Hij wilde ook al zo nodig valse categorieën hebben. Volgens mij is hij doelbewust naar die Award aan het hengelenquote:Op woensdag 21 november 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die WiWi William Award is alvast voor ijs_beer
Aleksandra zegt mij niet zoveelquote:Op woensdag 21 november 2018 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Aleksandra Award: user die zich het minst begrijpelijk uitdrukt
Ik heb hem heel wat valse categorieën gegeven.quote:Op woensdag 21 november 2018 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij wilde ook al zo nodig valse categorieën hebben. Volgens mij is hij doelbewust naar die Award aan het hengelen
De Virgil Van Dijk Award.quote:Op woensdag 21 november 2018 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
Eentje voor meest behulpzame user, iemand daar een goede naam voor?
Nouja, kijk jullie zijn allemaal zo zoet, dit leek m'n beste kans.quote:Op woensdag 21 november 2018 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij wilde ook al zo nodig valse categorieën hebben. Volgens mij is hij doelbewust naar die Award aan het hengelen
Je bent IJsbeer nog meer aan het helpen om aan een Award te komen?quote:Op woensdag 21 november 2018 22:52 schreef Redefine het volgende:
De Francesca Michielin/No Degree Of Separation Award - De user met de groenste vingers.
Leuk toch als er twee favorieten zijn om te winnen. Maar ze zullen wel moeten blijven presteren, anders gaat er misschien nog wel een ander met de winst vandoorquote:Op woensdag 21 november 2018 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent IJsbeer nog meer aan het helpen om aan een Award te komen?Vergeet niet dat Greys inmiddels aardige concurrentie is met haar zebra's.
Mijn planten op balkon stonden nog mooi van April tot eind oktoberquote:Op woensdag 21 november 2018 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk toch als er twee favorieten zijn om te winnen. Maar ze zullen wel moeten blijven presteren, anders gaat er misschien nog wel een ander met de winst vandoor
Luister en huiver:quote:Op woensdag 21 november 2018 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aleksandra zegt mij niet zoveel
Dat was net in de jaren dat ik weinig van het festival kon zien. Dus wist hier niets van. Bedankt voor de info Aoibhinquote:Op woensdag 21 november 2018 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Luister en huiver:
Aleksandra, de zangeres van dit nummer, zong zo onverstaanbaar Engels dat er een Award voor in het leven is geroepen, namelijk de Aleksandra Award voor de ESF deelnemer met de slechtste Engelse uitspraak.
Maar de running gag is dat hij eigenlijk alleen maar aan Wit-Rusland wordt gegeven, en ook alleen maar in jaren dat Wit-Rusland ook echt deelnemers stuurt die geen Engels uit kunnen spreken.
Aoibhinquote:Op woensdag 21 november 2018 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was net in de jaren dat ik weinig van het festival kon zien. Dus wist hier niets van. Bedankt voor de info ato
Aangepastquote:Op woensdag 21 november 2018 23:12 schreef ato het volgende:
[..]
Aoibhin![]()
Dit was inderdaad een raar liedje.
Misschien een aparte Award categorie voor users die door elkaar worden gehaaldquote:Op woensdag 21 november 2018 23:12 schreef ato het volgende:
[..]
Aoibhin![]()
Dit was inderdaad een raar liedje.
De Jedward award.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien een aparte Award categorie voor users die door elkaar worden gehaald
Ik weet al meteen wie ik ga nominerenquote:Op woensdag 21 november 2018 23:30 schreef Redefine het volgende:
Jimmy Jump Award - User die de sfeer steeds laat omslaan.
Jaaaa die is leuk!quote:
Een ander gedeelte van Fok! dat even los mag gaan hier. Onze versie van krumpen.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:35 schreef Redefine het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de intervalact tijdens de avond dat de uitslag bekend wordt gemaakt.
Het is dat ik me vaak inhou hier (anders krijg je weer zo'n omslaande sfeer hequote:Op woensdag 21 november 2018 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die WiWi William Award is alvast voor ijs_beer
quote:Op woensdag 21 november 2018 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is dat ik me vaak inhou hier (anders krijg je weer zo'n omslaande sfeer he), maar anders zou hij zo naar mij kunnen gaan.
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2018 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Conchita Wurst Award - De award voor de grootste dramaqueen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |