quote:DTS is niet zomaar een spel, het is een kunst
-- naatje_1
SPOILER: Dit is een meetlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
komt omdat je teveel op fok zit.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Ah, welkom bij de club. Ik vandaag een keer niet, maar de laatste tijd best vaak
kook jij wel?quote:
lekkerquote:Op woensdag 21 november 2018 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.libelle.nl/recept/pasta-kip-pesto-saus/
dit ga ik maken
Wat eet je dan doorgaansquote:
Van alles en nog wat.quote:
je moet ook niet een hele grote zak opetenquote:Op woensdag 21 november 2018 16:16 schreef noodgang het volgende:
Nu ben ik ook misselijk van de M & M's
Maar niet zelf maken?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van alles en nog wat.
Breng vaak genoeg ook water aan de kook, maar ben lui/heb weinig tijd voor die onzin.
Was een zakje van 100 gram, dus valt nog wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2018 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet ook niet een hele grote zak opeten
Ben je een soort Braddie en bestel je alleen maar.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat ik over aan de boeren en de waterzuiveringsbedrijven
ja ik zag het waardeer ik wel.quote:
Doe ik vaak genoeg, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 21 november 2018 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik zag het waardeer ik wel.
maar je moet wel eten maken voor jezelf hoor.
goed zo met alleen pizza bestellen en magnetron voer eten kom je niet ver.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg, maak je daar maar geen zorgen over
jawel joh zit vol e nunmers en andere zooi gewoon lekkere verse groenten gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jawel joh zit vol e nunmers en andere zooi gewoon lekkere verse groenten gebruiken.
Ik heb die rookworst boerenkoolstamppot op vd hema, smaakte goedquote:
naisquote:Op woensdag 21 november 2018 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb die rookworst boerenkoolstamppot op vd hema, smaakte goed
zelf gemaakt?quote:
Irritant dat ik je aanspoor om gezonder te eten?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Puntjon voor naatje omdat Mikey irritant deed net
Hoor je die aderen van katje slippen van al dat magnetron voer.quote:
slip slipquote:
alles bij jou komt van de Hema.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
Is voor het eerst dat ik kant en klare stamppot eet en die van de hema is mij niet tegengevallen, scheelt wel dat ik die rookworst sws lust
Lekker prijzigquote:Op woensdag 21 november 2018 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alles bij jou komt van de Hema.
valt meequote:Op woensdag 21 november 2018 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alles bij jou komt van de Hema.
okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokquote:
sow Jezus zegquote:Op woensdag 21 november 2018 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
ok
[..]
okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokok
Verzin eens iets andersquote:Op woensdag 21 november 2018 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
alleen je zusje heb ik guller gegeven
heb het niet tegen jouquote:Op woensdag 21 november 2018 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verzin eens iets anders
Om half tienquote:Op woensdag 21 november 2018 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe laat word de nieuwe vbl mod bekend gemaakt?
19:00 uurquote:Op woensdag 21 november 2018 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
19.40quote:Op woensdag 21 november 2018 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Niet erg logisch zo idd.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou?
het is onlogisch he
quote:
best wel.quote:
vertel mij wat.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jullie zijn vermoeiend bezig.
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kouwe kut is nie goed. Dan is ie stuk.
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toevoeging:
De Rijdende rechter Award - User die het meest klaagt: Nattekat
Dit is waar.quote:
Daar houd ik niet van hoor.quote:
slijmbalquote:Op woensdag 21 november 2018 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
heywoodu mag hier van mij wel komen hoor, heywoodu is een schatje
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik slijm niet, ik spreek enkel waarheden
ja hilarischquote:
quote:
quote:
ja logisch met zo’n lijstquote:Op woensdag 21 november 2018 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben te lui om aan de fokverkiezingen te doen.
c_a snapt.quote:
zet ze uit danquote:Op woensdag 21 november 2018 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word gek van die discord meldingen.
je kan dat uitzettenquote:Op woensdag 21 november 2018 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word gek van die discord meldingen.
je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 21 november 2018 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Discord nog niet aan gehad vandaag.
lol en jolijt?quote:
quote:
oh topquote:Op woensdag 21 november 2018 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
op de browser hier iig, maar kan ook mobiel
onnodig lulquote:
1 punt in een hele middag ben je nou trots op jezelf ? krijg je hier nou een harde plasser van ?quote:
Achterstand toen ik wakker werd: 100 punten. Nu: 20.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
1 punt in een hele middag ben je nou trots op jezelf ? krijg je hier nou een harde plasser van ?
Markquote:Op woensdag 21 november 2018 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
wat is dit voor stomme?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
hoe weet je nou wie er utopia kijkt
Ik zie de link met Billie Turf niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2018 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
wat is dit voor stomme?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
hoe weet je nou wie er utopia kijkt
Mensen die hele dag utopia stream kijken doen verder niks dus viesdikquote:Op woensdag 21 november 2018 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie de link met Billie Turf niet eigenlijk
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
heywoodu mag hier van mij wel komen hoor, heywoodu is een schatje
genomineerd voor?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik zie dat ik ook een nominatie heb
welke?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
klopt welquote:Op woensdag 21 november 2018 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paris Hilton Award - Grootste feestbeest: Charmed_Angel
Don is tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en eentje van ElanDan weet je gewoon dat het niet zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan weet je gewoon dat het niet zo is.
Doe je dit, krijg je nog geen 2,5 jaar later zo'n welkom. Teleurstellend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOk een nominatie van mij hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wie wilt er nog meer in mijn lijstjeUser die overal opduiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Wie wilt er nog meer in mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en I. voor meest behulpzame
Wie wilt er nog meer in mijn lijstjeO lol. Ik had jou ook daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
oh ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe je dit, krijg je nog geen 2,5 jaar later zo'n welkom. Teleurstellend.
FOK!ker voorziet Wilmots van winnend advies op EK
Wie wilt er nog meer in mijn lijstjeknapste user?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
nee die ga ik nog veranderen, dat is Koen66 natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2018 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
User die overal opduikt
succesquote:
pardonquote:Op woensdag 21 november 2018 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die ga ik nog veranderen, dat is Koen66 natuurlijk
Past wel bij je.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paris Hilton Award - Grootste feestbeest: Charmed_Angel
Wie wilt er nog meer in mijn lijstjeVerzin maar iets leuks voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga heenquote:
mistig koken op de meet.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo, even eten maken. EN na het eten weer verderIk ben grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
ik ben voor.quote:
Haiuquote:
Dat zou kunnen maar ik heb geen zin om mijn keuken te verbouwen.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Een 6 pits gasfornuis meenemen
Met glory hole?quote:
wat jammer zegquote:Op woensdag 21 november 2018 18:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik heb geen zin om mijn keuken te verbouwen.
Als jij dat wilt. .. kan allemaal geregeld wordenquote:
Met eten gooien en elkaar insmeren enz.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of een kookworkshop onder leiding van mistig doen. En dan flink zuipen onder het koken. Kan alleen maar goed gaan.
Hond erop los laten.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als jij dat wilt. .. kan allemaal geregeld worden
Owquote:Op woensdag 21 november 2018 18:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk eens onze huwelijksnacht beleven.
Lijkt mij best leuk als jullie serieus zijn.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of een kookworkshop onder leiding van mistig doen. En dan flink zuipen onder het koken. Kan alleen maar goed gaan.
Doen we een andere keer dan. Eerste meet moet chaos zijnquote:Op woensdag 21 november 2018 18:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lijkt mij best leuk als jullie serieus zijn.
Ik heb nog geen papieren gezien.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow![]()
Wij zijn gescheiden toch!
Dan hadden we moeten meeten bij intochtquote:Op woensdag 21 november 2018 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen we een andere keer dan. Eerste meet moet chaos zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |