Dat geldt denk ik wel voor de meesten die laatste zijn geworden.quote:
Je moet Outlaw State of Mind luisterenquote:Op donderdag 22 november 2018 00:07 schreef Greys het volgende:
Lig in bed met oortjes in gruwelijk heerlijk te verdwalen op YouTube.
Done! Lekkah!quote:Op donderdag 22 november 2018 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet Outlaw State of Mind luisteren
Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk voel je je op je plek in deze nieuwe functie. Succes!quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:37 schreef Redefine het volgende:
Zo ook ben even aan het stuiteren. Had om 11 uur mijn sollicitatiegesprek. Ging erg goed, was ook een erg leuk gesprek. Zou waarschijnlijk vrijdag wat horen.
Word ik net gebeld. Dat het gesprek zo goed bevallen is, dat ik al ben aangenomen![]()
![]()
YASSSSSSS BABYquote:Op donderdag 22 november 2018 11:21 schreef grazz het volgende:
Ik verwacht er trouwens ook bij te zijn op de 20e.
Ik ben er wel, maar weet niet of je daar zo blij mee moet zijn; ik heb een rare bui vandaagquote:Op donderdag 22 november 2018 11:30 schreef grazz het volgende:
Valt me weer op dat wanneer ik post, de SC dood is.![]()
[ afbeelding ]
Wat voor rare bui? Hyper? Sloom? Emotioneel incontinent? Vertelll.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar weet niet of je daar zo blij mee moet zijn; ik heb een rare bui vandaag
Meligquote:Op donderdag 22 november 2018 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor rare bui? Hyper? Sloom? Emotioneel incontinent? Vertelll.
Ik las emotioneel en incontinent apartquote:Op donderdag 22 november 2018 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor rare bui? Hyper? Sloom? Emotioneel incontinent? Vertelll.
Weer veul te lang geleden.quote:
Neeheequote:Op donderdag 22 november 2018 11:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben er in gedachten bij op de 20ste
Oh ja, soms vaak heb je van die dagen. Ik verbaas me alleen over dat er mensen zijn die vanaf hun werkcomputer (of zitten jullie dan mobiel?) gewoon kunnen FOK!ken terwijl de baas meeleest?quote:Op donderdag 22 november 2018 11:50 schreef MaLo het volgende:
Ik ben op het werk. Aan het werk is een te groot woord. Heb moeite me te concentreren vandaag
Ik ben er ook gewoon weer bij. En als ik toevallig weer ziek ben, ga ik lekker toch; mogen jullie me op komen lappenquote:Op donderdag 22 november 2018 11:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Weer veul te lang geleden.![]()
![]()
Hopelijk zijn we een keer compleet, dus iedereen die er de voorgaande keren niet bij was. Je bent er dit keer bij. Gewoon doen.
Thats the spiritquote:Op donderdag 22 november 2018 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er ook gewoon weer bij. En als ik toevallig weer ziek ben, ga ik lekker toch; mogen jullie me op komen lappen
Jawohl, laat je lekker gaan meid. Gooi je haar los. Gewoon jezelf wezen en af en toe raar zijn hoort erbij.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar weet niet of je daar zo blij mee moet zijn; ik heb een rare bui vandaag
Free als in gratis?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Thats the spiriten ja, we zorgen voor je. Alcohol is free rapapapapam
Ga ik doenquote:Op donderdag 22 november 2018 12:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Jawohl, laat je lekker gaan meid. Gooi je haar los. Gewoon jezelf wezen en af en toe raar zijn hoort erbij.
Yoho Mexicoquote:
Kende ik niet, maar dit moet naar het songfestivalquote:Op donderdag 22 november 2018 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yoho Mexico
Far to the south where the cactus grow
Tequila and a donkey show
Mexico, Mexico!
Student4life zeker?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Free als in gratis?Dan kom ik al helemaal
Ik ken de band van een Songfestivalcoverquote:Op donderdag 22 november 2018 12:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Kende ik niet, maar dit moet naar het songfestival![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |