Een half jaar wegquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is meer dat Onlo straks weer een half jaar weg is.
Vrouwengezeik dus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij neuken ze elkaars exen.
Ik eet zelden een peer. Terwijl ik ze wel erg lekker vind.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:25 schreef Saind het volgende:
Hoe eten jullie je peren
Onrijp/hard of rijp/zacht
rijp zacht en met schilquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:25 schreef Saind het volgende:
Hoe eten jullie je peren
Ja! Jij kunt bijspringen als het te moeilijk is met een tweede joycon.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe Pokémon game op de Switch?
Zou je 'm aanraden voor Onlo-junior?
Thanksquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja! Jij kunt bijspringen als het te moeilijk is met een tweede joycon.
Eerst: Stoofperen > andere peren.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:25 schreef Saind het volgende:
Hoe eten jullie je peren
Goede keuze. Je kunt dan samen vangen en samen battlen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
Denk dat ik 'm ga geven voor Sinterklaas.
Heeft hij zijn schoen al een keer gezet?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
Denk dat ik 'm ga geven voor Sinterklaas.
Precies dit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet zelden een peer. Terwijl ik ze wel erg lekker vind.
Jazeker.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft hij zijn schoen al een keer gezet?
stoofperengodquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies dit.
Vroeger als ik bij m'n oma bleef logeren altijd stoofpeertjes uit eigen tuin
We 'battlen' nu al dagelijks. Hij is gegrepen door het beyblade-virusquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Goede keuze. Je kunt dan samen vangen en samen battlen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We 'battlen' nu al dagelijks. Hij is gegrepen door het beyblade-virus
Mooi om te zien dat van die simpele tolletjes kinderen uren bezig kunnen houden.
Wat snoepgoed. Dit weekend gaat er een cadeautje in.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zat er in? Lijkt mij echt leuk als je een kind hebt rond deze tijd van die leeftijd.
Jazekerquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]Heb je ook zo´n plastic arenaatje?
Die zul je even toe moeten lichtenquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef aTypisch het volgende:
Maar dan nu de vraag onlo:
Haal je Eevee of Pikachu?
Leuk man.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat snoepgoed. Dit weekend gaat er een cadeautje in.
Leuk hoor. Ikzelf word denk ik eerder oom dan pa.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
En ik beschik inmiddels over de nodige kennis. Zo weet ik dat Lighting L Drago een héle goede beyblade is
Peren moeten kraken als je je tanden erin zet manquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eerst: Stoofperen > andere peren.
Daarna rijp/zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |