quote:DTS is niet zomaar een spel, het is een kunst
-- naatje_1
SPOILER: Dit is een meetlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
komt omdat je teveel op fok zit.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Ah, welkom bij de club. Ik vandaag een keer niet, maar de laatste tijd best vaak
kook jij wel?quote:
lekkerquote:Op woensdag 21 november 2018 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.libelle.nl/recept/pasta-kip-pesto-saus/
dit ga ik maken
Wat eet je dan doorgaansquote:
Van alles en nog wat.quote:
je moet ook niet een hele grote zak opetenquote:Op woensdag 21 november 2018 16:16 schreef noodgang het volgende:
Nu ben ik ook misselijk van de M & M's
Maar niet zelf maken?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van alles en nog wat.
Breng vaak genoeg ook water aan de kook, maar ben lui/heb weinig tijd voor die onzin.
Was een zakje van 100 gram, dus valt nog wel mee eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2018 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet ook niet een hele grote zak opeten
Ben je een soort Braddie en bestel je alleen maar.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat ik over aan de boeren en de waterzuiveringsbedrijven
ja ik zag het waardeer ik wel.quote:
Doe ik vaak genoeg, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 21 november 2018 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik zag het waardeer ik wel.
maar je moet wel eten maken voor jezelf hoor.
goed zo met alleen pizza bestellen en magnetron voer eten kom je niet ver.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg, maak je daar maar geen zorgen over
jawel joh zit vol e nunmers en andere zooi gewoon lekkere verse groenten gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jawel joh zit vol e nunmers en andere zooi gewoon lekkere verse groenten gebruiken.
Ik heb die rookworst boerenkoolstamppot op vd hema, smaakte goedquote:
naisquote:Op woensdag 21 november 2018 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb die rookworst boerenkoolstamppot op vd hema, smaakte goed
zelf gemaakt?quote:
Irritant dat ik je aanspoor om gezonder te eten?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Puntjon voor naatje omdat Mikey irritant deed net
Hoor je die aderen van katje slippen van al dat magnetron voer.quote:
slip slipquote:
alles bij jou komt van de Hema.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
Is voor het eerst dat ik kant en klare stamppot eet en die van de hema is mij niet tegengevallen, scheelt wel dat ik die rookworst sws lust
Lekker prijzigquote:Op woensdag 21 november 2018 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alles bij jou komt van de Hema.
valt meequote:Op woensdag 21 november 2018 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alles bij jou komt van de Hema.
okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokquote:
sow Jezus zegquote:Op woensdag 21 november 2018 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
ok
[..]
okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokok
Verzin eens iets andersquote:Op woensdag 21 november 2018 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
alleen je zusje heb ik guller gegeven
heb het niet tegen jouquote:Op woensdag 21 november 2018 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verzin eens iets anders
Om half tienquote:Op woensdag 21 november 2018 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe laat word de nieuwe vbl mod bekend gemaakt?
19:00 uurquote:Op woensdag 21 november 2018 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
19.40quote:Op woensdag 21 november 2018 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Niet erg logisch zo idd.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou?
het is onlogisch he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |