Ja verdomme zeg dan helemaal niks. Nu zitten we hier uren in spanning.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik vertel het jullie wel als ik thuis ben
Echt hé. Wat denkt die Roland wel niet? Pff.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja verdomme zeg dan helemaal niks. Nu zitten we hier uren in spanning.
Reken er maar op dat Roland binnen 7 dagen iets moet veranderen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen zeggen 'dat vertel ik je later wel'. Als nieuwsgierig mens ben ik dan 80 scenario's aan het invullen totdat ik het hoor, wat vervolgens meestal een anti-climax is daarom.
Wat is een 'battyboy'?quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:55 schreef Doublepain het volgende:
Onlo begint echt een battyboy te worden he
Ik heb Roland toegezegd daar geen grappen meer over te maken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Reken er maar op dat Roland binnen 7 dagen iets moet veranderen.
Ik had me teruggetrokken nadat je het vroeg, lul.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:00 schreef GGMM het volgende:
Doublepain lijkt wat bozig te zijn omdat zijn sollicitatie niet serieus genomen is.
(Kan dus op het lijstje met maxi-mus, scrummie en JanCees)
quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef onlogisch het volgende:
Tussenstand aantal notes sinds onze aantreding :
GGMM
40
onlogisch
45 (Waarvan 28 keer JC/DP)
Ik denk dat we er verstandig aan doen DP wat strenger te modden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:00 schreef GGMM het volgende:
Doublepain lijkt wat bozig te zijn omdat zijn sollicitatie niet serieus genomen is.
(Kan dus op het lijstje met maxi-mus, scrummie en JanCees)
Had je vader ook maar teruggetrokkenquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had me teruggetrokken nadat je het vroeg, lul.
Niemand mot je dus pleur gewoon op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je vader ook maar teruggetrokken
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had me teruggetrokken nadat je het vroeg, lul.
Ik kan bij zekere mods niet stuk anders.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand mot je dus pleur gewoon op.
watquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan bij zekere mods niet druk anders.
Ja dat zeg ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |