Die wat zou je zelf aan doen vraag heb ik met Soul vaak mee gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wat een debielen zijn dat soms. Ik heb die gast al 35 jaar ofzo. Ik kom er zelden gelukkig. Hij had ook een naalden acupunctuur gedoe
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die wat zou je zelf aan doen vraag heb ik met Soul vaak mee gemaakt.
Op een iets ander vlak maar toch.
Het staat er wat krom.Maar bij een psych die dan vraagt wat wil je zelf.quote:
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het staat er wat krom.Maar bij een psych die dan vraagt wat wil je zelf.
Ja zekerquote:
Nergens voor nodigquote:
Snap ik.quote:
Met jouw werk toch wel tetanus prikken?quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met jouw werk toch wel tetanus prikken?
Die bestaat niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nog steeds met die vegetarische leberwurst in mijn maag.
Je komt niet op de schoonste plekken.quote:
Nee alles behalve maar wel werk kleding en schoenen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je komt niet op de schoonste plekken.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je komt niet op de schoonste plekken.
Ik snapte dat ook nooit, als je vegetariër bent, dat je dan het vlees wilt vervangen door iets dat er op lijkt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit nog steeds met die vegetarische leberwurst in mijn maag.
Ik vind falafel ook lekker.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snapte dat ook nooit, als je vegetariër bent, dat je dan het vlees wilt vervangen door iets dat er op lijkt.
Maar stel nou dat ik uit overtuiging, of principe, ( anti dierenleed, of een soort save the planet gevoel) geen vlees meer zou willen eten.
Maar ik ben gek op leverworst. Dan zou ik denk ik die vegetarische variant best wel willen proberen.
Volgens mij bestaat er ook niet zoiets als falafel met vlees, het is gewoon wat het is.quote:
Ik snap dat gezeik over de Allerhande dan ook niet. Er staat genoeg vlees in, dat vegan is maar een hoofdstuk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er ook niet zoiets als falafel met vlees, het is gewoon wat het is.
Vooralsnog zit ik eigenlijk op een vegetarische struisvogelbiefstuk te wachten, ben benieuwd welke grootgrutter hem voor het eerst in de schappen heeft liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:41 schreef Gooddeal het volgende:
Vegetarische filet americain schijnt ook heel lekker te zijn.
Bah.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ik eigenlijk op een vegetarische struisvogelbiefstuk te wachten, ben benieuwd welke grootgrutter hem voor het eerst in de schappen heeft liggen.
Ik vind het kleinzerig gedoe. Kinderachtig. Tijden veranderen, deal with it.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik over de Allerhande dan ook niet. Er staat genoeg vlees in, dat vegan is maar een hoofdstuk.
Hetzelfde dat ik ook niet snap dat mensen met kerst ineens dingen moeten gaan eten die ze normaal nooit eten, parelhoen en fazant en die shit.
Voor mij hoeft dat niet, doe normaal.
Daarvoor ga je toch voor op vakantie ... de meesten danquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
Of op vakantie, dan zitten ze 's morgens ineens aan de franse kazen, en de zalm.
Dat is voor mij ook een raadsel, ik eet gewoon hetzelfde als altijd, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik over de Allerhande dan ook niet. Er staat genoeg vlees in, dat vegan is maar een hoofdstuk.
Hetzelfde dat ik ook niet snap dat mensen met kerst ineens dingen moeten gaan eten die ze normaal nooit eten, parelhoen en fazant en die shit.
Voor mij hoeft dat niet, doe normaal.
Had met het jachtseizoen te makenquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een raadsel, ik eet gewoon hetzelfde als altijd, niet meer en niet minder.
Ik eet thuis ook geen zalm voor het ontbijt, dan op vakantie ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor ga je toch voor op vakantie ... de meesten dan
Doe normaal.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik eet thuis ook geen zalm voor het ontbijt, dan op vakantie ook niet.
Wel lekker scrambled eggs, en bacon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Zo raar vind ik dat. Alsof het moet of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een raadsel, ik eet gewoon hetzelfde als altijd, niet meer en niet minder.
Die instelling vind ik fout... Als ik in Spanje ben eet ik ook gewoon anders dan hier thuisquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik eet thuis ook geen zalm voor het ontbijt, dan op vakantie ook niet.
Wel lekker scrambled eggs, en bacon.
Ik eet in principe altijd lekker.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo raar vind ik dat. Alsof het moet of zo.
Met kerst moet je je te buiten gaan.
Ligt er aan met welke instelling je dingen doet denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die instelling vind ik fout... Als ik in Spanje ben eet ik ook gewoon anders dan hier thuis
Misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die instelling vind ik fout... Als ik in Spanje ben eet ik ook gewoon anders dan hier thuis
Het ligt ergens in het midden zullen we maar zeggen.quote:
Ben dan wel nooit thuis, maar vaak wel bij family.. en toch zijn er gewoon andere produkten ipv wat jij gewend bentquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt er aan met welke instelling je dingen doet denk ik.
Ja, dat. Gewoon lekker en gezond eten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet in principe altijd lekker.
Ik bedoel dan ook gewoon meer de luxe dingen, en het veel eten, niet het andere soort eten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben dan wel nooit thuis, maar vaak wel bij family.. en toch zijn er gewoon andere produkten ipv wat jij gewend bent
En na de feestdagen weer lijnen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook gewoon meer de luxe dingen, en het veel eten, niet het andere soort eten.
Ok .. wat voor brood bak je in het weekend?quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook gewoon meer de luxe dingen, en het veel eten, niet het andere soort eten.
Met oud en nieuw goede voornemens, afvallen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En na de feestdagen weer lijnen.![]()
Of zogenaamd sporten.![]()
Van alles, ik ga naar de landwinkel hier, en haal meel van een molen in de buurt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. wat voor brood bak je in het weekend?
Nee, mijn geheugen zegt nee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hé, laid back, was dat die band van Sunshine reggae?
En dan heb je voor dagen brood ?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Van alles, ik ga naar de landwinkel hier, en haal meel van een molen in de buurt.
Kneden, kneden , kneden, en laten rijzen.
Ik vind eigen gebakken brood minder lang lekker dan van de bakker.quote:
Wel Mo, Sunshine reggae was ook van hun.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
You've got to cool down, take it easy, relax....![]()
Sunshine Reggae is ook van Laid Back, wist ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind eigen gebakken brood minder lang lekker dan van de bakker.
En je snijdt het vaak wat dikker, dus ook eerder op.
Maar die geur in huis.
Ik was al bezig, ik wil dingen altijd zeker weten...dus ik corrigeerde mezelf al.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wel Mo, Sunshine reggae was ook van hun.![]()
Volgens wiki dan.
Lekker nummer hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sunshine Reggae is ook van Laid Back, wist ik niet.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was al bezig, ik wil dingen altijd zeker weten...dus ik corrigeerde mezelf al.
Ik dacht op de een of andere manier hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik had dan weer niet gedacht dat het een deense band was, ik dacht uit Australië.
Vraag me niet waarom.
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht op de een of andere manier hetzelfde.
Waarschijnlijk omdat ze een beetje in de zelfde stijl als Flash And The Pan zitten, die wel Australisch zijn.
Niemand weet alles.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Whut? Mo die een muziekweetje niet weet?Wat is dit dan.
Er zijn ook genre's waar ik totaal niks van weet.quote:
Ja dat dus ... ik weet gewoon van alles een beetjequote:Op vrijdag 23 november 2018 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn ook genre's waar ik totaal niks van weet.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zit eens te kijken naar Australische bands, verbazingwekkend wat daar vandaan komt.
INXS, Midnight Oil, Men At Work, The Triffids.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
John Paul Young, John Farnham, Tim Finn,
Ik kan dat helemaal niet uitleggen eigenlijk, maar een bepaald ritme. Vooral de drums volgens mij.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
INXS, Midnight Oil, Men At Work, The Triffids.
Ze hebben eigenlijk wel allemaal iets typisch Australisch.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nooit gelinkt aan Australië zo op het gehoor.
Ik zag Ayers Rock.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan dat helemaal niet uitleggen eigenlijk, maar een bepaald ritme. Vooral de drums volgens mij.
Heb jij nog concerten waar je naar toe gaat binnenkort?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan dat helemaal niet uitleggen eigenlijk, maar een bepaald ritme. Vooral de drums volgens mij.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb jij nog concerten waar je naar toe gaat binnenkort?
Ook hier vallen me de drums op.quote:
Rollende drums,zo hoor ik het.quote:
Ik had kaarten voor Toto begin dit jaar. Ik kon niet en heb ze verkocht aan mijn zwager.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb jij nog concerten waar je naar toe gaat binnenkort?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rollende drums,zo hoor ik het.
Dat geloof ik gelijk.Ook mooi dat met je dochter te doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
Coldplay in Frankfurt ben ik geweest met mijn dochter.
Fantastisch.
Al kreeg ik geld toe...quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik had kaarten voor Toto begin dit jaar. Ik kon niet en heb ze verkocht aan mijn zwager.
Kei duur, en schijnt een waardeloos concert te zijn geweest.
Dit is een 909,zo veel weet ik er ook wel van Mo.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.Ook mooi dat met je dochter te doen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is een 909,zo veel weet ik er ook wel van Mo.
En Bruce.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ja, super zo'n uitje samen.
Hoewel ik Phill Collins met mijn man nog mooier vond.
Deisyy, die hier ook post, gaat ook vaak naar Coldplay met haar dochter. Ik ben dan best jaloersquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
Coldplay in Frankfurt ben ik geweest met mijn dochter.
Fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |