Heb ik al...quote:Op maandag 19 november 2018 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan ook van die truttige huisjes kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worden Scrummie en ik VBL-mod.quote:
Bedankt maat. Dit zal ik niet snel vergeten.quote:Op maandag 19 november 2018 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben akkoord.
Bij dezen heb ik je genomineerd.
quote:Op maandag 19 november 2018 13:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb ik al...Dat ziet er nog wel aardig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval beter dan mensen die elk jaar een compleet dressoir vullen met een kerstdorp.blablablabla
Nee, daar houd ik ook niet van..quote:Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ziet er nog wel aardig uit.
In elk geval beter dan mensen die elk jaar een compleet dressoir vullen met een kerstdorp.
Het echte huisje heeft gelukkig wel heel normale vormen.quote:Op maandag 19 november 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vormen.
Past wel bij jou.
Altijd leuk!quote:Op maandag 19 november 2018 13:47 schreef Dven het volgende:
Efteling
Straks even kaartjes kopen voor de winterelfteling. Bedankt voor de herinnering.
Dat dacht ik!quote:Op maandag 19 november 2018 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vormen.
Past wel bij jou.
Volgens een goede vriend van mij (opgeleid maatschappelijk werker en criminoloog) is het wetenschappelijk bewezen dat praten met de dader de wonden vers houdt.quote:Op maandag 19 november 2018 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je aantal praatsessies aangeboden die jij weigerde.
Dan stel ik voor dat we niet meer met elkaar praten.quote:Op maandag 19 november 2018 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens een goede vriend van mij (opgeleid maatschappelijk werker en criminoloog) is het wetenschappelijk bewezen dat praten met de dader de wonden vers houdt.
Volgens mij wel. Niet met mij in ieder geval.quote:Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef KingRoland het volgende:
Onlo is onlo jr weleens naar de efteling gegaan
Ik vind het vooral schrikbarend dat er nog geen mod is geweest die de boel heeft glad gestreken. Jij en ik zijn er. Zodra we de powers weer hebben zorgen wij er wel voor dat VBL niet zo voor schut staat.quote:Op maandag 19 november 2018 14:55 schreef GGMM het volgende:
Stelling: deze VBL-SC is een stuk leuker dan die vorige
quote:Op maandag 19 november 2018 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Worden Scrummie en ik VBL-mod.
En is de act van Onlogisch voorbij. (Althans, deze specifieke, hij heeft er een aantal)
Hoiquote:Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef Dven het volgende:
De ijsbaan staat er weer. Het is nu echt winter
quote:Op maandag 19 november 2018 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Niet met mij in ieder geval.
7.5 uur in de rij staan voor 4 attracties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |