Wel relaxt!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is en blijft een wonder voor me. Zoveel wat ik niet meer kon doen.
Hof Espelo? Of was je in een ander bos? Dat is wel een beetje zonde inderdaad. Het mooiste is er al weer vanaf, helaas.quote:
Mwahquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, er zitten hier toch redelijk hippe bejaarden.
Ik vergeet het niet op één of andere manier. En dat bedoel ik positiefquote:
De paden waren bladloos gemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Bos geveegdHadden ze van die oranje hesjes aan
Rake it great againquote:
Espelo! Wel prachtig hoor, maar die paden bladloos vond ik stom. Vorig jaar kon ik bladerschoppen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hof Espelo? Of was je in een ander bos? Dat is wel een beetje zonde inderdaad. Het mooiste is er al weer vanaf, helaas.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi! En Zorba ook een beetje aangesterkt de laaste tijd?
Nieuwe baan nieuwe PCquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, browser vastgelopen, tabbladen kwijt.
Jachtgeweerquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zat in het begin toch met een shotgun tegen je hoofd?
Ik schiet altijd in de lach wanneer ik gasten met bladblazers zie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
De paden waren bladloos gemaakt
[..]
Rake it great againEcht, alles moet te keurig in dit land.
Fann, Sjoef en Sourtjens wonen in amsterdam. Oke, het blijft fictief: maar wie zou je dan het liefste meenemen als je met Poezul en Pesti op pad zou gaan en dus nog een vijfde wiel nodig zou hebben om te klaverjasseh?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan moet er nog iemand mee want dat kan ik niet.
Ja waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schiet altijd in de lach wanneer ik gasten met bladblazers zie.
Mazzelquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
heb ik zo vaaaaaaaaakquote:
Goed! Hij is wel een beetje bang voor je zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
We gaan straks weer even een stukkie lopen....
of hij wil of niet!![]()
Ik loop vaak nog een stukje rechtdoor als je langs die villa bent gelopen. Dan ga je echt het bos in en daar is zeker niet geveegd. Je kunt dan vrij snel al weer linksaf, dan kom je daarna langs een soort verhoging aan de linkerkant van het pad. Dat was een soort hoefijzervormige beschermdijk waar ze een vliegtuig achter konden rollen in de Tweede Wereldoorlog. Er liepen taxibanen van het vliegveld Hof Espelo in.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Espelo! Wel prachtig hoor, maar die paden bladloos vond ik stom. Vorig jaar kon ik bladerschoppen.
Wel als ze het in de regen doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schiet altijd in de lach wanneer ik gasten met bladblazers zie.
Het is als water naar de zee dragen.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat hij is aangenomen is me een raadselquote:
Ik ken het, loop daar ook meestal nog door. Ook daar waren alle bladeren weg!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik loop vaak nog een stukje rechtdoor als je langs die villa bent gelopen. Dan ga je echt het bos in en daar is zeker niet geveegd. Je kunt dan vrij snel al weer linksaf, dan kom je daarna langs een soort verhogen aan de linkerkant van het pad. Dat was een soort hoefijzervormige beschermdijk waar ze een vliegtuig achter konden rollen in de Tweede Wereldoorlog. Er liepen taxibanen van het vliegveld Hof Espelo in.
Mag ik hem nu uitkafferen?quote:
Fann.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann, Sjoef en Sourtjens wonen in amsterdam. Oke, het blijft fictief: maar wie zou je dan het liefste meenemen als je met Poezul en Pesti op pad zou gaan en dus nog een vijfde wiel nodig zou hebben om te klaverjasseh?
Denk dat het wel mee valt die angst van de Griek..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed! Hij is wel een beetje bang voor je zeker?
Lulquote:
Hij gaat ook met silo's werken, niet met pc's, en da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij is aangenomen is me een raadsel
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het beeld. Je houdt 'm ook niet tegen je kop maar je schiet je ermee in het gezicht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat klinkt ook lekker dramatisch. Een jachtgeweer is meestal een shotgun, toch?
Dat is wel heel drastisch! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt! Je kon daar soms zo lekker door de bladeren banjeren inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken het, loop daar ook meestal nog door. Ook daar waren alle bladeren weg!
Zet het in je topicquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:09 schreef chufi het volgende:
Weer herhaling bij DWDD, met een bvekende van me
Ja maar met een kut pc werkt het UI maken slechtquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij gaat ook met silo's werken, niet met pc's, en da's maar goed ook.
als ik boos word wel...quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed! Hij is wel een beetje bang voor je zeker?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij gaat ook met silo's werken, niet met pc's, en da's maar goed ook.
Ja, dat bedoelde ik ook. In computerspellen en films zou je hele kop dan weg zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het beeld. Je houdt 'm ook niet tegen je kop maar je schiet je ermee in het gezicht.
Ze lagen in hoge stapels, met snoeiafval langs de paden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt! Je kon daar soms zo lekker door de bladeren banjeren inderdaad.
Wie?quote:Doe Maar en meer concerten die nog niet zijn uitverkocht.
Voor iedereen die last minute een avond uit wil, zet NU.nl bijzondere concerten waar nog kaarten voor te koop zijn op een rij.
Deze week zijn dat onder meer de iconische nederpopband Doe Maar, de Australische popster Kylie Minogue en de symfonische metalband Within Temptation.
Wandel ze en have fun!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik boos word wel...![]()
nee hoor.... het moet gewoonen het vriest nog niet . dus het is best wel lekker....
niks ergs aan... ik sterkte voor de pijn Slyik ga nog effe een bakke koffiemaken
voordat we gaan wandelen anders word het zo laaaaaaaaaaat.......
tot later
Moet je een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met een kut pc werkt het UI maken slecht
Mss een domme vraag,maar waar is jouw topic?quote:
En pas op voor horrorclowns.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik boos word wel...![]()
nee hoor.... het moet gewoonen het vriest nog niet . dus het is best wel lekker....
niks ergs aan... ik sterkte voor de pijn Slyik ga nog effe een bakke koffiemaken
voordat we gaan wandelen anders word het zo laaaaaaaaaaat.......
tot later
Er zijn wat stukken bos helemaal gerooid ook. Ik vermoed dat ze het naaldhout weghalen om er loofbos voor in de plaats te laten komen. Dat doen ze op de Lonnekerberg ook. Die naaldbomen zijn niet de oorspronkelijke bebossing, maar zijn geplant voor de houtopbrengst. De Lonnekerberg was trouwens vroeger een heidegebied, dat moet wel mooi zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze lagen in hoge stapels, met snoeiafval langs de paden.
In vorige jaren was het enkels diep en mooi schopbaar
Deze is van mezelf, die ander is door Sas in de wereld geroepn dus niet mijn probleemquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss een domme vraag,maar waar is jouw topic?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wat stukken bos helemaal gerooid ook. Ik vermoed dat ze het naaldhout weghalen om er loofbos voor in de plaats te laten komen. Dat doen ze op de Lonnekerberg ook. Die naaldbomen zijn niet de oorspronkelijke bebossing, maar zijn geplant voor de houtopbrengst. De Lonnekerberg was trouwens vroeger een heidegebied, dat moet wel mooi zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, de paarse heide is zo mooi."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Morge.quote:
Laat je niks doen dat je zelf niet wil.quote:
Doe je voorzichtig?quote:
Dat is het nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is van mezelf, die ander is door Sas in de wereld geroepn dus niet mijn probleem
MUZ / Spaanstalige nummers #4 Otras oportunidade....
Ah, dat valt gelukkig mee. Maar dat ze zo lang wachten tot een operatie vind ik wel raar. Wat als iemand omkomt van de pijn?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vroeger werd je er wel eerder aan geopereerd (een hernia) dan nu. Als ik het frequenter ga krijgen dan weer 'ns langs. Het is zo wel te doen, 3 keer per jaar gemiddeld(sinds 2017).
Gracias.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is van mezelf, die ander is door Sas in de wereld geroepn dus niet mijn probleem
MUZ / Spaanstalige nummers #4 Otras oportunidade....
Ik zag het! Het doet mij denken aan het ven waar ik als kind kwam. Er was een zandpad, een krakkemikkig hekje en dan stuitte je via een paadje zo op een enorme zwerfkei. En het ven.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wat stukken bos helemaal gerooid ook. Ik vermoed dat ze het naaldhout weghalen om er loofbos voor in de plaats te laten komen. Dat doen ze op de Lonnekerberg ook. Die naaldbomen zijn niet de oorspronkelijke bebossing, maar zijn geplant voor de houtopbrengst. De Lonnekerberg was trouwens vroeger een heidegebied, dat moet wel mooi zijn geweest.
Tot zoquote:
TE LAATquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En dit is die van Sas
40+ / sjoef kent iedereen!
Dat is behoorlijk zonde inderdaad. Het moet niet overal zo keurig worden, dat is zo fantasieloos. Misschien hebben ze het voor de lange termijn gerooid en komt de chaos wel weer een beetje terug.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag het! Het doet mij denken aan het ven waar ik als kind kwam. Er was een zandpad, een krakkemikkig hekje en dan stuitte je via een paadje zo op een enorme zwerfkei. En het ven.
Nu in het kader van natuurbeheer, ligt er een betonplaten fietspad naar toe. Een gloednieuw hekje en alles gerooid. Dus zie je de kei al liggen.
Weg magie!
Het is goed voor de hei idd. Maar zo keurig
Ik zie dat er ook een brand is geweest. Maar die betonplaten..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk zonde inderdaad. Het moet niet overal zo keurig worden, dat is zo fantasieloos. Misschien hebben ze het voor de lange termijn gerooid en komt de chaos wel weer een beetje terug.
Ik ga eten!
Thanks,quote:
Leuk he ..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Thanks,
Wel leuk dat je zoveel mensen kent.
Ligt eraan hoe ernstig het is. Als je het heel af en toe hebt en een paar weken, dan is het niet nodig om te opereren. als je er bijvoorbeeld al maanden meeloopt (of niet juist;) en het je echt belemmerd die hele periode is opereren aannemelijker.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat valt gelukkig mee. Maar dat ze zo lang wachten tot een operatie vind ik wel raar. Wat als iemand omkomt van de pijn?
Vind ik wel,een mooi netwerk.quote:
'Een paar weken' vind ik eerlijk gezegd al meer dan genoeg om in aanmerking te komen voor een operatie. Als je er geen last van hebt lijkt het verwaarloosbaar; maar je zult maar drie weken aaneen vergaan van de pijn. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ernstig het is. Als je het heel af en toe hebt en een paar weken, dan is het niet nodig om te opereren. als je er bijvoorbeeld al maanden meeloopt (of niet juist;) en het je echt belemmerd die hele periode is opereren aannemelijker.
Ik vind een operatie wel de laatste optiequote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
'Een paar weken' vind ik eerlijk gezegd al meer dan genoeg om in aanmerking te komen voor een operatie. Als je er geen last van hebt lijkt het verwaarloosbaar; maar je zult maar drie weken aaneen vergaan van de pijn. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.
Nu klink je als een luie huisarts.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind een operatie wel de laatste optie
Je zet het niet meteen in, oké. Maar het kan meevallen: een taxichauffeur van mij heeft zich begin dit jaar aan een nekhernia laten opereren (kijkoperatie, ruggenprik voor de verdoving) en vond het meevallen. Ook is hij er goed uit gekomen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het niet 'leuk', maar zolang het een paar keer per jaar is vind ik het oke zo.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
'Een paar weken' vind ik eerlijk gezegd al meer dan genoeg om in aanmerking te komen voor een operatie. Als je er geen last van hebt lijkt het verwaarloosbaar; maar je zult maar drie weken aaneen vergaan van de pijn. Ik hoop dat het bij jou niet zo erg is.
Ltrsquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijne avond.Geen gekke dingen doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het niet 'leuk', maar zolang het een paar keer per jaar is vind ik het oke zo.
Heb ook wel 'ns een halfjaar pijn in m'n hart gehad door liefdesverdriet maar die cardioloog deed govvedomme toen niks![]()
Ik peer 'm ook. Fijne avond en tot later!
Ja die van mij vraagt "Wat zou je er zelf aan doen"quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu klink je als een luie huisarts.
Heb ik mn nichtje er nog buiten gelaten en een ongebruikte troef in Asiaquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vind ik wel,een mooi netwerk.
Fijne avond en nogmaals sterkte!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het niet 'leuk', maar zolang het een paar keer per jaar is vind ik het oke zo.
Heb ook wel 'ns een halfjaar pijn in m'n hart gehad door liefdesverdriet maar die cardioloog deed govvedomme toen niks![]()
Ik peer 'm ook. Fijne avond en tot later!
Ik was ooit bij mijn huisarts voor oorpijn.Toen vroeg hij of ik veel stress had.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die van mij vraagt "Wat zou je er zelf aan doen"
Ja echt wat een debielen zijn dat soms. Ik heb die gast al 35 jaar ofzo. Ik kom er zelden gelukkig. Hij had ook een naalden acupunctuur gedoequote:Op vrijdag 23 november 2018 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was ooit bij mijn huisarts voor oorpijn.Toen vroeg hij of ik veel stress had.
Op zich is dat niet zo gek. Bewegen is wel het bestequote:Op vrijdag 23 november 2018 19:42 schreef Voxs het volgende:
Mijn reumatoloog zegt: gewoon door die pijn gaan, er kan niets stuk.
Soms ben je nog wel eens prikkelbaar , misschien vandaarquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wat een debielen zijn dat soms. Ik heb die gast al 35 jaar ofzo. Ik kom er zelden gelukkig. Hij had ook een naalden acupunctuur gedoe
Klopt. Niet altijd makkelijk, maar is idd het beste.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Bewegen is wel het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |