Ik heb letterlijk boven je gepost.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dud0r en Mickytjuh zijn in het oude topic gebleven??![]()
Ik wil ook...maar weet niet met wie....quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was met manlief spyro aan het spelen.
Maarreeh cyberseks monday.. Moeten we even een uitstapje doen naar SEX slowchat
cyberseks of spyro spelen? Je mag best hier spyro komen spelen hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil ook...maar weet niet met wie....
Ik bedoelde het eerstequote:Op vrijdag 23 november 2018 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
cyberseks of spyro spelen? Je mag best hier spyro komen spelen hoor!
omeglequote:
precies.quote:
ken je dat niet, net zoiets als vroeger chatroulettequote:
Maar dat zijn allemaal weer onbekende.....jullie ken ik intussen een beetje....quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ken je dat niet, net zoiets als vroeger chatroulette
Moet je echt eens meemaken.
dat klopt wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal weer onbekende.....jullie ken ik intussen een beetje....
Lol......quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat klopt wel natuurlijk.
Maar omegle is daardoor wel next level spannend
Ik verlang intussen naar irl....quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:38 schreef Jimbo het volgende:
anoniem masturberen met andere webcammers...tsja sommige mensen kicken er op
Dan moet je dat regelen. Kpd heeft een topic daarvoorquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik verlang intussen naar irl....
Wil eigenlijk gewoon iemand die me ook gewoon lief vind.....lastig te vinden helaas....quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je dat regelen. Kpd heeft een topic daarvoor
dit iddquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je dat regelen. Kpd heeft een topic daarvoor
ja dat snap ik eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Sorry guys.......ben echt een gevoelsmens......dus geen behoefte aan 'zomaar iemand'..
zou dat betekenen dat mensen hier een sociaal leven hebben?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is hier wel heel erg uitgestorven he....
ik heb her vermoeden van wel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 01:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou dat betekenen dat mensen hier een sociaal leven hebben?
een leven hebben is overratedquote:Op zaterdag 24 november 2018 01:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou dat betekenen dat mensen hier een sociaal leven hebben?
Je hoefde hem niet te gaan zoeken?quote:Op zaterdag 24 november 2018 01:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik heb her vermoeden van wel.
Beetje enge gedachte.
Maar lekker slapen allemaal.
Ik kruip, voor de verandering, eens even lekker tegen mijn man aan.
Gevoelens.... Wat zijn datquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Sorry guys.......ben echt een gevoelsmens......dus geen behoefte aan 'zomaar iemand'..
nee ik had hem aan de ketting gelegd.quote:Op zaterdag 24 november 2018 03:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoefde hem niet te gaan zoeken?
Ja. Je mag maandag Jimbo helemaal gek DM'en met oneerbare voorstellen en wat je allemaal met hem wil doen.quote:
😏quote:Op zaterdag 24 november 2018 08:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nee ik had hem aan de ketting gelegd.
Wie?quote:Op zaterdag 24 november 2018 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Je mag maandag Jimbo helemaal gek DM'en met oneerbare voorstellen en wat je allemaal met hem wil doen.
Die oldbie die het topic geopend heeft.quote:
Idd een oldbiequote:Op zaterdag 24 november 2018 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die oldbie die het topic geopend heeft.
Dat is laatquote:Op zaterdag 24 november 2018 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd een oldbie. Leuk.
Ik ga straks de kerstzooi van zolder halen.
donderdagquote:
Ja I know. Een deel staat al, maar ik kan vandaag pas een kerstboom kopen. Dus dat ga ik straks doen.quote:
En naar welk type kijk je dan? Ik vind een nordmann altijd wel mooi maar die zijn ook vaak wel weer duurder. En heb een mooie nepboom dus dat scheelt. Hoewel de geur die een echte verspreid in huis niet te evenaren is.quote:Op zaterdag 24 november 2018 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja I know. Een deel staat al, maar ik kan vandaag pas een kerstboom kopen. Dus dat ga ik straks doen.
Dus dan ben je hem helemaal elke avond kwijtquote:
Een Nordmann dus. Of blauwspar. Ligt eraan welke t mooiste is.quote:Op zaterdag 24 november 2018 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
En naar welk type kijk je dan? Ik vind een nordmann altijd wel mooi maar die zijn ook vaak wel weer duurder. En heb een mooie nepboom dus dat scheelt. Hoewel de geur die een echte verspreid in huis niet te evenaren is.
Een beetje mooie kunstboom kost ook wel wat. Die van ons was toen 130 of 150€. Ondertussen hebben we 'm een jaar of 8 al dus die investering halen we er wel uit.quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Nordmann dus. Of blauwspar. Ligt eraan welke t mooiste is.
Ik ga vandaag de kunstkerstbomen ook bekijken, maar die wat ik tot nu toe gezien heb zijn niet van mijn gading.
Ja maar ook de bomen van die prijs zijn tot nu toe niet mooi genoegquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje mooie kunstboom kost ook wel wat. Die van ons was toen 130 of 150€. Ondertussen hebben we 'm een jaar of 8 al dus die investering halen we er wel uit.
Ja dat vind ik dus echt zo lelijk, en dat hebben ze allemaalquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:09 schreef dud0r het volgende:
Die van ons heeft dat half. De stukken dichter op de stam zijn die lelijke kunststof plastic flubber takken en verder er vanaf is het net echt (als je er niet met je neus op gaat zitten) maar er zitten zoveel takken op dat je de binnenkant niet ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |