Zitten helaas allemaal hekken voorquote:Op maandag 19 november 2018 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een keertje over het randje van de martinitoren koekeloeren
Ik heb je aantal praatsessies aangeboden die jij weigerde.quote:Op maandag 19 november 2018 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Ik bracht dat laatst al ter sprake, maar toen zei de dader dat ik er nu geen last meer van kan hebben omdat ik toen een pakket tijgernootjes heb geaccepteerd.
Straks geef de roverheid iedereen nog een persoonlijke begeleider om je handje vast te houden tijdens het lopen. JE MAG OOK HELEMAAL NIETS MEERquote:Op maandag 19 november 2018 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten helaas allemaal hekken voor
Ik heb een opleiding voor het maatschappelijk werk gedaan en ben criminoloog, ik herken de signalen heel snel.quote:Op maandag 19 november 2018 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over spelen met mijn privé gesproken vind ik het wel apart dat jij daar een studie naar hebt gedaan.
Maar je hebt dus een causaal verband gevonden?
Voel je je nu beter dan mij?quote:Op maandag 19 november 2018 13:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een blokkade gehad.
Ik ben akkoord.quote:
Ga je dan ook van die truttige huisjes kopen?quote:Op maandag 19 november 2018 13:37 schreef Charlotte3 het volgende:
Morgen kerst shopping avond bij Intratuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |