Ja dan wordt het misschien wat teveel, als je geen ''gezondere'' keuzes hebt dan.quote:Op zondag 25 november 2018 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
90’s
En mooi Samzz!
[..]
Ja maar ben deze week ook 2x uit eten geweest (met t werk) en het was ook eens zo druk dat we pizza besteld hadden.
Deze week m’n vrije dag das wat relaxter
Ik vanmiddag ook, deel je leedquote:Op zondag 25 november 2018 12:35 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu de bovenverdieping maar eens schoonmaken.
Tof! Deathly Hallows.quote:
Ja hequote:Op zondag 25 november 2018 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tof! Deathly Hallows.
En was een goed feestje, wel blij dat ik eerder kon stoppen.
Hoe maak je zoiets als dit? Leuk!quote:
Tekenen op zwart papier en uitknippenquote:Op zondag 25 november 2018 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Malletje printen en uitsnijden gok ik?
Netjes gedaan dan!quote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tekenen op zwart papier en uitknippen.
De betreffende pagina uit t boek kopieren/uitprinten en achter een passe partout plakken.quote:
Ik kan gelukkig een aardig stukje tekenen.quote:
Heel leuk!quote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De betreffende pagina uit t boek kopieren/uitprinten en achter een passe partout plakken.
De figuren op zwart papier tekenen (het zal vast makkelijker kunnen, maar ik ben ik dus t moet op de moeilijke manier) en uitknippen en op de passe partout schikken en vastplakken. Inlijsten, et voila
.
Zelfdequote:Op zondag 25 november 2018 17:49 schreef Poes. het volgende:
Nog even afwassen en dan heb ik de hele teringzooi ook weer aan kant.
Ondertussen even het nieuwe seizoen van Frontier kijken. Jason Momoa
*Goeie smaak boks*quote:Op zondag 25 november 2018 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde.
Halve dag werk, maar nu is m'n huis wel spik en span.
*Trekt boks terug*quote:Op zondag 25 november 2018 18:07 schreef Samzz het volgende:
Oh ik bedoelde het schoonmaken. Frontier kijk ik niet.
Als ik de bus haal rond kwart voor 11, zo niet kwart over 11.quote:Op zondag 25 november 2018 19:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis?![]()
Heb je het leuk gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |