Omdat hij nu eindelijk een man is.quote:Op zondag 25 november 2018 20:34 schreef Waterdrinker het volgende:
Waarom wordt Jaap nou niet gewoon ondertiteld
Michelle heeft dat aan de muur, maar dan op hout.quote:Op zondag 25 november 2018 20:36 schreef MissJ het volgende:
Tegeltjes met tekst![]()
Je weet wel, zo'n Live Laugh Love tekst ofzo![]()
![]()
Trentinoquote:Op zondag 25 november 2018 20:36 schreef Allures het volgende:
Waar zijn Steffi en Roel? dat heb ik even niet mee gekregen
Dat is nog ergerquote:Op zondag 25 november 2018 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Michelle heeft dat aan de muur, maar dan op hout.
Denk dat geen enkel koppel wat gaat wordenquote:
Die Jaap zie ik wel slagenquote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat geen enkel koppel wat gaat worden
en kleine kans voor Steffie maar de rest is gedoemd tot mislukken.quote:
Hele eigenaardige stugge man.quote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat als je Marnix echt kent en geen camera's erbij zijn dat hij wel mee valt dat het meer houding is tegenover de buitenwereld
lijkt me inderdaad op zich best een aardige kerelquote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat als je Marnix echt kent en geen camera's erbij zijn dat hij wel mee valt dat het meer houding is tegenover de buitenwereld
Steffi en roel?quote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat geen enkel koppel wat gaat worden
Die was ik even vergetenquote:
Ik denk het wel, ik denk ook wel humor enzo het komt er niet zo soepel uit maar ik denk als jij voor iemand gaat dat hij ook vol er voor gaat. Maar moet die drempel over en door eigen onzekerheid erg horkerig over komtquote:Op zondag 25 november 2018 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad op zich best een aardige kerel
Ik heb het idee dat zij, misschien terecht, haarzelf veel slimmer vindt dan die rooiequote:Op zondag 25 november 2018 20:42 schreef Protoplanet het volgende:
Volgens mij zit die Marit hem continu af te zeiken?
alle talen, daar ga je toch een oordopje voor kopen denk ikquote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Michelle hinnikt zelfs in het Engels
Ik vind haar heel dominant en irritantquote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Saai voor een vent toch, hele dag winkelen
Wim is zelf ook saai.quote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef Starlie het volgende:
Wim zou met Petra zoveel meer lol gehad hebben! Wat een saaie dame is dit..
quote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef Nizno het volgende:
zwanger in een seconde... nou ja dan moet hij je wel mogen aanraken
sowieso je bent ergens dat je wil kijken voor een souvenir oké maar ga wat dingen doen, ga dingen bekijken!quote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Saai voor een vent toch, hele dag winkelen
eensquote:Op zondag 25 november 2018 20:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind haar heel dominant en irritant
Ze doet sowieso niks samen, ze doet dingen alleen en als dr pet goed staat mag ie dr hand vast houden en anders niet
Later tegen de kinderen. Waar hebben jullie voor het eerst gezoend? Nou, mama en ik stonden in het riool en toen gebeurde het...quote:
Hahahahaquote:Op zondag 25 november 2018 20:48 schreef RamboDirk het volgende:
Even zijn stijfje tegen het been van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |