omdat vaste klanten speciale maten hebbenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe kledinglijn van de Febo. (waarom heeft de febo een kledinglijn?)
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat vaste klanten speciale maten hebben
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
Jeetje. Amsterdammers hebben de naam arrogant te zijn maar die Hagenezen kunnen er ook wat van.
Nederlanders zijn in het algemeen wel zelfingenomenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
Jeetje. Amsterdammers hebben de naam arrogant te zijn maar die Hagenezen kunnen er ook wat van.
Komt door ons imperialistisch verleden.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederlanders zijn in het algemeen wel zelfingenomen
Valt hier reuze mee gelukkig.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar Friesland is in dat opzicht nog wel een stuk minder dan de bv de randstad.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nationaal merk je dat niet zo maar als je in het buitenland bent toch wel
Volk wat meest zelfingenomen door de stad loopt te banjeren vind ik toch vaak de Nederlanders met een kleurtje.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nationaal merk je dat niet zo maar als je in het buitenland bent toch wel
Nee, dan Fransozen.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nasi met saté.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
Dingen.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:03 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat waarschijnlijk de nieuwe voetbalshow op RTL presenteren.
Pannenkoeken eten bij mijn zus zoquote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meid toch.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Jaquote:Op donderdag 22 november 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics van je zus.
En van de pannenkoeken.
Mooi.quote:
Minder mooi.quote:
Nooit in Maastricht geweest zeker.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
Bloemkoolburger.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gast wat.quote:
quote:
Ik stond 5 minuten compleet stil, idioot.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ondertussen zit je aan je mobiel?
Jankbal.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst plakken kaas op je pasta doen voordat je je verbaast over anderen
Bedankt voor de tip maatquote:Op donderdag 22 november 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Dit is echt puur genot, niet klikken
Man/vrouw? Misschien rookt die ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:16 schreef Dven het volgende:
Wel jammer dat er een ander persoon in m'n coupe zit. Nu moet ik in de trein roken.
En niet zo aantrekkelijk meisje Ik ga wel naar het toilet. Moet toch effe pissen zo.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Man/vrouw? Misschien rookt die ook.
Niet gekliktquote:Op donderdag 22 november 2018 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Dele alli is gewoon live op Twitch wtf![]()
https://www.twitch.tv/dele
quote:Op donderdag 22 november 2018 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Dele alli is gewoon live op Twitch wtf![]()
https://www.twitch.tv/dele
'live op twitch'quote:
Gevondenquote:Op donderdag 22 november 2018 19:28 schreef Dven het volgende:
Link niet gevonden dus ook niet geklikt
:[quote:Op donderdag 22 november 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
'live op twitch'
'pre-recorded wel'
Oké Roland.
Thanks, gekliktquote:
Een item in het RTL nieuws gaat erover dat we teveel zuipen. 1 op de 7 Nederlanders drinkt veel te veel.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:31 schreef Dven het volgende:
Weekendje zuipen in de stad of weekendje huis en tuin winterready maken in het dorp, lastig
We gaan er lekker voor zitten morgen maat.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:32 schreef KingRoland het volgende:
morgen lays chips kopen en coca cola voor VI
Ik acht de kans relatief groot dat ik bij die 1 op de 7 zitquote:Op donderdag 22 november 2018 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een item in het RTL nieuws gaat erover dat we teveel zuipen. 1 op de 7 Nederlanders drinkt veel te veel.
quote:Op donderdag 22 november 2018 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik acht de kans relatief groot dat ik bij die 1 op de 7 zit
Je bent zelf één.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:33 schreef Dven het volgende:
VAn ons allemaal heeft er maar één een drankprobleem. Goed bezig jongens!
Niemand geeft om jouw mening dus houd deze maar fijn voor jezelf.quote:
Ik geef wel om zijn meningquote:Op donderdag 22 november 2018 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand geeft om jouw mening dus houd deze maar fijn voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |