Een muis of een vosquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zul je even toe moeten lichten
Je hebt twee versiesquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zul je even toe moeten lichten
je hebt appel verkeerd geschrevenquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Peren moeten kraken als je je tanden erin zet man
Waarom vraag je het dan als je het zo goed weet? Fucking foodiequote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Peren moeten kraken als je je tanden erin zet man
Ik vroeg me af of jullie ook verstandig zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als je het zo goed weet?
Slecht voor je akker dit.quote:
Onder water laten lopen. Schaatsgenotquote:
Eevee ken ik niet. Alleen Pikachu. Ik zal eens bij 'm vissen wat ie wil hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt twee versies
In de ene versie begin je met Eevee als je start pokémon, de andere versie heeft Pikachu.
Jij eet je kiwi met schil zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of jullie ook verstandig zijn
Mensenkennis heeft dat mannetje wel dus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef onlogisch het volgende:
en dan ben ik de vader die er he-le-maal niks van begrijpt
7/10quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensenkennis heeft dat mannetje wel dus.
Neenquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij eet je kiwi met schil zeker?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eevee ken ik niet. Alleen Pikachu. Ik zal eens bij 'm vissen wat ie wil hebben.
Mooie is dat hij ook echt helemaal verslingerd is aan Pokémon. Zijn vriendjes ook. Pokémons zijn hartstikke stoer natuurlijk. Hij heeft tig van die kaarten en verzamelboeken. Mooie is dat hij altijd met zijn vriendjes praat over de stoerste enzo. Ik heb het altijd over Snorlax, en dan ben ik de vader die er he-le-maal niks van begrijpt
Snorlax is wel een baas trouwens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eevee ken ik niet. Alleen Pikachu. Ik zal eens bij 'm vissen wat ie wil hebben.
Mooie is dat hij ook echt helemaal verslingerd is aan Pokémon. Zijn vriendjes ook. Pokémons zijn hartstikke stoer natuurlijk. Hij heeft tig van die kaarten en verzamelboeken. Mooie is dat hij altijd met zijn vriendjes praat over de stoerste enzo. Ik heb het altijd over Snorlax, en dan ben ik de vader die er he-le-maal niks van begrijpt
Snorlax schijnt dus altijd te slapen. Onlo-junior spaart al die kaarten. En bij iedere keer als ie nieuwe kaarten had vroeg ik of ie Snorlax nu eindelijk had. Laatst had ie dus eindelijk Snorlax en dat kwam ie zo trots vertellenquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Snorlax is wel een baas trouwens.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snorlax schijnt dus altijd te slapen. Onlo-junior spaart al die kaarten. En bij iedere keer als ie nieuwe kaarten had vroeg ik of ie Snorlax nu eindelijk had. Laatst had ie dus eindelijk Snorlax en dat kwam ie zo trots vertellen
Mooi man
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Tussentijdse beoordeling gekregen boys
Wat zijn de punten waar je moet verbeteren?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Tussentijdse beoordeling gekregen boys
Ja verdomme zeg dan helemaal niks. Nu zitten we hier uren in spanning.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik vertel het jullie wel als ik thuis ben
Echt hé. Wat denkt die Roland wel niet? Pff.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja verdomme zeg dan helemaal niks. Nu zitten we hier uren in spanning.
Reken er maar op dat Roland binnen 7 dagen iets moet veranderen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen zeggen 'dat vertel ik je later wel'. Als nieuwsgierig mens ben ik dan 80 scenario's aan het invullen totdat ik het hoor, wat vervolgens meestal een anti-climax is daarom.
Wat is een 'battyboy'?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:55 schreef Doublepain het volgende:
Onlo begint echt een battyboy te worden he
Ik heb Roland toegezegd daar geen grappen meer over te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Roland binnen 7 dagen iets moet veranderen.
Ik had me teruggetrokken nadat je het vroeg, lul.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:00 schreef GGMM het volgende:
Doublepain lijkt wat bozig te zijn omdat zijn sollicitatie niet serieus genomen is.
(Kan dus op het lijstje met maxi-mus, scrummie en JanCees)
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef onlogisch het volgende:
Tussenstand aantal notes sinds onze aantreding :
GGMM
40
onlogisch
45 (Waarvan 28 keer JC/DP)
Ik denk dat we er verstandig aan doen DP wat strenger te modden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:00 schreef GGMM het volgende:
Doublepain lijkt wat bozig te zijn omdat zijn sollicitatie niet serieus genomen is.
(Kan dus op het lijstje met maxi-mus, scrummie en JanCees)
Had je vader ook maar teruggetrokkenquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had me teruggetrokken nadat je het vroeg, lul.
Niemand mot je dus pleur gewoon op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je vader ook maar teruggetrokken
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had me teruggetrokken nadat je het vroeg, lul.
Ik kan bij zekere mods niet stuk anders.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand mot je dus pleur gewoon op.
watquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan bij zekere mods niet druk anders.
Ja dat zeg ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |