Van alles, ik ga naar de landwinkel hier, en haal meel van een molen in de buurt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. wat voor brood bak je in het weekend?
Nee, mijn geheugen zegt nee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hé, laid back, was dat die band van Sunshine reggae?
En dan heb je voor dagen brood ?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Van alles, ik ga naar de landwinkel hier, en haal meel van een molen in de buurt.
Kneden, kneden , kneden, en laten rijzen.
Ik vind eigen gebakken brood minder lang lekker dan van de bakker.quote:
Wel Mo, Sunshine reggae was ook van hun.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
You've got to cool down, take it easy, relax....![]()
Sunshine Reggae is ook van Laid Back, wist ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind eigen gebakken brood minder lang lekker dan van de bakker.
En je snijdt het vaak wat dikker, dus ook eerder op.
Maar die geur in huis.
Ik was al bezig, ik wil dingen altijd zeker weten...dus ik corrigeerde mezelf al.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wel Mo, Sunshine reggae was ook van hun.![]()
Volgens wiki dan.
Lekker nummer hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sunshine Reggae is ook van Laid Back, wist ik niet.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was al bezig, ik wil dingen altijd zeker weten...dus ik corrigeerde mezelf al.
Ik dacht op de een of andere manier hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik had dan weer niet gedacht dat het een deense band was, ik dacht uit Australië.
Vraag me niet waarom.
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht op de een of andere manier hetzelfde.
Waarschijnlijk omdat ze een beetje in de zelfde stijl als Flash And The Pan zitten, die wel Australisch zijn.
Niemand weet alles.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Whut? Mo die een muziekweetje niet weet?Wat is dit dan.
Er zijn ook genre's waar ik totaal niks van weet.quote:
Ja dat dus ... ik weet gewoon van alles een beetjequote:Op vrijdag 23 november 2018 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn ook genre's waar ik totaal niks van weet.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zit eens te kijken naar Australische bands, verbazingwekkend wat daar vandaan komt.
INXS, Midnight Oil, Men At Work, The Triffids.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
John Paul Young, John Farnham, Tim Finn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |