Dan moeten ze naar Manchester komen.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Manchester komen.
Interesseert mij dat hele kutvoetbal nou. We zitten gewoon in de stad. Ga geen eens een stadion bezoeken.quote:
Goed voornemen voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 22 november 2018 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry met kerst zit ik in benidorm.
Neem dan wel de switch mee. Kan ik met joysticks spelen, helaas niet die van jou dud0r
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry met kerst zit ik in benidorm.
Neem dan wel de switch mee. Kan ik met joysticks spelen, helaas niet die van jou dud0r
Zit je mijn blauwtje nou gewoon uit te lachen?quote:
beetje.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je mijn blauwtje nou gewoon uit te lachen?
Dat is niet erg lief hequote:
zeker waar.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed voornemen voor het nieuwe jaar![]()
Nou ja hij moet 'm nog aansluiten, updates downloaden en installeren, psn accounts instellen, games installeren. Duurt wel even voordat hij kan spelen hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar het probleem van de Playstation is opgelost. Manlief werkt thuis morgen
Nou dat wordt weinig werken denk.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zeker waar.
Iets te doen tussen 25 april en 4*mei
ja al die tijd is hij ook niet aan het werk hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja hij moet 'm nog aansluiten, updates downloaden en installeren, psn accounts instellen, games installeren. Duurt wel even voordat hij kan spelen hoor.
Het is je vergevenquote:
Je hoeft me er niet voor te bedanken hoor.quote:
Ben in een goede bui dus kan opzich welquote:Op donderdag 22 november 2018 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoeft me er niet voor te bedanken hoor.
Ik ben een beetje in een meh bui. Weer slecht geslapen vannacht. Morgen wel weer even gezellig een paar potjes magic spelen waarschijnlijk. Dat is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben in een goede bui dus kan opzich wel
Je komt er wel doorheen.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een meh bui. Weer slecht geslapen vannacht. Morgen wel weer even gezellig een paar potjes magic spelen waarschijnlijk. Dat is altijd wel leuk.
Klopt. Misschien zo nog even een klein dutje doen voordat ik boodschappen ga doen.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt er wel doorheen.
powernapquote:Op donderdag 22 november 2018 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Misschien zo nog even een klein dutje doen voordat ik boodschappen ga doen.
Zoiets ja. Twintig minuten max toch.quote:
30 jaquote:Op donderdag 22 november 2018 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoiets ja. Twintig minuten max toch.
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Net terug van tandarts en boodschappen doen.
Pfff nu alweer doodop.
Maar even tukkie doen met dud0r
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Interesseert mij dat hele kutvoetbal nou. We zitten gewoon in de stad. Ga geen eens een stadion bezoeken.
Hoezo? Ben je bang dat we de buren wakker maken?quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doen jullie wel zachtjes Dud0r en Mickytjuh......
heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes. Heeeeel zachtjes.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Doen jullie wel zachtjes Dud0r en Mickytjuh......
Nee......dat je mij wakker maaktquote:Op donderdag 22 november 2018 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je bang dat we de buren wakker maken?
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes. Heeeeel zachtjes.
lig jij er ook?? Meedoen dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee......dat je mij wakker maakt
Voetbal is voor het plebs!quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
lig jij er ook?? Meedoen dan.
Dat is wel heel saai hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes. Heeeeel zachtjes.
Mooi. Ja hoor , eerder naar huis gegaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ondanks dat het druk was heb ik me wel prima vermaakt vandaag!
En jij?
Altijd fijn eerder naar huis!quote:Op donderdag 22 november 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi. Ja hoor , eerder naar huis gegaan.
Zo is datquote:Op donderdag 22 november 2018 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Altijd fijn eerder naar huis!
dat, mijn lieve schat, is een liedje van k3.quote:
Goed op jezelf passen hoor!quote:Op donderdag 22 november 2018 17:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig weer evrn uitgeteld op de bank... Vanavond repetitie. Ik ga wel maar doe niet echt mee denk ik.
geen zin om te kijkenquote:Op donderdag 22 november 2018 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op tijd thuis voor het sinterklaasjournaal
Niet??quote:Op donderdag 22 november 2018 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen zin om te kijken
Lieverd, dat weet ik toch helemaal niet. Ik luister geen K3. Vroeger wel gekeken met het geluid uitquote:Op donderdag 22 november 2018 17:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat, mijn lieve schat, is een liedje van k3.
En ik kan je beloven, dat gaat niet gebeuren, ik en stil.
K3 met één hand kijkenquote:Op donderdag 22 november 2018 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lieverd, dat weet ik toch helemaal niet. Ik luister geen K3. Vroeger wel gekeken met het geluid uitKristel
Jimbo weet. En jezelf dan Gertje noemen om echt in de sfeer te komen.quote:
Maar dan wel in de stem van samsonquote:Op donderdag 22 november 2018 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jimbo weet. En jezelf dan Gertje noemen om echt in de sfeer te komen.
MWOAAAAAAHHHH GERTJUHHH, PAS OP, STRAKS RAAKT ZE BLIND!quote:Op donderdag 22 november 2018 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar dan wel in de stem van samson
.
MOAAAAAAAHHHH GERTJUHHH, KIJK EENS WAT EEN FLINKE JOPUHHHH
Ik zal het eens opzoekenquote:Op donderdag 22 november 2018 18:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar ja maar.. Dit liedje moet je kennen.het is een van de smerigste kinderliedjes ooit
Maar echt inderdaad!!quote:Op donderdag 22 november 2018 18:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar ja maar.. Dit liedje moet je kennen.het is een van de smerigste kinderliedjes ooit
chocoladeijs.....quote:Op donderdag 22 november 2018 19:43 schreef dud0r het volgende:
Zo. Dat was lekker. Als de kleine naar bed is maar een bakje chocolade ijs als toetje
met stukje chocolade erinquote:
Zeker weten. Beetje jammer dat ik geen lava cakes meer hebquote:
Hou op nou hoor met al die lekkernijen.......quote:Op donderdag 22 november 2018 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker weten. Beetje jammer dat ik geen lava cakes meer heb
Ja! Maar deze jonge knul kende het niet.....bizar!quote:Op donderdag 22 november 2018 21:37 schreef dud0r het volgende:
Brinta is toch nog gewoon verkrijgbaar? Of krijgt de jeugd geen pap meer?
Dat zijn behoorlijk wat maaltijden.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:52 schreef dud0r het volgende:
Er moet wel een beetje suiker in. Gewoon Brinta zodat je lepel rechtop kan staan. Paar scheppen suiker. Roeren en schuiven maar.
En dan door naar het volgende bord.![]()
Maar dat was vroeger, tegenwoordig eet ik gewoon brood als ontbijt, tweede ontbijt, pre lunch, lunch en post lunch.
Dan komt avondeten en een eventuele snack er nog bij .quote:Op donderdag 22 november 2018 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat maaltijden.
Viesdikquote:Op donderdag 22 november 2018 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat maaltijden.
Wit of bruin brood (OF IS DAT OOK AL RASISSSMUHH)quote:Op donderdag 22 november 2018 21:55 schreef dud0r het volgende:
Uiteindelijk valt het best mee. Het is net geen half brood per dag
Volkoren.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wit of bruin brood (OF IS DAT OOK AL RASISSSMUHH)
maakt wel een groot verschil
Klopt. Ik weeg ook 240 kilo. En voor mijn lengte (1.54) is dat best een beetje boel.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Ik weeg ook 240 kilo. En voor mijn lengte (1.54) is dat best een beetje boel.
Luie zwerver hčquote:
niet als je een half brood per dag ervan eetquote:Op donderdag 22 november 2018 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien zijn het bruine boterhammen met kaas....da's best gezond
gelukkig is meer dan de helft je fallusquote:Op donderdag 22 november 2018 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Ik weeg ook 240 kilo. En voor mijn lengte (1.54) is dat best een beetje boel.
Dat haal ik ook makkelijk hoor....quote:Op donderdag 22 november 2018 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet als je een half brood per dag ervan eet
viesdikquote:Op donderdag 22 november 2018 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat haal ik ook makkelijk hoor....
Elke keer knockkie gaan als je opgewonden raakt.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelukkig is meer dan de helft je fallus
Klopt. Braddie laat zien dat dat zo isquote:Op donderdag 22 november 2018 22:21 schreef Jimbo het volgende:
en heuj, niets mis met hoodies dragen ja![]()
Was maar grappie hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 21:55 schreef dud0r het volgende:
Uiteindelijk valt het best mee. Het is net geen half brood per dag
viesdikquote:Op donderdag 22 november 2018 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
1m70 en 60 kilo.....valt wel mee denk ik.....
ik doe het ook en ben mooier dan braddie.... niet dat dat moeilijk isquote:Op donderdag 22 november 2018 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Braddie laat zien dat dat zo is
gelukkig maarquote:
Ik heb er eentje voor training en klussen en shit. Vroegah had ik er meer.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik doe het ook en ben mooier dan braddie.... niet dat dat moeilijk is
Dat had ik vorig jaar toen ik van functie wisselde. Kwam meer dan vijf kilo aan in een maand.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Haha is capuchon jongen al gesignaleerd?
Ik eet of tarwe of volkoren, at vruuger 5 ontbijt en 6 als lunch.
Nu ik minder fiets ben ik toch maar gaan minderen naar 1a2 ontbijt en 4 lunch... Ik groeide een beetje dicht
je ideale manquote:
ik tikte van de week ineens de 70 aan. Ik kreeg dikke paniek.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar toen ik van functie wisselde. Kwam meer dan vijf kilo aan in een maand.gelukkig wel allemaal er weer vanaf gekregen plus wat extra.
Heb al de eer gehad hem te leren kennen.....al was het de laatste man op aarde....ik pas.....quote:
als ik de 70 aan tik moet ik nog 12-14 kilo afvallen.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik tikte van de week ineens de 70 aan. Ik kreeg dikke paniek.
Denk dat ik daarom ziek ben geworden
Oh ooooh......quote:Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik de 70 aan tik moet ik nog 12-14 kilo afvallen.
Spier is zwaarder dan vet. Dus dat gaat er echt niet vanaf.quote:
ik ben maar 1.70quote:Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet ook echt richting bed. Maar ook hier is de horizontale en verticale afstand die ik moet afleggen te grootquote:Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eigenlijk roept er een slaapmandje......maar echt.....die afstand tussen m'n bank en m'n bedje.......onoverbrugbaar gewoon.....
Oeh sterke gespierde man!!quote:Op donderdag 22 november 2018 22:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spier is zwaarder dan vet. Dus dat gaat er echt niet vanaf.![]()
Ik 1.76 dus dat scheelt niet zo heel veel.quote:
70 en nog moeten afvallen...wil je kunnen zweven ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Akelig hč....quote:Op donderdag 22 november 2018 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik moet ook echt richting bed. Maar ook hier is de horizontale en verticale afstand die ik moet afleggen te groot
mijn bed is ingepikt door de kleine man die zich heel zielig voeldequote:Op donderdag 22 november 2018 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik moet ook echt richting bed. Maar ook hier is de horizontale en verticale afstand die ik moet afleggen te groot
zes centimeter scheelt echt wel veel hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik 1.76 dus dat scheelt niet zo heel veel.
Nee lul ik bedoel dat ik 82-84 kg weeg nu.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
70 en nog moeten afvallen...wil je kunnen zweven ofzo?
goeie grafiek metzonder kg balkquote:Op donderdag 22 november 2018 22:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zes centimeter scheelt echt wel veel hoor.
[ afbeelding ] kijk hier maar.
high five, ik ookquote:Op donderdag 22 november 2018 22:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee lul ik bedoel dat ik 82-84 kg weeg nu.
Aaah lief.......knuffeltje voor die kleine man!quote:Op donderdag 22 november 2018 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn bed is ingepikt door de kleine man die zich heel zielig voelde
oeh issie ziek?quote:Op donderdag 22 november 2018 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn bed is ingepikt door de kleine man die zich heel zielig voelde
Hij heeft al een paar dagen last van z'n keel. En hij was erg moe.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
oeh issie ziek?
En waar ga jii nu slapen dan?
Trustenquote:Op donderdag 22 november 2018 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zal ik de eerste verstandige zijn......slaap lekker lieffies!
Gaat lastig. Daar ligt al een kind. Je mag er wel bij op de bank.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker slapen CD!
ik heb ook al dagen last van mijn keel. Mag ik nou bij jou in bed?
is jouw bank groot zat? Op de mijne past CD er ook nog bij.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat lastig. Daar ligt al een kind. Je mag er wel bij op de bank.![]()
Ja hoor past primaquote:Op donderdag 22 november 2018 23:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
is jouw bank groot zat? Op de mijne past CD er ook nog bij.
top! Ik pak even mijn tas in. Ben zo onderweg. Stuur wel een locatie tracker.quote:
Is goed. Tot over een uurtjequote:Op donderdag 22 november 2018 23:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
top! Ik pak even mijn tas in. Ben zo onderweg. Stuur wel een locatie tracker.
jij hebt er wel vertrouwen in dat ik snel in kan pakken he.quote:
Ik ga er vanuit dat je 150 rijdtquote:Op donderdag 22 november 2018 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
jij hebt er wel vertrouwen in dat ik snel in kan pakken he.
Ik moet nog tanken onderweg man.
dat is wel waarquote:
Wel beetje voorzichtig doen. Hoewel er toch amper verkeer op de weg is.quote:
het is best glad... Beter let ik op de weg.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel beetje voorzichtig doen. Hoewel er toch amper verkeer op de weg is.
oh ja dat is inderdaad wel verstandig. Wil niet dat je een ongeluk krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
het is best glad... Beter let ik op de weg.
ik rijd nu bij kerkdrielquote:Op donderdag 22 november 2018 23:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja dat is inderdaad wel verstandig. Wil niet dat je een ongeluk krijgt natuurlijk.
Was gezellig lieverdquote:
Ja is dat een beetje jouw ding?quote:
Nah heb wel aanbiedingen.... maar dat is t wel zn beetjequote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah heb wel aanbiedingen.... maar dat is t wel zn beetje
Beetje werken verder, je kent het wel.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]Pas ik stiekem je quote aan, valt het je niet eens op.
Hop, zo de hele grap in het water:c
Weer helemaal opgeknapt?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Was zeker fijn schatje.
Nu gauw naar mijn werk
hoofdpijn is weg, keelpijn is er nog wel maar bijna weg.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
hoofdpijn is weg, keelpijn is er nog wel maar bijna weg.
Jouw goede zorgen vannacht hebben me goed gedaan!
Lekker rustig voor de leerlingenquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok eerste lesuur halverwege en mijn sten is al op
Nog niet. Bijna hier.quote:
Ik vind dat ik genoeg gedaan heb vandaag.quote:
Welke game gaan we samen spelen?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een ps4 besteld, wel de slim.
We gaan dus niet samen spelen.quote:
Ik heb AC en Spider-Man nu gekocht. Zal even kijken in de toekomstquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gaan dus niet samen spelen.
Er zit een kerstwinkel op hoog Catharijne
Welke acquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb AC en Spider-Man nu gekocht. Zal even kijken in de toekomst
Ik heb odyssee nog in de doos zittenquote:
Hebben ze dat bij de Toko?quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:56 schreef dud0r het volgende:
Broodje gerookte makreel voor post lunch
Nee. Maar wel bij de Albert Heijn. Broodjes los, gerookte makreel los. Combineren. Voila broodje makreelquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hebben ze dat bij de Toko?
Maar je ging naar de Tokoquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar wel bij de Albert Heijn. Broodjes los, gerookte makreel los. Combineren. Voila broodje makreel
Ja daar ben ik allang geweest. Miso pasta gehaald en weer door. Daarna bij de AH even if boodschappen gedaan. Hoe groot denk je dat de toko is?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je ging naar de Toko![]()
!
Geen idee....hier hoef ik drie stappen te zetten en een keertje te draaienquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daar ben ik allang geweest. Miso pasta gehaald en weer door. Daarna bij de AH even if boodschappen gedaan. Hoe groot denk je dat de toko is?
deze is ook niet zo groot dat ik er meer dan een uur bezig ben.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee....hier hoef ik drie stappen te zetten en een keertje te draaien
Maar ik kom er wel graag.....of eigenlijk zoonlief want die kookt graagquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze is ook niet zo groot dat ik er meer dan een uur bezig ben.
Ik kom er niet zo heel veel meer. Hebben het meeste nu wel op voorraad. Plus dat ik niet zo heel vaak Aziatisch kook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ik kom er wel graag.....of eigenlijk zoonlief want die kookt graag![]()
Zeker als je kilo zakken met kruiden koopt. Dat gaat wel even mee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja op een gegeven moment heb je wel genoeg voorraad
Spider-Man*quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Owjee......zoonlief heeft ook ps4 nu......met Spiderman.....
Ja zijn keuze hoor ha haquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spider-Man*
Met 25 uur is die daar ook weer doorheen. Heeft die 'm gelijk platinum gehaald
Ik ook niet. Vergeten te halenquote:
Chill. Maar dan moet ik helemaal naar den haag komen. Ik pak zo wel een klein whiskytjequote:Op vrijdag 23 november 2018 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg koud staan voor twee
ook goed vriend.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill. Maar dan moet ik helemaal naar den haag komen. Ik pak zo wel een klein whiskytje
proostquote:Op vrijdag 23 november 2018 17:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.......aan de wijn inmiddels!
Smakelijk! Hier knipperde ik één keertje met m'n ogen en de pan met wokmacaroni was leeg.....quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan gaat de pizza de oven in
quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Smakelijk! Hier knipperde ik één keertje met m'n ogen en de pan met wokmacaroni was leeg.....
quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo. Zak chips is leeg. Whiskey even uit de caravan halen.
Weeeeeekeeeend
Morgen sinterklaas op mijn werk, hartstikke spannend!
Ik heb vandaag al met sinterklaas mogen bellen
Je bent vast lief genoeg geweest toch?quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo. Zak chips is leeg. Whiskey even uit de caravan halen.
Weeeeeekeeeend
Morgen sinterklaas op mijn werk, hartstikke spannend!
Ik heb vandaag al met sinterklaas mogen bellen
leukquote:Op vrijdag 23 november 2018 17:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is de eerste keer dat ik de gastvrouw ben van de dag.
Dar is spannend. Ben er zekfs nooit geweest want mijn zoon was al te oud toen ik hem kreeg
Jaaaaa, schoentje zetten! Ik mis écht die tijd toen mijn gespuis nog jong genoeg was voor dit sinterklaasgebeuren......quote:
ik doe gewoon af en toe kadootje in rondslingerend schoeisel. Helaas is onze stuiter in augustus verhuisd en is het net iets minder leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaaa, schoentje zetten! Ik mis écht die tijd toen mijn gespuis nog jong genoeg was voor dit sinterklaasgebeuren......
quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaaa, schoentje zetten! Ik mis écht die tijd toen mijn gespuis nog jong genoeg was voor dit sinterklaasgebeuren......
Aah dat zal inderdaad ongezellig zijn......quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik doe gewoon af en toe kadootje in rondslingerend schoeisel. Helaas is onze stuiter in augustus verhuisd en is het net iets minder leuk.
truequote:Op vrijdag 23 november 2018 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geniet ervan Haags....kids zijn groot voor je er erg in hebt
quote:
Die heb ik gisteravond gekekenquote:Op vrijdag 23 november 2018 17:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier gezellig de pubers thuis....al gaat zoonlief vanavond naar scouting.....dus dochterlief en ik kunnen vanavond ongestoord MammaMia2 kijken!
Hij is prima jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk hč! Wij hebben 'm ook al in de bios gezien
Verrassende liedjes....de eerste had de meest bekende liedjes....deze ook wat onbekendere.....moest bij deze wel wat traantjes wegpinken trouwens....quote:
Ja klopt, soms herkende ik ze even niet in het begin.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verrassende liedjes....de eerste had de meest bekende liedjes....deze ook wat onbekendere.....moest bij deze wel wat traantjes wegpinken trouwens....
Ja had ik ook....maar blijft een geweldige film!!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, soms herkende ik ze even niet in het begin.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja had ik ook....maar blijft een geweldige film!!
Dat interesseert mij echt heel weinigquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Al ben je wel een zeldzame man die deze film leuk vind denk ik.....
Ha ha goedzo!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij echt heel weinig
goedzoquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:42 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een ps4 besteld, wel de slim.
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hou van mensen die zich niet aan de status quo houden.
Sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
MAar dan de vraag wat de status quo isquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan je wel invullen toch?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
MAar dan de vraag wat de status quo is
nee ik heb niets gelezen behalve de postquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je wel invullen toch?
Niet van die ingewikkelde vragen op vrijdagavond hoor....quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
MAar dan de vraag wat de status quo is
ah okayquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik heb niets gelezen behalve de post
Terechtquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Uhh dat mannen niet van mama mia houden, bijvoorbeeld
ojeequote:Op vrijdag 23 november 2018 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is weer zover. Ik zit op de bank en mijn man is spoorloos....
Dat is vervelend....quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is weer zover. Ik zit op de bank en mijn man is spoorloos....
Hij ontloopt je gewoon!quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dan zit hij ofwel in de garage, ofwel op het toilet.
Maar dan ben ik een keer savonds thuis... Is hij altijd kwijt
hij is een schommel aan het bouwenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat is er dan zo spannend in die garage??
Geen! Paarse kutdraak instant 1. Gezegd door pheno dus waarquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:58 schreef Mickytjuh het volgende:
En ja hoor. Gevonden in de garage.
Alles in orde maken voor als het biljart gekeverd wordt.
Ik wilde even overleggen welke spyro ik ging kopen. Maar nu maar even wachten.
er is er maar éénquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:58 schreef Mickytjuh het volgende:
En ja hoor. Gevonden in de garage.
Alles in orde maken voor als het biljart gekeverd wordt.
Ik wilde even overleggen welke spyro ik ging kopen. Maar nu maar even wachten.
nee met of zonder ratchetquote:
i love paarse kut draakjes.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen! Paarse kutdraak instant 1. Gezegd door pheno dus waar
gewoon met, niet z zeurenquote:
Je Bad dragon verzameling heeft hier niks mee te maken.quote:
je hoeft niet iedereen over mijn verzameling te vertellen hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je Bad dragon verzameling heeft hier niks mee te maken.![]()
Ratchet is wel leuk.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
je hoeft niet iedereen over mijn verzameling te vertellen hoor.
![]()
Ratchet is ook wel leuk
Uhh dat hebben we vannacht al gedaan..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mickytjuh en Dud0r moeten elkaar eens echt opzoeken volgens mij....![]()
Vannacht nog een keer dan....de spanning is voelbaar door m'n schermpje.....quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh dat hebben we vannacht al gedaan..
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vannacht nog een keer dan....de spanning is voelbaar door m'n schermpje.....![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh dat hebben we vannacht al gedaan..
nee sorry. Nu wel kreetjes en lachjes.quote:
Webcam!!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nee sorry. Nu wel kreetjes en lachjes.
jammer dat je stem bijna weg is. Anders had je even de buurt bij elkaar kunnen kreunenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nee sorry. Nu wel kreetjes en lachjes.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
jammer dat je stem bijna weg is. Anders had je even de buurt bij elkaar kunnen kreunen![]()
maar die is nu weer bijna terug.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
jammer dat je stem bijna weg is. Anders had je even de buurt bij elkaar kunnen kreunen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
maar die is nu weer bijna terug.
Ik hoef ook niet álle details te weten....quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:53 schreef Jimbo het volgende:
Ben benieuwd wat mickey dr vent of dudes vrouw er van vinden als ze jullie post lezenlaat staan de funzige DM's
ik welquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet álle details te weten....
onze DM is super netjes hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:53 schreef Jimbo het volgende:
Ben benieuwd wat mickey dr vent of dudes vrouw er van vinden als ze jullie post lezenlaat staan de funzige DM's
Weinig tekst, veel fotosquote:
haha keep on dreaming.quote:
Vroeger linkte we gewoon alles in de notesquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet zeker dat de blauwe brigade mijn dms kan leZen. Ga echt geen fotos via dm doen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |