Jeetje Rens, wat ben ik hier ontzettend blij mee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik geef onlogisch en GGMM een kans
Maar mods blijven wel mods natuurlijk
Ik heb via via begrepen dat je bijna je functie wilde neerleggen. Vandaar dit statement.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Rens, wat ben ik hier ontzettend blij mee.
Ik zat er al een tijdje over in of ik wel een kans zou krijgen van jou.
maar jouw vrouw zit toch in de kinderopvang?quote:
Fantastic Beasts was inderdaad kut ouwe reus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb via via begrepen dat je bijna je functie wilde neerleggen. Vandaar dit statement.
op die link die ik postte kun je over 3 minuten een groot juweel kopen voor 18 dollar twv 1800 dollarquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Fantastic Beasts was inderdaad kut ouwe reus.
Wat een warrige film.
Kan hem gewoon kijken op mijn mobiel via die onderste link. Althans die van de 20e.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:23 schreef aTypisch het volgende:
ik wil een VI opzetten maar de link op de website doet het niet
https://www.veronicatv.nl(...)HIm/veronica-inside/
hij staat wel bij https://www.veronicatv.nl/programmas/veronica-inside/
Sounds legit makker.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
op die link die ik postte kun je over 3 minuten een groot juweel kopen voor 18 dollar twv 1800 dollar
is oprechtquote:
Zo warrig was het toch niet? Kon het prima volgen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een warrige film.
ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo warrig was het toch niet? Kon het prima volgen.
Ja daarom, geen meesterwerk verder en ik snap bepaalde kritieken wel maar heb mij wel vermaakt.quote:
Nee man teveel verhaallijnen die door elkaar liepen. Complete chaos. Begon al met de openingscene.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo warrig was het toch niet? Kon het prima volgen.
Wat is dit nu weer voor actquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:35 schreef KingRoland het volgende:
ik wou met jr naar fantastic beasts
Daar was ik bang voor na alle reviews, maar tijdens de film had ik er geen last van.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man teveel verhaallijnen die door elkaar liepen. Complete chaos. Begon al met de openingscene.
Rowling heeft gewoon een shitload aan hoogtepunten uit 800 pagina's boek in die film gepleurd als opzet naar ongetwijfeld deel 4,5,6,7,8....
Klikken bij de meester in de hoop dat mensen straf krijgen ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat Harry Potter gebeuren is voor kleuters
Als klein kind ben je wel vaak de lul in dat universum anders.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat Harry Potter gebeuren is voor kleuters
Geilquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb een fantastic beast in bed vannacht
Foutje bedanktquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vernomen dat professor Anderling? in de film zit terwijl deze 30 jaar voor haar geboorte plaatsvindt
Ben onderweg.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
8 jaar voor haar geboortequote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vernomen dat professor Anderling? in de film zit terwijl deze 30 jaar voor haar geboorte plaatsvindt
De vriendin van mijn huisgenoot is een vrij absurde Harry Potter fan en ik knikte enkel ja tijdens haar boosheid.quote:
Zijn hier beelden van?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vriendin van mijn huisgenoot is een vrij absurde Harry Potter fan en ik knikte enkel ja tijdens haar boosheid.
dat was ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Nee, de hele server ontplofte.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:45 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb het idee dat ik ben gekickt uit dat teken spelletje
Oh, ik dacht dat ik de enige was omdat ik hier geen respons zagquote:
ineens post iedereen weerquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik de enige was omdat ik hier geen respons zag
ONZ / [Skribbl] Wie durft?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik de enige was omdat ik hier geen respons zag
Die ga ik in de gaten houden, bedankt GGMMquote:
Hij staat wel stijf zeg.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:47 schreef moemoe het volgende:
Om even de wachttijd te doden....
Luigi door GGMM.
[ afbeelding ]
Die heb ik geradenquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:47 schreef moemoe het volgende:
Om even de wachttijd te doden....
Luigi door GGMM.
[ afbeelding ]
Ik ook. Alleen de beginscene had wel even minder flashy mogen zijn, kreeg zowat een epileptische aanvalquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, geen meesterwerk verder en ik snap bepaalde kritieken wel maar heb mij wel vermaakt.
Dat is David Yates stijl, dat snelle gedoe had hij ook al in de HP-films waardoor je het niet kon volgen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen de beginscene had wel even minder flashy mogen zijn, kreeg zowat een epileptische aanval
Bij dat spel vind ik het maar kut dat mijn tekening door iedereen te snel werd geraden, was ik nog niet eens klaar.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen.
Je weet dat je tekening geweldig is als je tekening door IEDEREEN wordt geraden.
Tja, jij bent nou eenmaal een profquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij dat spel vind ik het maar kut dat mijn tekening door iedereen te snel werd geraden, was ik nog niet eens klaar.
Ja leuk, ik kon er niet zo veel vanquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen.
Je weet dat je tekening geweldig is als je tekening door IEDEREEN wordt geraden.
We hebben nu minimaal 2 minuten tekentijd en omdat we met meer mensen zijn kun je langer tekenen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij dat spel vind ik het maar kut dat mijn tekening door iedereen te snel werd geraden, was ik nog niet eens klaar.
Oh zitten jullie nu weer in een room?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
We hebben nu minimaal 2 minuten tekentijd en omdat we met meer mensen zijn kun je langer tekenen.
Skribbl kan de toestroom niet aan ofzo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zitten jullie nu weer in een room?
Is er geen alternatief?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Skribbl kan de toestroom niet aan ofzo.
FOK! on tourquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Skribbl kan de toestroom niet aan ofzo.
Dit is in principe het alternatief voor Isketch, maar als ik dat balletje opwerp weet ik niet of veel mensen kunnen meedoen.quote:
Dat deed het nooit bij mij inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit is in principe het alternatief voor Isketch, maar als ik dat balletje opwerp weet ik niet of veel mensen kunnen meedoen.
Ja is helemaal tyfusquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een warrige film.
Bij Isketch ligt het echt aan de browser die je gebruikt en Imac's doen het sowieso nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed het nooit bij mij inderdaad.
ik heb balhaarquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:04 schreef R-woud88 het volgende:
Wie van jullie hier heeft een baard?
Dan ben ik dus niet de enige, bedankt maat!quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet dus
er zit van alles wel verstopt
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat ik dadelijk nog seks ga hebben Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.quote:
wie is dat L_L?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat ik dadelijk nog seks ga hebben Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.
me jequote:Op zaterdag 24 november 2018 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wie is dat L_L?
en hoe is het me je hond? (onlogisch, ggmm en ik willen dat graag weten)
Gewoon kaal toch. tjongejongequote:Op zaterdag 24 november 2018 00:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Flos jij weleens met het schaamhaar van Villa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |