Staan die naast de potjes met oude koeien?quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mini zebra's. Die stop je dan in een potje en geeft ze aan ijs_beer.![]()
Voor zover ik het begrepen heb iig.![]()
Ooooh, die, die vond ik vroeger altijd op de kleuterschool al zo intrigerend.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:02 schreef Greys het volgende:
M'n eerste zebrababy staat dus nu wortel te schieten in een glas water voor ijs_beer.
[ afbeelding ]
Denk het niet, die liggen immers weer terug in de sloot. Geen idee eigenlijk wat hij ermee doet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Staan die naast de potjes met oude koeien?
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ooooh, die, die vond ik vroeger altijd op de kleuterschool al zo intrigerend.
Kijk nou maar dat de koe uit de vrieskast niet weer begint te posten.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind dat ouwe koeien net zo veel recht hebben om uit de sloot gehaald te worden als jonge koeien.
There, i said it.
Sowieso wel tof dat kamerplanten ook weer 'in' zijnquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ooooh, die, die vond ik vroeger altijd op de kleuterschool al zo intrigerend.
Wat andere users doen heb ik natuurlijk weinig controle over.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk nou maar dat de koe uit de vrieskast niet weer begint te posten.
Top!quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:31 schreef ijs_beer het volgende:
Zo'n kek bluetooth kastje aangesloten op de oude (zulke kwaliteit maken ze serieus niet meer) stereo van m'n ouders. Kunnen ze nu ook Spotify naar de stereo streamen.![]()
Maar aanmoedigen is bij sommigen net wat minder handig dan bij anderen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat andere users doen heb ik natuurlijk weinig controle over.
Mooi ding!quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Top!
Hier staat deze Bluetooth speaker. Ben er helemaal gelukkig mee. Lekker youtubejes etc goed luisteren
[ afbeelding ]
Grappig dat ie ver buiten het ESF seizoen toch nog zat mensen heeft die naar hem willen luisterenquote:
Haha nee verderop ook. Boven een chocoladelaag die je moet breken zeg maar, en dan verder ook nog stukjes chocola.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit er dan verderop in de pot ook weer chocola? Of alleen bovenop?
quote:
Hier hoor je momenteel drie huizen verderop onze bovenbuurman die weer eens een luidruchtig feestje geeftquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef Redefine het volgende:
Volgens de reclame hoor je drie huizen verderop de chocola breken als je die pot aanbreekt
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier hoor je momenteel drie huizen verderop onze bovenbuurman die weer eens een luidruchtig feestje geeft![]()
Gebeurt de laatste tijd steeds vaker op zaterdag, hoop niet dat het weer tot half 3 doorgaat. Aso.
0900-TUIG (0900-8844)quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier hoor je momenteel drie huizen verderop onze bovenbuurman die weer eens een luidruchtig feestje geeft![]()
Gebeurt de laatste tijd steeds vaker op zaterdag, hoop niet dat het weer tot half 3 doorgaat. Aso.
Wel netjes op volgorde, of gewoon willekeurig?quote:Op zondag 25 november 2018 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laat op de avond oude afleveringen Only Connect kijken. Living the rock 'n roll life!
Door elkaar! Rebels hequote:Op zondag 25 november 2018 03:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel netjes op volgorde, of gewoon willekeurig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |