Die voorrondes zijn ook altijd wel grappig.quote:Op maandag 19 november 2018 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral de avonden dan.
Absoluut. Volgens mij begon ik tijdens het vorige WK voor het eerst (veel) mee te posten. Zippy is ook weer terug tegen die tijd. #hypequote:Op maandag 19 november 2018 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker.
Dat is een deel van het genot.
Mijn eigen huis en puin maatjequote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Volgens mij begon ik tijdens het vorige WK voor het eerst (veel) mee te posten. Zippy is ook weer terug tegen die tijd. #hype
Bean en Flodder kijken tussen de sessies doorquote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Volgens mij begon ik tijdens het vorige WK voor het eerst (veel) mee te posten. Zippy is ook weer terug tegen die tijd. #hype
Wat is de exacte datum van zijn terugkomst?quote:Op maandag 19 november 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn eigen huis en puin maatje
Wat een josti die Prycequote:
Dit is toch een nieuw begin?quote:
Haagsquote:Op maandag 19 november 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn eigen huis en puin maatje
Niet geklikt.quote:Op maandag 19 november 2018 15:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb iemand gevonden die ik mag melken.
www.huwcows.com
JanCees laatst wel.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ik durft niet te klikken...quote:Op maandag 19 november 2018 15:51 schreef GGMM het volgende:
www.huwcows.com
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 november 2018 15:51 schreef GGMM het volgende:
www.huwcows.com
PERSONA NON GRATAquote:Op maandag 19 november 2018 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JC is iemand zonder ruggengraat.
Liz? Groen haar?quote:Op maandag 19 november 2018 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik hoop niet Liz, want ik ben bang dat iemand met groen haar toch rare melk geeft.
Kan je gerust doenquote:
Inderdaad, ik hoop voor hem dat hij Katie mag melken, dan heb je aan een koe genoeg.quote:
Goeie ui.quote:Op maandag 19 november 2018 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral de avonden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |