Ik ben erg benieuwd naar de review van JR-Style-93 over deze trailer.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:50 schreef Dven het volgende:
Wie gaat er volgend jaar mee naar de fillum?
als je iets doorrijdt over de Amstelveenseweg tot de grens met Amstelveen heb je de Frietfabriekquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ken jij nog een goede patatzaak rondom het olympisch stadion?
Hij heeft er al een topic over gemaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de review van JR-Style-93 over deze trailer.
url?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er al een topic over gemaakt.
De Lion King is de film die ik het meeste keren gezien heb. In een verloren zomer van 1994 waren al mijn vrienden op vakantie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de review van JR-Style-93 over deze trailer.
Ik denk dat ik Platvoet het meest heb gezien.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Lion King is de film die ik het meeste keren gezien heb. In een verloren zomer van 1994 waren al mijn vrienden op vakantie.
Een andere vriend en ik hebben toen 3 weken lang de Lion King zitten kijken, soms meerdere keren per dag, omdat we steeds zo moesten lachen om de hyena's.
Waar was die ene vriend heen op vakantie?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Lion King is de film die ik het meeste keren gezien heb. In een verloren zomer van 1994 waren al mijn vrienden op vakantie.
Een andere vriend en ik hebben toen 3 weken lang de Lion King zitten kijken, soms meerdere keren per dag, omdat we steeds zo moesten lachen om de hyena's.
?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
xcachet is een beetje mad op Anneloos.
Nee joh. Vind dat een lieve meid.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:08 schreef onlogisch het volgende:
xcachet is een beetje mad op Anneloos.
Dit heeft niks met die trailer te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je mod?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heeft niks met die trailer te maken.
Wat moet ik met deze onzin? Is dit van JR-Style? Van jou? Van iemand anders?
Waar slaat dit op?
Onlo kan het niet alleen.quote:
Het is meer dat Onlo straks weer een half jaar weg is.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |