Aaah, het gaat hard ja! Weltrusten!quote:Op maandag 26 november 2018 21:17 schreef Poes. het volgende:
En nu kruip ik voor de laatste keer naast m'n kleutertje![]()
Janken joh.
Baby, dreumes, peuter, kleuter.. vanaf morgen heb ik heel saai een ''kind'' tot hij de puberteit bereiktquote:Op maandag 26 november 2018 21:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Aaah, het gaat hard ja! Weltrusten!
Billy is alles behalve saaiquote:Op maandag 26 november 2018 21:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Baby, dreumes, peuter, kleuter.. vanaf morgen heb ik heel saai een ''kind'' tot hij de puberteit bereikt![]()
Weltrusten allemaal!![]()
Die heb ik gister ook gekeken, was mooi.quote:Op maandag 26 november 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bizar is altijd goed, zet hem in m'n lijst!
Kwam Sick Note ook tegen, met Rupert Grint. 6/8 afleveringen van 23min, comedy. Zag er ook leuk uit
Allemaal gebinged in 1x?quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die heb ik gister ook gekeken, was mooi.
Nee alleen de eerste. De Coen brothers film (anthologie) moest ook nog af.quote:
Af en toe mag het bestquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee alleen de eerste. De Coen brothers film (anthologie) moest ook nog af.
En ik hou niet van bingewatchenik word ee landerig van en voel me schuldig erna.
Ja ik was nog een beetje hyperquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:33 schreef Poes. het volgende:
Wauw Sarabi, klinkt als een hele gave onvergetelijke avondGeniet nog even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |