Ik zie dat er ook een brand is geweest. Maar die betonplaten..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk zonde inderdaad. Het moet niet overal zo keurig worden, dat is zo fantasieloos. Misschien hebben ze het voor de lange termijn gerooid en komt de chaos wel weer een beetje terug.
Ik ga eten!
Thanks,quote:
Leuk he ..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks,
Wel leuk dat je zoveel mensen kent.
Ligt eraan hoe ernstig het is. Als je het heel af en toe hebt en een paar weken, dan is het niet nodig om te opereren. als je er bijvoorbeeld al maanden meeloopt (of niet juist;) en het je echt belemmerd die hele periode is opereren aannemelijker.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat valt gelukkig mee. Maar dat ze zo lang wachten tot een operatie vind ik wel raar. Wat als iemand omkomt van de pijn?
Vind ik wel,een mooi netwerk.quote:
'Een paar weken' vind ik eerlijk gezegd al meer dan genoeg om in aanmerking te komen voor een operatie. Als je er geen last van hebt lijkt het verwaarloosbaar; maar je zult maar drie weken aaneen vergaan van de pijn. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ernstig het is. Als je het heel af en toe hebt en een paar weken, dan is het niet nodig om te opereren. als je er bijvoorbeeld al maanden meeloopt (of niet juist;) en het je echt belemmerd die hele periode is opereren aannemelijker.
Ik vind een operatie wel de laatste optiequote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
'Een paar weken' vind ik eerlijk gezegd al meer dan genoeg om in aanmerking te komen voor een operatie. Als je er geen last van hebt lijkt het verwaarloosbaar; maar je zult maar drie weken aaneen vergaan van de pijn. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.
Nu klink je als een luie huisarts.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind een operatie wel de laatste optie
Je zet het niet meteen in, oké. Maar het kan meevallen: een taxichauffeur van mij heeft zich begin dit jaar aan een nekhernia laten opereren (kijkoperatie, ruggenprik voor de verdoving) en vond het meevallen. Ook is hij er goed uit gekomen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het niet 'leuk', maar zolang het een paar keer per jaar is vind ik het oke zo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
'Een paar weken' vind ik eerlijk gezegd al meer dan genoeg om in aanmerking te komen voor een operatie. Als je er geen last van hebt lijkt het verwaarloosbaar; maar je zult maar drie weken aaneen vergaan van de pijn. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.
Ltrsquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijne avond.Geen gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het niet 'leuk', maar zolang het een paar keer per jaar is vind ik het oke zo.
Heb ook wel 'ns een halfjaar pijn in m'n hart gehad door liefdesverdriet maar die cardioloog deed govvedomme toen niks![]()
Ik peer 'm ook. Fijne avond en tot later!
Ja die van mij vraagt "Wat zou je er zelf aan doen"quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu klink je als een luie huisarts.
Heb ik mn nichtje er nog buiten gelaten en een ongebruikte troef in Asiaquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vind ik wel,een mooi netwerk.
Fijne avond en nogmaals sterkte!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het niet 'leuk', maar zolang het een paar keer per jaar is vind ik het oke zo.
Heb ook wel 'ns een halfjaar pijn in m'n hart gehad door liefdesverdriet maar die cardioloog deed govvedomme toen niks![]()
Ik peer 'm ook. Fijne avond en tot later!
Ik was ooit bij mijn huisarts voor oorpijn.Toen vroeg hij of ik veel stress had.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die van mij vraagt "Wat zou je er zelf aan doen"
Ja echt wat een debielen zijn dat soms. Ik heb die gast al 35 jaar ofzo. Ik kom er zelden gelukkig. Hij had ook een naalden acupunctuur gedoequote:Op vrijdag 23 november 2018 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was ooit bij mijn huisarts voor oorpijn.Toen vroeg hij of ik veel stress had.
Op zich is dat niet zo gek. Bewegen is wel het bestequote:Op vrijdag 23 november 2018 19:42 schreef Voxs het volgende:
Mijn reumatoloog zegt: gewoon door die pijn gaan, er kan niets stuk.
Soms ben je nog wel eens prikkelbaar , misschien vandaarquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wat een debielen zijn dat soms. Ik heb die gast al 35 jaar ofzo. Ik kom er zelden gelukkig. Hij had ook een naalden acupunctuur gedoe
Klopt. Niet altijd makkelijk, maar is idd het beste.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Bewegen is wel het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |