Ja, maar dit is wel heel erg apart van elkaar vakantie vierenquote:Op zondag 25 november 2018 20:28 schreef gianni61 het volgende:
Lekker alleen aan het bier. Zou ik ook doen
altijd beter dan met Michelle dromenvangers uitzoekenquote:Op zondag 25 november 2018 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel heel erg apart van elkaar vakantie vieren
Te lang, jammer genoeg.quote:Op zondag 25 november 2018 20:30 schreef loekf het volgende:
Wat is de gemiddelde levensduur van een kettingroker ? Jaap mag wel opschieten,
Heb jij in haar slipje gekeken dan?quote:Op zondag 25 november 2018 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Steffi heeft krulletjes van boven en onder
Omdat hij nu eindelijk een man is.quote:Op zondag 25 november 2018 20:34 schreef Waterdrinker het volgende:
Waarom wordt Jaap nou niet gewoon ondertiteld
Michelle heeft dat aan de muur, maar dan op hout.quote:Op zondag 25 november 2018 20:36 schreef MissJ het volgende:
Tegeltjes met tekst![]()
Je weet wel, zo'n Live Laugh Love tekst ofzo![]()
![]()
Trentinoquote:Op zondag 25 november 2018 20:36 schreef Allures het volgende:
Waar zijn Steffi en Roel? dat heb ik even niet mee gekregen
Dat is nog ergerquote:Op zondag 25 november 2018 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Michelle heeft dat aan de muur, maar dan op hout.
Denk dat geen enkel koppel wat gaat wordenquote:
Die Jaap zie ik wel slagenquote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat geen enkel koppel wat gaat worden
en kleine kans voor Steffie maar de rest is gedoemd tot mislukken.quote:
Hele eigenaardige stugge man.quote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat als je Marnix echt kent en geen camera's erbij zijn dat hij wel mee valt dat het meer houding is tegenover de buitenwereld
lijkt me inderdaad op zich best een aardige kerelquote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat als je Marnix echt kent en geen camera's erbij zijn dat hij wel mee valt dat het meer houding is tegenover de buitenwereld
Steffi en roel?quote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat geen enkel koppel wat gaat worden
Die was ik even vergetenquote:
Ik denk het wel, ik denk ook wel humor enzo het komt er niet zo soepel uit maar ik denk als jij voor iemand gaat dat hij ook vol er voor gaat. Maar moet die drempel over en door eigen onzekerheid erg horkerig over komtquote:Op zondag 25 november 2018 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad op zich best een aardige kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |