nee, en desnoods check je online in. Dat kan sowieso bij vueling, transavia of klm.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef greatgonzo het volgende:
moet je bij het inchecken altijd met z'n tweeën zijn?
Over twee weken gaan we naar Barcelona. Ik moet toch de auto naar P3 brengen, kan mijn vrouw intussen inchecken? Of moet ik daar bij zijn?
Scheelt weer een kwartiertje langer slapen
we moeten één koffer inchecken... maar dat kan dus ook door één persoonquote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, en desnoods check je online in. Dat kan sowieso bij vueling, transavia of klm.
Als je online incheckt niet. Als je het via een balie doet moet je volgens mij altijd je ID/paspoort overhandigen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef greatgonzo het volgende:
moet je bij het inchecken altijd met z'n tweeën zijn?
Over twee weken gaan we naar Barcelona. Ik moet toch de auto naar P3 brengen, kan mijn vrouw intussen inchecken? Of moet ik daar bij zijn?
Scheelt weer een kwartiertje langer slapen
Wel door de persoon die op het ticket staat waar de koffer bijgeboekt is. Je kan uiteraard niet zomaar een koffer voor iemand anders afgeven zonder dat die persoon erbij is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
we moeten één koffer inchecken... maar dat kan dus ook door één persoon
yesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:29 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
we moeten één koffer inchecken... maar dat kan dus ook door één persoon
aangezien je deze vraag stelt ga ik er maar van uit dat je niet zo vaak vliegt, dan zou ik gewoon zorgen dat je op tijd vertrekt en zorgt op tijd aanwezig te zijn, er kan ook een kwartiertje file staan namelijk (mocht je een flink stuk moeten rijden)quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef greatgonzo het volgende:
moet je bij het inchecken altijd met z'n tweeën zijn?
Over twee weken gaan we naar Barcelona. Ik moet toch de auto naar P3 brengen, kan mijn vrouw intussen inchecken? Of moet ik daar bij zijn?
Scheelt weer een kwartiertje langer slapen
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:33 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
aangezien je deze vraag stelt ga ik er maar van uit dat je niet zo vaak vliegt, dan zou ik gewoon zorgen dat je op tijd vertrekt en zorgt op tijd aanwezig te zijn, er kan ook een kwartiertje file staan namelijk (mocht je een flink stuk moeten rijden)
Als de koffer op haar naam staat kan dat gewoon maar als het op jouw naam staat of het om 2 koffers gaat dan kan het niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:48 schreef greatgonzo het volgende:
oo dat gebeurt zeker... maar als ik toch de auto weg moet zetten, vroeg ik me af of het zin had om mijn vrouw de koffer in te laten checken. Heeft geen zin dus
Op Schiphol heb je tegenwoordig toch nog alleen van die automatische self drop-off bagagegevallen? Dus zonder balie? Kan een ander dan toch ook voor je doenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als de koffer op haar naam staat kan dat gewoon maar als het op jouw naam staat of het om 2 koffers gaat dan kan het niet.
Dear self service drop off is alleen beschikbaar voor een aantal maatschappijen, zoals KLM en TUI. Verder staat er nog altijd een medewerker die je paspoort controleert.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Op Schiphol heb je tegenwoordig toch nog alleen van die automatische self drop-off bagagegevallen? Dus zonder balie? Kan een ander dan toch ook voor je doen
Zoals hierboven gezegd kan zij dit gewoon doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 08:30 schreef greatgonzo het volgende:
moet je bij het inchecken altijd met z'n tweeën zijn?
Over twee weken gaan we naar Barcelona. Ik moet toch de auto naar P3 brengen, kan mijn vrouw intussen inchecken? Of moet ik daar bij zijn?
Scheelt weer een kwartiertje langer slapen
Dit. Haar eerst afzetten kost ook best wat tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd kan zij dit gewoon doen.
Maar ik zou gewoon direct naar P3 rijden, vrouw+koffer direct na de slagboom uitladen, auto weg zetten, en samen met de bus naar Schiphol toe
KLM ook niet hoor?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 04:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dear self service drop off is alleen beschikbaar voor een aantal maatschappijen, zoals KLM en TUI. Verder staat er nog altijd een medewerker die je paspoort controleert.
Zo lang zij dus degene is op wiens naam het is xD.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd kan zij dit gewoon doen.
Maar ik zou gewoon direct naar P3 rijden, vrouw+koffer direct na de slagboom uitladen, auto weg zetten, en samen met de bus naar Schiphol toe
Waar de consumentenbond vooral een probleem mee heeft is dat vluchten met vertrek uit Brussel (al dan niet vanaf het treinstation) of Dusseldorf en dan met een doorvlucht vanaf Amsterdam naar de eindbestemming door KLM geannuleerd worden als men het eerste deel van de reis niet maakt.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wie zegt dat KLM goede service heeft weet ook niet meer wat ze willen....
KLM met dat domme retourvluchten systeem en het no show policy.
Gaan ze dus niets aan doen.
En dan klagen mensen over de budgetmaatschappijen, nou die zijn vaak veel schappelijker.
Vind ook dat punt van KLM terecht. Een vlucht met overstap is minder interessant en zou goedkoper mogen zijn. Als je dan het systeem breekt krijg je "straf" prima.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:02 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Waar de consumentenbond vooral een probleem mee heeft is dat vluchten met vertrek uit Brussel (al dan niet vanaf het treinstation) of Dusseldorf en dan met een doorvlucht vanaf Amsterdam naar de eindbestemming door KLM geannuleerd worden als men het eerste deel van de reis niet maakt.
KLM stelt zich op het standpunt dat voor deze vluchten met tussenstop een ander tarief geldt (lees goedkoper) dan als het een rechtstreekse vlucht zal zijn, en zeker als op een tussenstop bagage uit het ruim moet worden gehaald dat je het proces verstoord en de koffer moet gezocht worden wat tijd en geld kost die men op de passagier wil verhalen.
Het is een interessante discussie, want als KLM dit niet meer mag doen zal het resultaat zijn dat KLM dus niet meer concurrerend kan prijzen op de buitenlandse markt, daarnaast moet het level playing field van KLM wel hetzelfde zijn en zou ook een Lufthansa dit niet meer mogen doen, dus als de rechter al oordeelt in het voordeel van de consumentenbond dan zou dit voor alle luchtvaartmaatschappijen moeten gelden.
Persoonlijk zit ik wat meer op het standpunt van KLM, ik ben werkzaam in Belgie (en mindere mate Duitsland) waardoor ik veel vertrekkende vluchten vanaf daar heb welke over het algemeen gelijk geprijsd of goedkoper zijn dan met een vertrek vanaf Amsterdam. Het zou zonde zijn als dat weg zou vallen. Waar ik wel wat moeite mee heb is dat KLM stelt dat men een afgestempeld treinticket wil zien, KLM kan in het systeem al zien dat ik het ticket heb opgehaald en kan ook zien wanneer ik mij op de luchthaven meldt, waarom is de stempel zo belangrijk, en waarom zou het belangrijk zijn hoe ik de reis naar Schiphol heb gemaakt? Al doe ik dat met de fiets, feit is dat ik mij binnen de tijdslijnen heb gemeld op de plek om mijn ticket te 'activeren'
En ik heb niet altijd stempels, ik reis wekelijks met de Thalys (niet altijd met een KLM vlucht) en men controleert alleen bij instappen of je een ticket hebt en loopt eigenlijk de trein niet echt door je moet er echt om vragen en dan moet de conducteur maar net langs lopen...
uurtje of 3-2quote:Op maandag 14 januari 2019 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag: Hoelang moet je op voorhand op de luchthaven zijn. Ik vlieg binnenkort van Brussels airport naar JFK mijn vliegtuig vertrekt rond 10:30 met de gedachte dat ik online ga inchecken
ik zou op tijd vertrekken ivm files richting Brusselquote:Op maandag 14 januari 2019 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag: Hoelang moet je op voorhand op de luchthaven zijn. Ik vlieg binnenkort van Brussels airport naar JFK mijn vliegtuig vertrekt rond 10:30 met de gedachte dat ik online ga inchecken
Als je 2 uur van te voren op de luchthaven bent dan kan je in Brussel, ook zonder priority, door de paspoortcontrole en security heen zijn zonder je echt druk te hoeven maken.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien een veelgestelde vraag: Hoelang moet je op voorhand op de luchthaven zijn. Ik vlieg binnenkort van Brussels airport naar JFK mijn vliegtuig vertrekt rond 10:30 met de gedachte dat ik online ga inchecken
Maar als je van ver komt dan moet je ook dit soort zaken meenemen in de planning, en kan je volgens planning wel 2 uur van tevoren aanwezig zijn, sta je in de file en kom je daardoor 1 uur van tevoren aan wordt het allemaal wel krap.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:34 schreef Noudanzeg het volgende:
ik zou op tijd vertrekken ivm files richting Brussel
Files geen probleem hier, ik logeer vlak voor vertrek op hotel vlak bij de luchthavenquote:Op maandag 14 januari 2019 20:34 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ik zou op tijd vertrekken ivm files richting Brussel
Wat je bedoelt met dat KLM een ticket wil zien snap ik niet?quote:Op maandag 14 januari 2019 19:02 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Waar de consumentenbond vooral een probleem mee heeft is dat vluchten met vertrek uit Brussel (al dan niet vanaf het treinstation) of Dusseldorf en dan met een doorvlucht vanaf Amsterdam naar de eindbestemming door KLM geannuleerd worden als men het eerste deel van de reis niet maakt.
KLM stelt zich op het standpunt dat voor deze vluchten met tussenstop een ander tarief geldt (lees goedkoper) dan als het een rechtstreekse vlucht zal zijn, en zeker als op een tussenstop bagage uit het ruim moet worden gehaald dat je het proces verstoord en de koffer moet gezocht worden wat tijd en geld kost die men op de passagier wil verhalen.
Het is een interessante discussie, want als KLM dit niet meer mag doen zal het resultaat zijn dat KLM dus niet meer concurrerend kan prijzen op de buitenlandse markt, daarnaast moet het level playing field van KLM wel hetzelfde zijn en zou ook een Lufthansa dit niet meer mogen doen, dus als de rechter al oordeelt in het voordeel van de consumentenbond dan zou dit voor alle luchtvaartmaatschappijen moeten gelden.
Persoonlijk zit ik wat meer op het standpunt van KLM, ik ben werkzaam in Belgie (en mindere mate Duitsland) waardoor ik veel vertrekkende vluchten vanaf daar heb welke over het algemeen gelijk geprijsd of goedkoper zijn dan met een vertrek vanaf Amsterdam. Het zou zonde zijn als dat weg zou vallen. Waar ik wel wat moeite mee heb is dat KLM stelt dat men een afgestempeld treinticket wil zien, KLM kan in het systeem al zien dat ik het ticket heb opgehaald en kan ook zien wanneer ik mij op de luchthaven meldt, waarom is de stempel zo belangrijk, en waarom zou het belangrijk zijn hoe ik de reis naar Schiphol heb gemaakt? Al doe ik dat met de fiets, feit is dat ik mij binnen de tijdslijnen heb gemeld op de plek om mijn ticket te 'activeren'
En ik heb niet altijd stempels, ik reis wekelijks met de Thalys (niet altijd met een KLM vlucht) en men controleert alleen bij instappen of je een ticket hebt en loopt eigenlijk de trein niet echt door je moet er echt om vragen en dan moet de conducteur maar net langs lopen...
heel verstandigquote:Op maandag 14 januari 2019 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Files geen probleem hier, ik logeer vlak voor vertrek op hotel vlak bij de luchthaven
Goedkoop Hotelletje. van zo'n 50 euro met optie tot parkeren. Mijn auto staat daar voor een prijsje voor 8 dagen.quote:
In de voorwaarden van de tickets van alle 'traditionele' luchtvaartmaatschappijen. Loopt ook een topic over in NWS en komt geregeld langs als er weer eens een blogger/vlogger teleurgesteld op een luchthaven ver weg gestrand is, omdat hij/zij de ticketvoorwaarden niet gelezen heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:30 schreef MaJo het volgende:
Waar komt dat verhaal überhaupt vandaan dat je terugvlucht kunt verliezen bij KLM, ik zie dat hier nergens staan
Zoals DutchTrain zegt. Staat in de voorwaarden van de meeste traditionele luchtvaartmaatschappijen. Vooral om te voorkomen dat mensen gaan kloten met hun prijssysteem. Ozzietukker gaf een goed voorbeeld met KLM vluchten vanuit Antwerpen/Brussel. Een vlucht Brussel-Amsterdam-Lima is goedkoper dan gewoon Amsterdam-Lima, met zulke voorwaarden voorkomt KLM dat iemand gewoon op Schiphol verschijnt met zijn goedkopere Brussel ticket.quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:30 schreef MaJo het volgende:
Waar komt dat verhaal überhaupt vandaan dat je terugvlucht kunt verliezen bij KLM, ik zie dat hier nergens staan
dan ga je lekker norwegian vliegen als de tariefstructuur van klm je niet aanstaat...quote:Op maandag 14 januari 2019 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat je bedoelt met dat KLM een ticket wil zien snap ik niet?
Ik heb meerdere malen met KLM gevlogen en heb nog nooit iets gehad in die richting?
Ik vind het systeem van KLM echt helemaal niets.
Beginnende al met het retour systeem. Je moet al bv 200 euro betalen voor de 2 vluchten.
Je kunt niet los van elkaar 100 euro betalen. Je hebt dus geen keus en moet beide vluchten eigenlijk wel met KLM nemen.
Terwijl dat gewoon niet altijd praktisch is, maar ook financieel niet de beste optie is.
Daarnaast vlieg ik wel eens vanuit 3 luchthavens, dus niet retour. KLM is dan nooit een optie.
No show policy, prima. Kan ik nog wel begrijpen.
Bij omboeken van een vlucht, mag KLM wel makkelijker worden (niet alleen KLM overigens, low budget zijn ze echt veel gemakkelijker).
Of heb je buiten je eigen macht om problemen, al helemaal.
Doelbewust is natuurlijk wel anders.
Maar retourvlucht verliezen? Dat is gewoon schandalig.
Wat de concurrentie doet is niet boeiend, KLM moet gewoon goede service bieden.
En KLM biedt al weinig service aan en is zeker al niet concurrerend meer qua prijs.
Als je al vliegt met KLM is dat in veel gevallen puur om maar met KLM te vliegen.
Soms zijn ze nog eens prijsconcurrerend, maar verder.
Aan de andere kant krijg je dan dit soort verhalen, wat ik echt schandalig en crimineel vind:quote:Op woensdag 16 januari 2019 02:25 schreef miro86 het volgende:
[..]
Zoals DutchTrain zegt. Staat in de voorwaarden van de meeste traditionele luchtvaartmaatschappijen. Vooral om te voorkomen dat mensen gaan kloten met hun prijssysteem. Ozzietukker gaf een goed voorbeeld met KLM vluchten vanuit Antwerpen/Brussel. Een vlucht Brussel-Amsterdam-Lima is goedkoper dan gewoon Amsterdam-Lima, met zulke voorwaarden voorkomt KLM dat iemand gewoon op Schiphol verschijnt met zijn goedkopere Brussel ticket.
Waarom vraag je het niet na bij Vueling?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:01 schreef greatgonzo het volgende:
ik stel de vraag waar ik het antwoord al op weet..
Volgende week gaan we met Vueling naar Barcelona
Ik heb bij het boeken mijn eigen naam correct ingevuld. Bij mijn vrouw heb ik de voornaam en achternaam invulvelden verkeerd ingevuld
Dit gaat verkeerd bij het inchecken, neem ik aan?
Als je de heenvlucht niet neemt, vervalt de terugvlucht ook. Was laatst een rel over toen een vader wegens omstandigheden de heenvlucht had gemist en een dag later vloog. Retourticket verviel, en hij moest nog eens betalen om ook weer terug te komen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:30 schreef MaJo het volgende:
Waar komt dat verhaal überhaupt vandaan dat je terugvlucht kunt verliezen bij KLM, ik zie dat hier nergens staan
gedaan... passen het kostenloos aan... pfew...quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet na bij Vueling?
Nog nooit met Norwegian gevlogen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:51 schreef Yreal het volgende:
dan ga je lekker norwegian vliegen als de tariefstructuur van klm je niet aanstaat...
De consumentenbond heeft afgelopen maandag KLM voor de rechter gesleept vanwege hun no show policy. Ik ben benieuwd wat de rechter hiervan gaat vinden. Persoonlijk vind ik het belachelijk en denk ik dat het geen stand gaat houden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aan de andere kant krijg je dan dit soort verhalen, wat ik echt schandalig en crimineel vind:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:21 schreef bianconeri het volgende:
Maar qua service is KLM niets, doen snel moeilijk.
En ze hebben qua vliegtuig, service rondom vlucht ook helemaal niets anders dan een Ryanair, Transavia of noem het maar.
Haha, je hebt zeker nog nooit onregelmatigheden gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nog nooit met Norwegian gevlogen moet ik zeggen.
Ik kies gewoon de maatschappij met voor mij de beste optie (afweging qua vluchttijden en prijzen).
Als ik retour ga dan kan dat soms KLM zijn. Dan is het leuk meegenomen, gratis hapje en drankje.
Maar qua service is KLM niets, doen snel moeilijk.
En ze hebben qua vliegtuig, service rondom vlucht ook helemaal niets anders dan een Ryanair, Transavia of noem het maar.
En ik vind dat niet enkele vluchten kunnen boeken (kan wel maar qua prijs) gewoon belachelijk.
quote:
Het moet wel worden gezegd dat de catering op de KLM vluchten zelf niet heel veel meer voorstelt, of laat ik het anders zeggen, ik zou niet enkel voor wat je aan boord krijgt KLM vluchten boeken, dan kan je met een low cost maatschappij veel goedkoper uit zijn, ook als je op de luchthaven dure versnaperingen moet kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:21 schreef bianconeri het volgende:
Als ik retour ga dan kan dat soms KLM zijn. Dan is het leuk meegenomen, gratis hapje en drankje.
Maar qua service is KLM niets, doen snel moeilijk.
En ze hebben qua vliegtuig, service rondom vlucht ook helemaal niets anders dan een Ryanair, Transavia of noem het maar.
En ik vind dat niet enkele vluchten kunnen boeken (kan wel maar qua prijs) gewoon belachelijk.
En daar mag je ook Wizz Air aan toevoegen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haha, je hebt zeker nog nooit onregelmatigheden gehad.
Dat is wanneer kom zich onderscheid van Ryanair.
En toch heb ik bij problemen de slechtste ervaring met KLM en British Airways.quote:
Jawel. Bij zowel KLM als Ryanair problemen gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haha, je hebt zeker nog nooit onregelmatigheden gehad.
Dat is wanneer kom zich onderscheid van Ryanair.
Oh ik zeg ook niet dat dat hapje en drankje goed zijn hoor. Maar het is een ''gratis'' service die je erbij krijgt. Voor die prijs mag dat ook wel zeg, je bent inderdaad goedkoper als je wat koopt bij de andere maatschappijen. Maar het is het idee wat je krijgt als ze je iets ''gratis'' geven, ook al is het iets wat voor hun 50 cent is.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:01 schreef ozzietukker het volgende:
Het moet wel worden gezegd dat de catering op de KLM vluchten zelf niet heel veel meer voorstelt, of laat ik het anders zeggen, ik zou niet enkel voor wat je aan boord krijgt KLM vluchten boeken, dan kan je met een low cost maatschappij veel goedkoper uit zijn, ook als je op de luchthaven dure versnaperingen moet kopen.
Denk daarbij ook dat voor de niet frequent flyers dus geen gold of platinum status je dus vooraf niet kosteloos stoelen kunt vastleggen en alleen tegen een vergoeding.
Wel ben ik bij vluchtverstoringen blij met KLM waar men vooraf of tijdens de uitvoer met voor mij altijd goede oplossingen komen.
Op sommige trajecten zijn met KLM wel degelijk enkele reizen te vinden tegen schappelijke prijzen, een voorbeeld is Istanbul, en daarnaast kan je met miles (maar dat is inderdaad niet voor de incidentele reiziger) heel goed enkele reizen boeken tegen prima prijzen.
De prijsstelling voor KLM is dan ook gericht om de stoel tegen de best mogelijke prijs te verkopen, dat kan je ze niet kwalijk nemen, en die ¤ 350 voor een enkele reis op het laatste moment vanaf London Heathrow is natuurlijk hoog, maar ticket is wel flexibel dat je eventueel ook eerder mee kan, en de doelgroep is dan ook de zakenreiziger en niet de budgettoerist, want je kan beter 1x een dergelijk duur ticket verkopen dan 10 tickets van ¤ 34...
Dus jij niet meer in de schuur van budapest? Balen man...quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:07 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
En daar mag je ook Wizz Air aan toevoegen.
Wizz Air is zo slecht in het meewerken aan oplossingen dat ik werkgerelateerd niet meer met ze mag vliegen.
En ik snap het beleid wel om de kosten zo laag mogelijk te houden, en dat daar bepaalde beleidslijnen bij horen, voor de passagier welke dus ergens niet verder kan, en deze dan zelf hoge kosten maken weet dan dat goedkoop duurkoop is...
Die schuur heb ik sinds eergisteren al een jaar niet meer gezien. Het is alleen jammer dat Budapest een kansloze lounge heeft voor KLM, alleen die van Tarom in Boekarest is nog slechter. En ik heb wel eens wat tijd over helaas dus 'moet' ik daarheen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij niet meer in de schuur van budapest? Balen man...
Dat is dus niet op elk traject zo, onder andere niet op vluchten naar Istanbul, al zijn die prijzen door het teruggaan naar 1 vlucht per dag en dan ook nog eens in een 737-700 (en dan nog krijgen ze hem niet vol) wel wat gestegen, en bijvoorbeeld de route Kuala Lumpur - Jakarta heeft ook prima prijzen voor enkele reizen. (Dat geldt ook voor de terugweg, maar die is mij wat te laat). En zo zijn er ongetwijfeld, zeker waar veel concurrentie is, nog wel meer voorbeelden te vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:32 schreef bianconeri het volgende:
Maar een enkele reis is zelden het waard, zeker niet omdat je de retourvlucht er vaak voor +0 of eens +9 euro bij krijgt.
amsterdam - Londen en Manchester schieten mij te binnen (gek genoeg niet dublin). Ook op bijna alle vakantiebestemmingen kan je volgens mij wel enkel boeken (malaga, split, dat soort oorden). Parijs en wat andere steden kan het ook.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:42 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Die schuur heb ik sinds eergisteren al een jaar niet meer gezien. Het is alleen jammer dat Budapest een kansloze lounge heeft voor KLM, alleen die van Tarom in Boekarest is nog slechter. En ik heb wel eens wat tijd over helaas dus 'moet' ik daarheen.
[..]
Dat is dus niet op elk traject zo, onder andere niet op vluchten naar Istanbul, al zijn die prijzen door het teruggaan naar 1 vlucht per dag en dan ook nog eens in een 737-700 (en dan nog krijgen ze hem niet vol) wel wat gestegen, en bijvoorbeeld de route Kuala Lumpur - Jakarta heeft ook prima prijzen voor enkele reizen. (Dat geldt ook voor de terugweg, maar die is mij wat te laat). En zo zijn er ongetwijfeld, zeker waar veel concurrentie is, nog wel meer voorbeelden te vinden.
Die in Boekarest is inderdaad behoorlijk treurigquote:Op donderdag 17 januari 2019 18:42 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Die schuur heb ik sinds eergisteren al een jaar niet meer gezien. Het is alleen jammer dat Budapest een kansloze lounge heeft voor KLM, alleen die van Tarom in Boekarest is nog slechter. En ik heb wel eens wat tijd over helaas dus 'moet' ik daarheen.
als het goedkoop is. Soms is dat morgen, soms over een jaar. Als ik vliegticketprijzen kon voorspellen was ik miljonair.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel maanden ervoor is het beste om een vliegtuigticket te boeken?
Heb 500 euro gegeven voor een vliegticket begin deze maand voor een reisje eind april. vind ik wt veel. terwijl je toch easy 350 kan voor een ticket naar JFK (vanuit BRU)
Op een luchthaven is het eigenlijk nooit echt goed eten. De klanten hebben immers een tijdsbeperking, zodat er niet per bestelling serieus gekookt kan worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:14 schreef JanPawelII het volgende:
Waar op schiphol (airside) kun je kwalitatief het beste eten?
Paar jaar geleden dat ik weer eens van Schiphol moet vliegen en ik ga er voor het gemak maar vanuit dat de BA Lounge in Amsterdam nog steeds pover is qua eten als je niet van Bifi-worstjes houdt.
Dus, iemand tips?
Edit: non-schengen overigens, mocht het nog niet duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |