Prima, bij dezen: niet.quote:Op maandag 19 november 2018 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je vanaf nu elke dag tenminste eenmaal aangeeft hoezeer je er mee zit, als ik zie dat je toewerkt naar verbetering denk ik dat dat een grote invloed kan hebben op mijn gemoedsrust
GGMM zegt steeds dat hij het met Scrummie gaat doen, maar ik denk zelf dat hij Scrummie als een baksteen laat vallen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee nieuwe mods zelfs? Jeetje.
Dat zou wel logisch zijn, want met Scrummie als moderator kun je VBL wel opdoeken.quote:Op maandag 19 november 2018 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GGMM zegt steeds dat hij het met Scrummie gaat doen, maar ik denk zelf dat hij Scrummie als een baksteen laat vallen.
Ik hoop dat ik het met Scrummie mag doen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GGMM zegt steeds dat hij het met Scrummie gaat doen, maar ik denk zelf dat hij Scrummie als een baksteen laat vallen.
Waarom solliciteer jij niet?quote:Op maandag 19 november 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel logisch zijn, want met Scrummie als moderator kun je VBL wel opdoeken.
Zou hij echt zo harteloos zijn, oh wacht.quote:Op maandag 19 november 2018 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:
Scrummie zou een prima mod zijnquote:Op maandag 19 november 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel logisch zijn, want met Scrummie als moderator kun je VBL wel opdoeken.
Het komt zeer hard aanquote:Op maandag 19 november 2018 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou hij echt zo harteloos zijn, oh wacht.
[..]
Stijn en ik vinden Price een ongelofelijke lul.quote:Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft Stijn eigenlijk al officieel afstand genomen van het gedrag van die darters gisteren, hij is toch het boegbeeld van het darten op dit forum.
Wat hebben ze gedaan?quote:Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft Stijn eigenlijk al officieel afstand genomen van het gedrag van die darters gisteren, hij is toch het boegbeeld van het darten op dit forum.
Wat was er?quote:Op maandag 19 november 2018 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
Omdat ik geen politieagentje hier ga spelen om allemaal acts in bedwang te houden.quote:Op maandag 19 november 2018 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet?
Jammer.quote:Op maandag 19 november 2018 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik geen politieagentje hier ga spelen om allemaal acts in bedwang te houden.
quote:
man man manquote:
Mooiquote:Op maandag 19 november 2018 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn en ik vinden Price een ongelofelijke lul.
Het was nogal een tokkiewedstrijd, op het laatst werd er zelfs geduwd.quote:
Ik ook, maar vooral de avonden dan.quote:Op maandag 19 november 2018 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga binnenkort weer dartsen kijken, als het WK aanvangt.
Ga je ook gezellig mee posten?quote:Op maandag 19 november 2018 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga binnenkort weer dartsen kijken, als het WK aanvangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |