ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo warrig was het toch niet? Kon het prima volgen.
Ja daarom, geen meesterwerk verder en ik snap bepaalde kritieken wel maar heb mij wel vermaakt.quote:
Nee man teveel verhaallijnen die door elkaar liepen. Complete chaos. Begon al met de openingscene.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo warrig was het toch niet? Kon het prima volgen.
Wat is dit nu weer voor actquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:35 schreef KingRoland het volgende:
ik wou met jr naar fantastic beasts
Daar was ik bang voor na alle reviews, maar tijdens de film had ik er geen last van.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man teveel verhaallijnen die door elkaar liepen. Complete chaos. Begon al met de openingscene.
Rowling heeft gewoon een shitload aan hoogtepunten uit 800 pagina's boek in die film gepleurd als opzet naar ongetwijfeld deel 4,5,6,7,8....
Klikken bij de meester in de hoop dat mensen straf krijgen ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat Harry Potter gebeuren is voor kleuters
Als klein kind ben je wel vaak de lul in dat universum anders.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat Harry Potter gebeuren is voor kleuters
Geilquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb een fantastic beast in bed vannacht
Foutje bedanktquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vernomen dat professor Anderling? in de film zit terwijl deze 30 jaar voor haar geboorte plaatsvindt
Ben onderweg.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
8 jaar voor haar geboortequote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vernomen dat professor Anderling? in de film zit terwijl deze 30 jaar voor haar geboorte plaatsvindt
De vriendin van mijn huisgenoot is een vrij absurde Harry Potter fan en ik knikte enkel ja tijdens haar boosheid.quote:
Zijn hier beelden van?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vriendin van mijn huisgenoot is een vrij absurde Harry Potter fan en ik knikte enkel ja tijdens haar boosheid.
dat was ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Nee, de hele server ontplofte.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:45 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb het idee dat ik ben gekickt uit dat teken spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |