Het systeem bestaat niet, iedereen leeft anders.quote:Op zaterdag 24 november 2018 02:45 schreef Puk1234 het volgende:
Dit leeft in Nederland....
In hoeverre ben jij bereid te gaan om buiten het systeem te leven?
graag serieuze reacties...
Ik ben geen hippie... Ik had er gisteren een korte documentaire over gezien en was benieuwd in hoe verre dat dit leeft hier...quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Weer zo'n woke hippie die het woord 'systeem' gebruikt voor alles wat hij kut vindt.
Haha Zeitgeist.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:16 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik ben geen hippie... Ik had er gisteren een korte documentaire over gezien en was benieuwd in hoe verre dat dit leeft hier...
Die uitleg van Jezus geloof ik wel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:01 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
[..]
Hele bekende dat... wel aan te raden om het gezien te hebben....
Dan maak je dus optimaal gebruik van het systeem.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:23 schreef SeLang het volgende:
Je kunt beter gedeeltelijk buiten het systeem leven zodat je alleen de lusten hebt en niet de lasten
idd ik ben geintereseerd in de puurste vorm hiervan ja ..quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan maak je dus optimaal gebruik van het systeem.
Lijkt me niets voor een purist als de TS.
Haha, dit is zo een complex onderwerp dat ik dit topic tot nu toe best grappig vind! Maar wel interessant om de reacties te lezen!quote:
Doe een doek om je reet en ga bij de yanomamo of bosjesmannen in Afrika leven. Veel plezier.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:24 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
idd ik ben geintereseerd in de puurste vorm hiervan ja ..
In Amerika is deze wereld vele malen groter, complete community's heb je daar die buiten het systeem leven...
Gewoon leven buiten het systeem wat we hebben gebouwd... werken... huur betalen etc... gewoon alles wat je toegereikt word door de overheid... en dan leven zonder`die reikende hand maar wel kunnen overleven zonder dit.quote:Op zondag 25 november 2018 11:39 schreef RobjeGeus het volgende:
Maar TS ga je nog vertellen wat je er precies mee bedoeld ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |