kun je zien hoeveel lurkers dat topic heeft. Onze SC 43
Ah dan valt het nog meequote:Op zaterdag 24 november 2018 14:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
TopicreekslurkersKomt vanzelf mee als er een nieuw topic wordt geopend
quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:24 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Maar is dat het aantal fokkers die deze sc in hun AT heeft? Of het huidige aantal mensen op de pagina?
Grote kans dus dat het er vele malen meer zijn dus
Edit; confession: ik heb lang geleden ook op een ander forum meegelurkt zonder uberhaupt een account te hebben daar.. kwestie van tabblad op je tel openhouden.
Best interessant. Gaat dat per topicdeel? Of de reeks in geheel?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn mensen die nooit hier hebben gepost maar enkel alleen op ''volg topic'' hebben gedrukt. Dit topic staat dan bij hen in de MyAT.
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn mensen die nooit hier hebben gepost maar enkel alleen op ''volg topic'' hebben gedrukt. Dit topic staat dan bij hen in de MyAT.
Per reeks. Ik volg zelf ook een aantal topics, die komen bij elk nieuw deel vanzelf in m'n MyAT te staan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:30 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Best interessant. Gaat dat per topicdeel? Of de reeks in geheel?
Hier gaat het er vrij rustig aan toe, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind 1 sc bijhouden al een uitdaging, laat staan dat ik meerdere van die slap geouwehoer reeksen moet gaan volgen
Misschien hebben die mensen allemaal een hele saaie baan. Dat hoop ik dan altijd maar.
Ik lurk alleen informatieve topics. SC's lees ik niet. Alleen als ik er post.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb inderdaad wel topics waar ik af en toe lurk, maar niet de godganse dag.![]()
Die hard SC lurkers snap ik gewoon niet.
Ja, dat. Sc lees ik vaak de actieve pagina terug of nét iets verder als het rustig was, maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lurk alleen informatieve topics. SC's lees ik niet. Alleen als ik er post.
Nu je het zegt zie ik hem opeensquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:48 schreef Samzz het volgende:
Ja he. Vind m zo gaaf. Oh enne, spot the Olaf
.
quote:
Heel erg waarquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:55 schreef Poes. het volgende:
''Once you believe in something you don't have to think for yourself''
Komt uit een Netflix docu over Scientology. Fascinerend om te zien.
Thanksquote:Op zaterdag 24 november 2018 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel mooi geworden
Ook een goed formaat
Sja, daarom zijn religies zo populair.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:55 schreef Poes. het volgende:
''Once you believe in something you don't have to think for yourself''
Komt uit een Netflix docu over Scientology. Fascinerend om te zien.
Vertel, wat heb je gedaan?quote:Op zondag 25 november 2018 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was aan het vrijwilligen gisteravond/nacht.
En daarna zelf nog even gestuiterd op happy hardcore.
Garderobe bij een poppodium.quote:
Leuk manquote:Op zondag 25 november 2018 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Garderobe bij een poppodium.En gisteren was er een 90s feestje, inclusief 2 Brothers on the 4th Floor en DJ Jean.
Lekker! Het is weekend, dan mag het toch wel?quote:Op zondag 25 november 2018 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemiddag alweer!
Ik had gister een feestje. Met frituurhapjes
Heb wel veel gelopen. En platte laarsjes gekocht.
En meuk bij sostrene grene
Ja maar ben deze week ook 2x uit eten geweest (met t werk) en het was ook eens zo druk dat we pizza besteld hadden.quote:Op zondag 25 november 2018 12:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk man
[..]
Lekker! Het is weekend, dan mag het toch wel?
Ja dan wordt het misschien wat teveel, als je geen ''gezondere'' keuzes hebt dan.quote:Op zondag 25 november 2018 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
90’s
En mooi Samzz!
[..]
Ja maar ben deze week ook 2x uit eten geweest (met t werk) en het was ook eens zo druk dat we pizza besteld hadden.
Deze week m’n vrije dag das wat relaxter
Ik vanmiddag ook, deel je leedquote:Op zondag 25 november 2018 12:35 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu de bovenverdieping maar eens schoonmaken.
Tof! Deathly Hallows.quote:
Ja hequote:Op zondag 25 november 2018 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tof! Deathly Hallows.
En was een goed feestje, wel blij dat ik eerder kon stoppen.
Hoe maak je zoiets als dit? Leuk!quote:
Tekenen op zwart papier en uitknippenquote:Op zondag 25 november 2018 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Malletje printen en uitsnijden gok ik?
Netjes gedaan dan!quote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tekenen op zwart papier en uitknippen.
De betreffende pagina uit t boek kopieren/uitprinten en achter een passe partout plakken.quote:
Ik kan gelukkig een aardig stukje tekenen.quote:
Heel leuk!quote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De betreffende pagina uit t boek kopieren/uitprinten en achter een passe partout plakken.
De figuren op zwart papier tekenen (het zal vast makkelijker kunnen, maar ik ben ik dus t moet op de moeilijke manier) en uitknippen en op de passe partout schikken en vastplakken. Inlijsten, et voila
.
Zelfdequote:Op zondag 25 november 2018 17:49 schreef Poes. het volgende:
Nog even afwassen en dan heb ik de hele teringzooi ook weer aan kant.
Ondertussen even het nieuwe seizoen van Frontier kijken. Jason Momoa
*Goeie smaak boks*quote:Op zondag 25 november 2018 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde.
Halve dag werk, maar nu is m'n huis wel spik en span.
*Trekt boks terug*quote:Op zondag 25 november 2018 18:07 schreef Samzz het volgende:
Oh ik bedoelde het schoonmaken. Frontier kijk ik niet.
Als ik de bus haal rond kwart voor 11, zo niet kwart over 11.quote:Op zondag 25 november 2018 19:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis?![]()
Heb je het leuk gehad?
Ik hoop dat je morgen wel vrij bentquote:Op zondag 25 november 2018 19:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Als ik de bus haal rond kwart voor 11, zo niet kwart over 11.
Ja zeker was erg gezellig
Haha ja tuurlijkquote:Op zondag 25 november 2018 19:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen wel vrij bent![]()
En fijn voor je, er even lekker uit!
Ja het is mooi dat dat straks kanquote:Op zondag 25 november 2018 19:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk
Ja inderdaad! Vanaf volgend jaar toch vaker heen
Haha deal!quote:
3 uur en een kwartier.quote:Op zondag 25 november 2018 19:42 schreef Poes. het volgende:
Hoelang heb jij er over gedaan LP? Excl autoreis?
Naar waar in Zeeland ging je? Want dat is wel heel kort.quote:
Ik zat te kijken of je me niet uit Goes kon halen, maar dat is voor jou ook nog dik drie kwartier rijdenquote:
Klopt. Vlissingen is makkelijker. Gewoon met de bootquote:Op zondag 25 november 2018 19:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zat te kijken of je me niet uit Goes kon halen, maar dat is voor jou ook nog dik drie kwartier rijden
Dan hoef ik alleen het eerste stukje met de bus, de rest trein. Ik zal even kijken!quote:Op zondag 25 november 2018 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Vlissingen is makkelijker. Gewoon met de boot.
Het bleek toch niet helemaal Zeeland te zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar waar in Zeeland ging je? Want dat is wel heel kort.
Het is van Groningen naar Enschede al bijna 3 uur.
Dat is überhaupt geen Zeeland, maar Zuid-Holland.quote:Op zondag 25 november 2018 19:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het bleek toch niet helemaal Zeeland te zijn.Ben in Goeree Overflakkee geweest.
Trein tot Rotterdam centraal
Dat is toch dat hele strenge gereformeerde dorp?quote:Op zondag 25 november 2018 19:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het bleek toch niet helemaal Zeeland te zijn.Ben in Goeree Overflakkee geweest.
Trein tot Rotterdam centraal
Ja gaan we samen met de boot. Ligt er wel aan wanneer. Ik moet de komende tijd veel werken.quote:Op zondag 25 november 2018 19:53 schreef Poes. het volgende:
Samzz, jij kan me ophalen uit Vlissingen? Dan wil ik het wel overwegen
Ik ben van 22 december t/m 26 december alleenquote:Op zondag 25 november 2018 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja gaan we samen met de boot. Ligt er wel aan wanneer. Ik moet de komende tijd veel werken.
Weet ik alleen ik dacht echt dat ze ergens in Zeeland warenquote:Op zondag 25 november 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is überhaupt geen Zeeland, maar Zuid-Holland.
Ik ga kijken of ik maandag 24 december vrij kan krijgen, de 22e moet ik tot 16u werken en 2e kerstdag weer.quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben van 22 december t/m 26 december alleen![]()
Bus naar Heerenveen, trein naar Rotterdam en daar overstappen trein Vlissingen. 5 en half uur, is te doen
Wel bijnaquote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Weet ik alleen ik dacht echt dat ze ergens in Zeeland waren
Kijk maar of het lukt, zal ik de opties ook even bekijkenquote:Op zondag 25 november 2018 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik maandag 24 december vrij kan krijgen, de 22e moet ik tot 16u werken en 2e kerstdag weer.
quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kijk maar of het lukt, zal ik de opties ook even bekijken
Haha ja :pquote:
Komt goed joh!quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 25 november 2018 20:02 schreef LPFAN het volgende:
En ik heb een Ikea tas bij me, waren daar vandaag en moest paar dingetjes hebben :p
Ik weet het, maar áls het doorgaat kan ik nu niet meer terugquote:Op zondag 25 november 2018 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Eerst eens zien of t doorgaat.
Het engste is de boot. Die doen we samen.quote:Op zondag 25 november 2018 20:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
[..]
Ik weet het, maar áls het doorgaat kan ik nu niet meer terugIk vind het OV doodeng. Jou niet hoor
Nee het engste zijn treinstationnen waar ik nog nooit ben geweest en niet weet waar welk perron isquote:Op zondag 25 november 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het engste is de boot. Die doen we samen.
Nieuwe laptop standaard, snijplanken en een bakje voor bestek. Wou wel meer meenemenquote:
Ik heb nooit issues met de treinquote:Op zondag 25 november 2018 20:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee het engste zijn treinstationnen waar ik nog nooit ben geweest en niet weet waar welk perron isEn korte overstaptijden. En vertragingen. En andere enge onverwachte dingen.
Doe mij maar een auto
Hahaha snap ik! Ik kom ook altijd met teveel weer thuisquote:Op zondag 25 november 2018 20:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nieuwe laptop standaard, snijplanken en een bakje voor bestek. Wou wel meer meenemen
Valt allemaal mee, alles staat goed aangegevenquote:Op zondag 25 november 2018 20:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee het engste zijn treinstationnen waar ik nog nooit ben geweest en niet weet waar welk perron isEn korte overstaptijden. En vertragingen. En andere enge onverwachte dingen.
Doe mij maar een auto
Dat is zoquote:Op zondag 25 november 2018 20:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben nogal een controlefreak. Gaat niet samen met het OV helaas
Dat is waar, maar daar hoef je niet bang te zijn dat je een overstap mist als je in de file beland.quote:Op zondag 25 november 2018 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo.
Maar op de weg heb je ook niet alle controle.
True. Maar in de trein hoef je niet bang te zijn dat iemand je auto total los rijdtquote:Op zondag 25 november 2018 20:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar hoef je niet bang te zijn dat je een overstap mist als je in de file beland.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar in de trein hoef je niet bang te zijn dat iemand je auto total los rijdt.
Zijn je goede voornemens alweer gesneuveld? Of KPA spullen?quote:Op zondag 25 november 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik verwacht vier pakketjes volgende week.
KPAquote:Op zondag 25 november 2018 20:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn je goede voornemens alweer gesneuveld? Of KPA spullen?
Hoeveel paar schoenen heb je inmiddels?quote:Op zondag 25 november 2018 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPA. Maar ook schoenen. En een jurk.
Geen idee. Maar ik moest wel nieuwe, mijn zwarte hakken zijn op.quote:Op zondag 25 november 2018 20:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb je inmiddels?
Teveel gedragen?quote:Op zondag 25 november 2018 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik moest wel nieuwe, mijn zwarte hakken zijn op.
Ja dan moet het maarquote:
Dat lijkt me toch wel zeker.quote:Op zondag 25 november 2018 20:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dan moet het maar![]()
Zag dat mijn bestelde laarsjes opeens weer 39,95 kosten, terwijl het overal is uitverkochtMag toch hopen dat ik ze gewoon voor 12,50 meekrijg volgende week.
Zou niet uit moeten maken. Ze weten zelf ook dat ze in de aanbieding waren.quote:
Anders ga ik rellenquote:Op zondag 25 november 2018 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou niet uit moeten maken. Ze weten zelf ook dat ze in de aanbieding waren.
Ik huil nu alquote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef Poes. het volgende:
Oh ja LP, hier hadden we nog geen rekening mee gehouden
[ afbeelding ]
Wat leuk! Is er ver rijden voor je? Ben even vergeten waar je ook alweer woonde.quote:Op maandag 26 november 2018 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Eind van de middag road trip naar België voor een workshop van een bekende Amerikaanse danseres.
Als er geen file staat 1,5 uur. Dus dat valt goed meequote:Op maandag 26 november 2018 09:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat leuk! Is er ver rijden voor je? Ben even vergeten waar je ook alweer woonde.
Oh dat is best te doenquote:Op maandag 26 november 2018 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als er geen file staat 1,5 uur. Dus dat valt goed meeen een vriendin rijdt mee dus wel zo gezellig.
Hoop vanavond wel voor middernacht thuis te zijn.
Leuk!quote:Op maandag 26 november 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
Gisteren een kerstkaartje gemaakt, één na laatste cadeautje binnen, yay
.
Lekker manquote:
Valt mee ;p wasmachine aangezet, en net mozzarellasticks gemaakt voor vanavond. Ben heel benieuwd.quote:Op maandag 26 november 2018 15:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker manNu brak?
![]()
Ik ben samen met B het huis aan het versieren, hij wou zo graag helpenIs nu van die megaballonnen aan het opblazen
Goed bezigquote:Op maandag 26 november 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
Gisteren een kerstkaartje gemaakt, één na laatste cadeautje binnen, yay
.
Leukquote:Op maandag 26 november 2018 15:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker manNu brak?
![]()
Ik ben samen met B het huis aan het versieren, hij wou zo graag helpenIs nu van die megaballonnen aan het opblazen
Wat heb je vanavond?quote:Op maandag 26 november 2018 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb zo veel zin in vanavond
Moet nog een half uur wachten maar wil eigenlijk gewoon al gaan
Life is good
Hahah komt goedquote:Op maandag 26 november 2018 15:26 schreef Poes. het volgende:
Wat fijn voor je SarabiAltijd mooi als iemand een passie heeft!
Klinkt lekker LP! Ik heb de andijvie en kaas in huis voor woensdagVergeet je de worst niet?
Zal zo even een foto maken van het resultaat.
Gaaf! Veel plezier!quote:Op maandag 26 november 2018 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga ik les krijgen van deze geweldige vrouw:
Aaah leukquote:Op maandag 26 november 2018 15:38 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel een collage gemaakt. Er hangen ook nog vlaggetjes en een opblaasbare 6 voor het raam.
Ja gezellig zo, heel kleurrijkquote:
Hahah okequote:Op maandag 26 november 2018 15:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja gezellig zo, heel kleurrijk
Ben ook even op zolder geweest, heb de DBZ figuurtjes opgezocht, kun je woensdag even kijken.
Gelijk de Kerstdoos ook maar meegenomen
Gezelligquote:Op maandag 26 november 2018 15:38 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel een collage gemaakt. Er hangen ook nog vlaggetjes en een opblaasbare 6 voor het raam.
Klinkt als een heerlijke dag, geniet er nog van!quote:Op maandag 26 november 2018 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig.
Net wezen winkelen in Sluis, lekker geluncht. Vanavond uiteten, steakhouse
.
Die kwam ik net ook tegen, is hij leuk? Of nou ja, denk het nietquote:Op maandag 26 november 2018 20:51 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb van het weekend Cam gezien op Netflix. Bizarre film joh ;p
Moeilijke vraag omdat hij zo bizar isquote:Op maandag 26 november 2018 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die kwam ik net ook tegen, is hij leuk? Of nou ja, denk het nietMaar is't een aanrader?
Bizar is altijd goed, zet hem in m'n lijst!quote:Op maandag 26 november 2018 20:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Moeilijke vraag omdat hij zo bizar is
Oh leuk!quote:Op maandag 26 november 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bizar is altijd goed, zet hem in m'n lijst!
Kwam Sick Note ook tegen, met Rupert Grint. 6/8 afleveringen van 23min, comedy. Zag er ook leuk uit
Jaa goed idee!quote:Op maandag 26 november 2018 21:00 schreef LPFAN het volgende:
Ik denk dat ik mezelf voor kerst een Chromecast cadeau geef
Ik wou eerst een kaartje kopen voor het concert van Mike, alleen dat zal wel ff wat gaan kosten, en eigenlijk vind ik het nu te duur want aanstaande vrijdag gaat het al in verkoop en concert is in maart pas. Ik kijk wel ff in januari/februari of iemand toevallig wil verkopen en anders heb ik pech, hij komt vast wel weer eens in de buurt.quote:
Dat lijkt me al met al een stuk duurderquote:Op maandag 26 november 2018 21:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik wou eerst een kaartje kopen voor het concert van Mike, alleen dat zal wel ff wat gaan kosten, en eigenlijk vind ik het nu te duur want aanstaande vrijdag gaat het al in verkoop en concert is in maart pas. Ik kijk wel ff in januari/februari of iemand toevallig wil verkopen en anders heb ik pech, hij komt vast wel weer eens in de buurt.
Nee inderdaad, LP kaartje was al 80 euro. Gok op het zelfde ongeveer.quote:Op maandag 26 november 2018 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat lijkt me al met al een stuk duurderJe moet ook heen en weer enzo..
En Mike is best exclusief, die gaat echt niet voor 50 euro over de toonbank ben ik bang
Ja dat zou dan mooi zijnquote:Op maandag 26 november 2018 21:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee inderdaad, LP kaartje was al 80 euro. Gok op het zelfde ongeveer.
Daarom kijk ik volgend jaar wel even of ik dan nog een kaartje kan bemachtigen, zijn altijd wel mensen die opeens niet meer kunnen of iets dergelijks.
En anders heb ik ook pech, ik ben eigenlijk ook niet meer zo van IK MOET HEEN.quote:
Is goed.quote:Op maandag 26 november 2018 21:06 schreef Poes. het volgende:
Laat vrijdag maar even horen wat zo'n kaartje kost, ben wel benieuwd.
Nee snap ikquote:Op maandag 26 november 2018 21:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En anders heb ik ook pech, ik ben eigenlijk ook niet meer zo van IK MOET HEEN.
Het is een super gaaf album hoor van Mike, ik luister elke dag wel een paar nummers maar het is toch geen volledig LPquote:
Nee dat zal het ook nooit meer worden ben ik bang.quote:Op maandag 26 november 2018 21:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is een super gaaf album hoor van Mike, ik luister elke dag wel een paar nummers maar het is toch geen volledig LP
Nee inderdaad..quote:Op maandag 26 november 2018 21:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee dat zal het ook nooit meer worden ben ik bang.
Aaah, het gaat hard ja! Weltrusten!quote:Op maandag 26 november 2018 21:17 schreef Poes. het volgende:
En nu kruip ik voor de laatste keer naast m'n kleutertje![]()
Janken joh.
Baby, dreumes, peuter, kleuter.. vanaf morgen heb ik heel saai een ''kind'' tot hij de puberteit bereiktquote:Op maandag 26 november 2018 21:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Aaah, het gaat hard ja! Weltrusten!
Billy is alles behalve saaiquote:Op maandag 26 november 2018 21:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Baby, dreumes, peuter, kleuter.. vanaf morgen heb ik heel saai een ''kind'' tot hij de puberteit bereikt![]()
Weltrusten allemaal!![]()
Die heb ik gister ook gekeken, was mooi.quote:Op maandag 26 november 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bizar is altijd goed, zet hem in m'n lijst!
Kwam Sick Note ook tegen, met Rupert Grint. 6/8 afleveringen van 23min, comedy. Zag er ook leuk uit
Allemaal gebinged in 1x?quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook gekeken, was mooi.
Nee alleen de eerste. De Coen brothers film (anthologie) moest ook nog af.quote:
Af en toe mag het bestquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee alleen de eerste. De Coen brothers film (anthologie) moest ook nog af.
En ik hou niet van bingewatchenik word ee landerig van en voel me schuldig erna.
Ja ik was nog een beetje hyperquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:33 schreef Poes. het volgende:
Wauw Sarabi, klinkt als een hele gave onvergetelijke avondGeniet nog even!
Ook lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:56 schreef Poes. het volgende:
Ik deed een poging tot pannekoekenbakken. Twee floddertjes weggeflikkerd en nu krijgt het kind poffertjes uit de magnetron
Ik had een falafelpizzaquote:Op dinsdag 27 november 2018 17:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook lekker
Mijn man heeft een borrel van zijn werk dus wij eten pas laat
Morgen komt er ook weer Lego aan jaquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef Poes. het volgende:
Ik ben eindelijk klaar![]()
Morgen de dino nog en donderdag de cadeautjes die hij morgen nog krijgt.
Kan even geen blokje meer zien nu
I know *snif*quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Morgen komt er ook weer Lego aan ja
Haha spannendquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
I know *snif*![]()
Vlindur's cadeau is nog een verrassing
Nee, dat was een braadwordt met andalousesaus.quote:
Waren de sticks goed gelukt?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:19 schreef LPFAN het volgende:
Zelfde als gister, zelfgemaakte mozzarellasticks met aardappeltjes en cole slaw
Ja, erg lekkerquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Wij eten rijst met Mexicaanse wokgroente en gehakt
quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was een braadwordt met andalousesaus.
Lekker! Eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:19 schreef LPFAN het volgende:
Zelfde als gister, zelfgemaakte mozzarellasticks met aardappeltjes en cole slaw
[/quote]quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:34 schreef LPFAN het volgende:
Thanks, wat had jij als eten?
[quote]Op dinsdag 27 november 2018 17:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had een falafelpizza![]()
Wat gaan jullie eten?
[/quote]quote:
Je eigen SC niet bijhoudenquote:
Ja inderdaad..quote:
Geen idee, is hopelijk voorbij.quote:
Apart inderdaad!quote:
Hehequote:
Goed idee!quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:42 schreef Poes. het volgende:
Kreeg ook bericht van de Scapino dat m'n laarsjes er zijnPrijs is nu weer gezakt naar 19 euro.. maar even een foto van gemaakt, je weet maar nooit.
En dan onder de kerstboom leggenquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik ga volgende week naar de Mediamarktnu al zin in haha.
Hahah nee gelijk gebruikenquote:
Nachtkledingquote:
Als er een leuke goedkope is, zit dat er wel in jaquote:
Eigenlijk zou je even moeten wachten tot januari, dan gaat alles weer in de salequote:Op dinsdag 27 november 2018 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Als er een leuke goedkope is, zit dat er wel in ja
Haha ja, maar goed als ik toch bij de Mediamarkt ben...quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je even moeten wachten tot januari, dan gaat alles weer in de sale
Oké okéquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja, maar goed als ik toch bij de Mediamarkt ben...
Ga ik denk ik ook doen inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké oké
Ik zou de bus nemen als het lukt, het is morgenavond koud
Oef, dat valt dan tegen hè..quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen inderdaadGeen zin ook om door het het donker te moeten ook. Moet ik al 3 keer in de week
(en zonet hield mijn accu er mee op dus ook nog heel stuk op eigen kracht moeten fietsen
)
Ja, maar goed het is geluktquote:Op dinsdag 27 november 2018 18:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oef, dat valt dan tegen hè..
Ik zal de afwas even afdrogen, bakje gemberthee (O+) zetten en dan RUST
Haha ja dat denk ik ook wel dat het wordtquote:Op woensdag 28 november 2018 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Nooit bij TK Maxx geweest, maar als het qua afstand niet zoveel uitmaakt, zou ik 'm gewoon meepakken. Uit nieuwsgierigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |