Vlamenquote:
Inderdaad. Belgen....quote:
Zo'n typetje van die buikspreker die ook zo'n peper op een stok heeft.quote:
Ik ben nu lichtelijk verward, maar prima.quote:Op maandag 19 november 2018 09:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo'n typetje van die buikspreker die ook zo'n peper op een stok heeft.
Jeff Dunham.quote:Op maandag 19 november 2018 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu lichtelijk verward, maar prima.
exact. Jalapeño.. On a stieckquote:
Weet niet of je vriendin dat zo leuk vind, maar als je goed propt en niet teveel troep achterlaat zal dat vast geen probleem zijnquote:Op maandag 19 november 2018 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over 3 weken komt de kerstboom erin.
xDquote:Op maandag 19 november 2018 09:35 schreef Jimbo het volgende:
W
[..]
Weet niet of je vriendin dat zo leuk vind, maar als je goed propt en niet teveel troep achterlaat zal dat vast geen probleem zijn
Mij ook. Boks 👊quote:Op maandag 19 november 2018 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet mijn ding denk ik dan, zegt me nog weinig
quote:Op maandag 19 november 2018 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu lichtelijk verward, maar prima.
Deze dusquote:
Haagse Broquote:
Toen ik vorig jaar tegen mijn vriendin zei dat ik spuit sneeuw had, en vervolgens de volle lading in haar gezicht gaf reageerde ze daar niet heel vrolijk opquote:Op maandag 19 november 2018 09:35 schreef Jimbo het volgende:
W
[..]
Weet niet of je vriendin dat zo leuk vind, maar als je goed propt en niet teveel troep achterlaat zal dat vast geen probleem zijn
Hoestie?quote:Op maandag 19 november 2018 09:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Deze dus
[..]
Haagse Bro
Toevallig blaf ik me de longen uit mijn lijf, verkoudenquote:
strijder 💪👊quote:Op maandag 19 november 2018 09:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toevallig blaf ik me de longen uit mijn lijf, verkoudenMaar verder alweer druk aan t werk.
Hoe 'st bij jou ?
beterschap ouwe reus!quote:Op maandag 19 november 2018 09:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..],
nice nice lekker bezig !
quote:Op maandag 19 november 2018 09:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar tegen mijn vriendin zei dat ik spuit sneeuw had, en vervolgens de volle lading in haar gezicht gaf reageerde ze daar niet heel vrolijk op
quote:Op maandag 19 november 2018 09:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar tegen mijn vriendin zei dat ik spuit sneeuw had, en vervolgens de volle lading in haar gezicht gaf reageerde ze daar niet heel vrolijk op
j en als het dan twintig graden is smelt het,quote:Op maandag 19 november 2018 10:23 schreef dud0r het volgende:
Ik zag van de week wat gaafs. Echte sneeuw bestellen. Beetje jammer dat er geen prijzen bij staan. Is wel leuk voor extra kerst sfeer om je de hele tuin vol sneeuw te leggen
het gaat nu toch geen twintig graden meer worden...quote:Op maandag 19 november 2018 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
j en als het dan twintig graden is smelt het,
Dan beter zelf sneeuw spuiten
ik ben in benidorm met kerstquote:Op maandag 19 november 2018 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gaat nu toch geen twintig graden meer worden...
Als ik door de hele buurt sneeuw de spuiten dan heb ik een probleem met oom en tante agent
;t moet ook niet in de ogen komen hequote:Op maandag 19 november 2018 09:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
wel chill aan zn indier pakken, die hebben zn mooie rode bullseye waar je op kan richtenquote:
Dan kom ik liever sneeuw spuiten als je alleen thuis bentquote:Op maandag 19 november 2018 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik ben in benidorm met kerst
Kom mijn tuintje maar spuiten. Is eigen terrein, heeft meneer agent niets over te zeggen
quote:Op maandag 19 november 2018 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kom ik liever sneeuw spuiten als je alleen thuis bent
quote:
Had gehoopt dat die foto je sneller zou overtuigen maar helaas dus.quote:Op maandag 19 november 2018 11:44 schreef Mickytjuh het volgende:
je weet ooit nooit.
Nu lig ik ziek bier zoekt vrouw te kijken...
heb je wel een puntquote:Op maandag 19 november 2018 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had gehoopt dat die foto je sneller zou overtuigen maar helaas dus.
Bier zoekt vrouw. Ik weet al waar jij aan zit te denken nu.
Vrouw zoekt bier klinkt leuker.
Ik zie dus nu zo'n pul bier met pootjes wankelen door de kroeg en half bezopen vrouwen lastig vallen.quote:Op maandag 19 november 2018 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
heb je wel een puntbier zoekt vrouw is moeilijk zonder pootjes.
Die foto was zeker een dikke plus!
Ja dat probeer ik te regelenquote:
gebruik een scherpe bijl. Dat hakt beterquote:Op maandag 19 november 2018 11:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....er wordt weer hard gewerkt lees ik......![]()
Ik moet een knoop doorhakken hier.....daar ben ik zo slecht in.....maar ik weet dat het verstandig is.....
is de pul half bezopen of zijn de vrouwen half bezopenquote:Op maandag 19 november 2018 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie dus nu zo'n pul bier met pootjes wankelen door de kroeg en half bezopen vrouwen lastig vallen.![]()
mijn ervaring is dat het erg oplucht als hij eindelijk is doorgehakt.quote:Op maandag 19 november 2018 11:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....er wordt weer hard gewerkt lees ik......![]()
Ik moet een knoop doorhakken hier.....daar ben ik zo slecht in.....maar ik weet dat het verstandig is.....
daar hebben ze de DM voor schobbejakquote:
Kak ik doe iets verkeerdquote:Op maandag 19 november 2018 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar hebben ze de DM voor schobbejak![]()
Iedereen weet toch dat de nudes ook via de dm gaan
Alles is half bezopen! Maar voornamelijk de pul bier.quote:Op maandag 19 november 2018 12:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
is de pul half bezopen of zijn de vrouwen half bezopen
Openbare Flippiee nudes? Waar? Waar!quote:
ik ookquote:
:$ Zo openbaar zijn ze dus nietquote:Op maandag 19 november 2018 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Openbare Flippiee nudes? Waar? Waar!
Nou vooruit dan maar. Ga ik dat wel doen.quote:Op maandag 19 november 2018 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar hebben ze de DM voor schobbejak![]()
Iedereen weet toch dat de nudes ook via de dm gaan
Jammer weer. Stuur ze dan maar gewoon via de DM.quote:
dit mag je vaker doenquote:Op maandag 19 november 2018 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Ga ik dat wel doen.
Nu nog even niet.....maar zal straks zo inderdaad wel voelen....quote:Op maandag 19 november 2018 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het erg oplucht als hij eindelijk is doorgehakt.
Zal ik doenquote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer weer. Stuur ze dan maar gewoon via de DM.![]()
![]()
Alleen de hond uitlaten. Laat hem lekker zelf z'n spullen halen als jij ziek bentquote:Op maandag 19 november 2018 13:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Pffff de hond moet weer uitgelaten worden, ik wil gember, en thijmthee, en honing.
En mijn man vroeg of ik zijn medicatie op wilde halen bij de apotheek.... Bah. Moet ik onder mijn dekentje vandaan
quote:Op maandag 19 november 2018 12:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dit mag je vaker doen![]()
heb er van genoten.
ja maar de apotheek is zo ongeveer naast de supermarkt. En ik wil thee halen. En gember..quote:Op maandag 19 november 2018 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen de hond uitlaten. Laat hem lekker zelf z'n spullen halen als jij ziek bent
kan je man toch halen voor je dan. Laat hem lekker eerder naar huis komen om voor je te zorgenquote:Op maandag 19 november 2018 13:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja maar de apotheek is zo ongeveer naast de supermarkt. En ik wil thee halen. En gember..
het probleem is dat zijn directe collega naar het ziekenhuis is. Want hij kreeg iets in zijn oog. Hij kan nu dus niet wegquote:Op maandag 19 november 2018 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je man toch halen voor je dan. Laat hem lekker eerder naar huis komen om voor je te zorgen
Oh, dat is niet handigquote:Op maandag 19 november 2018 13:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
het probleem is dat zijn directe collega naar het ziekenhuis is. Want hij kreeg iets in zijn oog. Hij kan nu dus niet weg
Zweet je gelijk al die virussen eruitquote:Op maandag 19 november 2018 13:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil naar de sauna.. Kut reclame hier op fok. Weet altijd in te spelen op mijn gevoel.
kweetnie, kijk dat niet.quote:Op maandag 19 november 2018 14:22 schreef Mickytjuh het volgende:
En is het heel raar dat Marnix mijn favoriete boer in boer zoekt vrouw is?
De boer zoekt vrouw kijkers waren niet aanwezig vandaag. Anders had ik het gevraagd voor je.quote:Op maandag 19 november 2018 14:22 schreef Mickytjuh het volgende:
En is het heel raar dat Marnix mijn favoriete boer in boer zoekt vrouw is?
ja je moet ze sturen, niet wachtenquote:
Dacht dat jij haar inbox ondertussen wel gevuld had met kwaliteit nudesquote:
Marnix is zo'n boer waar ik op zou vallen.quote:Op maandag 19 november 2018 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vind boer Marnix eng.....en wie zijn nou precies foto's aan elkaar aan het sturen??![]()
quote:Op maandag 19 november 2018 15:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Marnix is zo'n boer waar ik op zou vallen.
och, ook gruwelijke eikels moeten geneukt worden tochquote:
Ik sla deze over....quote:Op maandag 19 november 2018 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
och, ook gruwelijke eikels moeten geneukt worden toch
OK, nu mag jij de volgende boer kiezen. Wie wil jij?quote:
Eeehm van dit seizoen? Dan niemand......boer Tom van paar jaar geleden vond ik wel leukquote:Op maandag 19 november 2018 15:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
OK, nu mag jij de volgende boer kiezen. Wie wil jij?
en dan ook meteen de moiboi der boer zoekt vrouw noemenquote:Op maandag 19 november 2018 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm van dit seizoen? Dan niemand......boer Tom van paar jaar geleden vond ik wel leuk![]()
Maar niet zo knap als Haags,Dud0r en Jimbo uiteraard!!quote:Op maandag 19 november 2018 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
en dan ook meteen de moiboi der boer zoekt vrouw noemen
Ha ha even hun ego strelen voordat ze zich weer tekortgedaan voelen.....quote:Op maandag 19 november 2018 15:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee maar die doen ook niet mee natuurlijk.
Yes! Maak ik toch kans bij jequote:Op maandag 19 november 2018 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
och, ook gruwelijke eikels moeten geneukt worden toch
Dat zou je wel willen weten hèquote:Op maandag 19 november 2018 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik vind boer Marnix eng.....en wie zijn nou precies foto's aan elkaar aan het sturen??![]()
uiteraardquote:Op maandag 19 november 2018 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat jij haar inbox ondertussen wel gevuld had met kwaliteit nudes
sowieso baard versieringquote:Op maandag 19 november 2018 15:11 schreef dud0r het volgende:
Jimbo!
https://www.beardowear.com/products/beard-baubles
Voor in je ruige baard.
die rechterquote:Op maandag 19 november 2018 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
en dan ook meteen de moiboi der boer zoekt vrouw noemen![]()
[ afbeelding ]
eerlijk zullen we alles delenquote:Op maandag 19 november 2018 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij de rechter ik de linker....![]()
Dat krijg je lekker niet te weten.quote:
Als jij van het motto "ook lelijke vrouwen moeten geneukt worden" bent maak ik ook nog kans bij jouquote:
Alleen daarom zou ik al een goede baard willen kunnen kweken.quote:Op maandag 19 november 2018 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
sowieso baard versiering
Maar jij bent helemaal niet lelijk. 🤔quote:Op maandag 19 november 2018 15:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als jij van het motto "ook lelijke vrouwen moeten geneukt worden" bent maak ik ook nog kans bij jou
En jij bent helemaal geen eikelquote:Op maandag 19 november 2018 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij bent helemaal niet lelijk. 🤔
Daar zijn de meningen over verdeeld.🤔quote:Op maandag 19 november 2018 16:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En jij bent helemaal geen eikel
Over dat ik wel of niet lelijk ben zijn de meningen ook verdeeld hoor.quote:Op maandag 19 november 2018 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.🤔
Maar ja, ben ik dan nog wel goed genoeg om geneukt te worden? 🤔
quote:Op maandag 19 november 2018 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Over dat ik wel of niet lelijk ben zijn de meningen ook verdeeld hoor.
Maar je bent goedgekeurd hoor!
Valt wel mee. In de DM gaat het er vele malen heter aan toequote:Op maandag 19 november 2018 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij moeten we een apart kamertje in dit topic creëren......![]()
Hete dm's tussen jou en Jimbo?? Ik mis écht steeds 'the fun part'quote:Op maandag 19 november 2018 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee. In de DM gaat het er vele malen heter aan toe
Maar dat is iets tussen Jimbo en mij
Zo heet dat de brandweer bijna aan de deur stond.quote:Op maandag 19 november 2018 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hete dm's tussen jou en Jimbo?? Ik mis écht steeds 'the fun part'![]()
Degene die je nu hebt maar met sneeuw en een kerstmutsquote:Op maandag 19 november 2018 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben nog altijd aan het filosoferen over een UI gif.
Ook nog spuitgasten......quote:Op maandag 19 november 2018 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo heet dat de brandweer bijna aan de deur stond.
Inderdaad. Met spuit sneeuw!quote:Op maandag 19 november 2018 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook nog spuitgasten......![]()
hmm ja. Is een idee. Maar die kan ik zelf niet maken...quote:Op maandag 19 november 2018 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Degene die je nu hebt maar met sneeuw en een kerstmuts
In het vraag hier een UI aan topic in feequote:Op maandag 19 november 2018 16:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
hmm ja. Is een idee. Maar die kan ik zelf niet maken...
Ik ben er alweer bijna.quote:
Nou kan ik dat hele topic toch niet meer vinden...ik ga eens in myat kijken voor je mickytjuhquote:
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #23quote:Op maandag 19 november 2018 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou kan ik dat hele topic toch niet meer vinden...ik ga eens in myat kijken voor je mickytjuh
Dank je naatje!quote:Op maandag 19 november 2018 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #23
ahh ja duhhquote:Op maandag 19 november 2018 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
In het vraag hier een UI aan topic in fee
Damn.....deze oma zit naar omroep Max te kijken.....m'n leven is echt voorbij nu.....quote:Op maandag 19 november 2018 17:17 schreef dud0r het volgende:
Tijd om wat old Skool hiphop door de keuken te knallen. Weer eens wat anders tijdens het eten maken.
Hahahaha dan ben je echt bejaard als je vrijwillig omroep Max gaat kijken.quote:Op maandag 19 november 2018 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn.....deze oma zit naar omroep Max te kijken.....m'n leven is echt voorbij nu.....![]()
![]()
Kippensoep is goed voor je.quote:Op maandag 19 november 2018 17:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet niet eens wat ik wil eten.
Heb net even lekker een dutje gedaan en vind het alweer e veel moeite om uit bed te komen.
Ze zegt ook nog heel subtiel (over jaren 80 muziek): deze muziek lijkt van kort geleden, maar is toch al 25 jaar oudquote:Op maandag 19 november 2018 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hahahaha dan ben je echt bejaard als je vrijwillig omroep Max gaat kijken.
Ja maar dat zegt niets. Dat is nog steeds Chille muziek. Muziek zegt niks over leeftijd.quote:Op maandag 19 november 2018 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze zegt ook nog heel subtiel (over jaren 80 muziek): deze muziek lijkt van kort geleden, maar is toch al 25 jaar oud![]()
Maar ik schrok ervan hoe lang ik al naar die muziek luister......quote:Op maandag 19 november 2018 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niets. Dat is nog steeds Chille muziek. Muziek zegt niks over leeftijd.
Vriend van me is 28 en luistert eigenlijk alleen maar jaren 60-70 jazz en blues.
Klopt, ik heb dan ook pizza besteld.quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook pizza besteld.
Ze hadden het toch over de jaren 80 niet dat het al 80 jaar geleden was.?quote:Op maandag 19 november 2018 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ik schrok ervan hoe lang ik al naar die muziek luister......
Ja en wacht eens ff,quote:Op maandag 19 november 2018 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over de jaren 80 niet dat het al 80 jaar geleden was.?
Die is wel fijn ja.quote:Op maandag 19 november 2018 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
OK nu wil ik jullie er ook even deelgenoot van maken.
Wat is dit een verdomd goed nummer mensen.
25 jaar is lang zat.....quote:Op maandag 19 november 2018 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over de jaren 80 niet dat het al 80 jaar geleden was.?
T.A.T.U.!! Super nicequote:Op maandag 19 november 2018 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is wel fijn ja.
Ik heb een nostalgische playlist aan staan met veelal jaren 90 spul. Nu staat t.a.t.u door de speaker te blazen.
Het is trouwens een stuk minder koud dan vanochtend. Kan nu tenminste zonder shirt buiten lopen zonder dat m'n tepels eraf vallen .
En gewoon keihard door in the unforgiven van Metallicaquote:
Dat is vooral omdat men mij er laatst op wees dat ik echt oud was aangezien ik het ongezellig vond dat iedereen op een feestje op zijn mobiel zat.quote:Op maandag 19 november 2018 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
25 jaar is lang zat......... en als Mickytjuh zich al oud voelt ben ik inderdaad echt bejaard.....
![]()
Misschien wil Haags je wel even helpen je rollator in de hoek te zetten zodat je in de schommelstoel kan gaan zitten.quote:Op maandag 19 november 2018 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
25 jaar is lang zat......... en als Mickytjuh zich al oud voelt ben ik inderdaad echt bejaard.....
![]()
quote:Op maandag 19 november 2018 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil Haags je wel even helpen je rollator in de hoek te zetten zodat je in de schommelstoel kan gaan zitten.
GODSAKKERDJUU kun jij in mijn hersenen scannen wat ik leuke muziek vindt of zo?quote:Op maandag 19 november 2018 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
En gewoon keihard door in the unforgiven van Metallica
Ik zit alleen op m'n mobiel tijdens een feestje als het 1. saai is. 2. ik met een lekkere chick aan het appen ben. 3. Om muziek aan te klappen.quote:Op maandag 19 november 2018 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat men mij er laatst op wees dat ik echt oud was aangezien ik het ongezellig vond dat iedereen op een feestje op zijn mobiel zat.
Eigenlijk voel ik me nog kei jong, maar ja, als docent van een stel pubers.....
Iron Maiden wel. Bon Jovi ook. Drago niet.quote:Op maandag 19 november 2018 17:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
GODSAKKERDJUU kun jij in mijn hersenen scannen wat ik leuke muziek vindt of zo?
Komt er zo nog guilty pleasure Bon Jovi voorbij ook zeker. En Iron Maiden... En Dragostae Din Tei als klapper
OK, dan is enkel Drago, de extreme guilty pleasure, niet gezamelijkquote:Op maandag 19 november 2018 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iron Maiden wel. Bon Jovi ook. Drago niet.
Backstreet boys moeten ook nog even wat van zich laten horen. Samen met Justin Timberlake. Wu tang clan. Beastie boys. Angie Stone, boyz II men en Toni Braxton verzorgen de r en b.
Ja maar dat gaat niet altijd.quote:Op maandag 19 november 2018 17:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Het wordt vanzelf saai als iedereen op zijn mobiel gaat, het leven is een feest, je moet zelf de slingers ophangen gaat ook op voor een feest. Is het niet gezellig? Maak het gezellig!
reden 2.. OK geaccepteerd... Maar vertrek dan... EN ga naar die lekkere chick
Mwah..quote:Op maandag 19 november 2018 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het wordt elke dag leuker![]()
Ja maar.....ze gaan alle kadootjes verkeerd inpakken nu.....quote:Op maandag 19 november 2018 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zolang de Sint nog niet in het land is vind ik het wel een bepaalde spanning hebben. Daarna interesseert het mij eigenlijk niet meer zoveel.
quote:
Maar die is zwart! Dat is racisme!quote:
Ik vind het een schatje, maar het was ook mijn eerste gedachte: weer iets nieuws om over te protesteren.....quote:
Oké. De laatste dan. De allesbeslissende.quote:
alle zwarte katten het land uit!!!111!!!quote:Op maandag 19 november 2018 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje, maar het was ook mijn eerste gedachte: weer iets nieuws om over te protesteren.....
quote:Op maandag 19 november 2018 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alle zwarte katten het land uit!!!111!!!
als guilty pleasurr zekersteweten! Met meezingsquote:Op maandag 19 november 2018 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké. De laatste dan. De allesbeslissende.
John Denver - country roads.
whaha dat is dan weer discriminerend denk ik hahahaquote:Op maandag 19 november 2018 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
elders gehoord: kick out zwarte poes
Dat is het beslissende antwoord. Nu kunnen we niet anders dan extreem hete seks met elkaar hebben.quote:Op maandag 19 november 2018 18:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
als guilty pleasurr zekersteweten! Met meezings
Heideroosjes zijn wel lachen.quote:
ik moest er aan denken door https://speld.nl/2018/11/(...)s-slaags-met-elkaar/quote:
ben trots op je!quote:Op maandag 19 november 2018 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had vanmiddag een lastige knoop om door te hakken, maar kom er nu achter dat het écht een verstandige keuze was......pfffft......maar nu lekker loslaten!
Dankjewelquote:Op maandag 19 november 2018 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ben trots op je!
En nu dikke laag groene zeep op je rug en af laten glijden.
quote:Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zat dwdd te kijken he.. En die dames die de elfstedentocht reden en geen podium hadden.. Omdat ze er niet ba nagedacht hadden dat er vrouwen zouden kunnen finishen... Binnen de tijd van de mannen...
Tranen in mijn ogen.
Gewoon op het drogequote:Op maandag 19 november 2018 19:56 schreef dud0r het volgende:
Maar er ligt helemaal geen ijs! Hoe kunnen ze dan schaatsen.
Alles kluunen!quote:
ik weet niet waar het over gaat, maar dit was vast één grote vergissingquote:Op maandag 19 november 2018 19:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat was in 1985 of zo dat de vrouwen voor het eerst mee mochten.
Of je stapt gewoon onder de douche vandaanquote:
ik gooi het meestal gewoon tegen de murenquote:Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon onder de douche vandaan
vrouwen poepen nietquote:
wat staat het?quote:
jij bent vast ook meer van de slingeren als een aap manierquote:Op maandag 19 november 2018 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik dit nog wel bah vinden
quote:
Krijg er cave man ideeën vanquote:Op maandag 19 november 2018 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent vast ook meer van de slingeren als een aap manier
huuu guuu hrrrrnnnn huuquote:
ik heb mn manbun in op het momentquote:
diiiee fahhhnee hoooogquote:Op maandag 19 november 2018 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Oeh Deutschland uber alles, normaal hoor ik dat alleen mijn beste maat zingen haha
Denk dat er serieus van de laatste 2 jaar geen fotos van me zijn. Ik heb z'n megagrafhekel aan fotosquote:Op maandag 19 november 2018 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch maar eens pics van je zoeken
Delen die pics......quote:Op maandag 19 november 2018 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch maar eens pics van je zoeken
Ja dat ookquote:
Ach moet kunnenquote:Op maandag 19 november 2018 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat ookals we in Duitsland zijn moeten we hem wel eens vermanend toespreken als hij heeft gedronken.
Je gaat daar de politie niet geheel te vriend houden als je dat zingt, en al helemaal niet als je er dan ook nog bij marcheert....
quote:
Ok er wordt gescoord,quote:Op maandag 19 november 2018 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Laat mij dan ook even weten welke/als je ze vind, als er ook maar één recente is dan ben ik vermaakt
Maak anders speciaal voor ons selfiequote:Op maandag 19 november 2018 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Laat mij dan ook even weten welke/als je ze vind, als er ook maar één recente is dan ben ik vermaakt
nee manquote:Op maandag 19 november 2018 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak anders speciaal voor ons selfie
Dat bepalen inderdaad je lieftallige dames welquote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
[..]
Ja hoe dan!!!
quote:Op maandag 19 november 2018 22:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker op z'n Duits de Duitsers de kans ontnomen om nations league kampioen te worden.
LeKKER PUH.
ik heb de fotos van dud0r anders ook niet gehad hoorquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Intussen ben ik de enige die steeds foto's mist ha ha![]()
quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoeven ook niet perse dickpics te zijnquote:Op maandag 19 november 2018 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb de fotos van dud0r anders ook niet gehad hoor
Al zijn dickpics ook niet echt m'n ding
Ik kan je wel verklappen dat dude een gigantische neger isquote:Op maandag 19 november 2018 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoeven ook niet perse dickpics te zijn![]()
quote:Op maandag 19 november 2018 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan je wel verklappen dat dude een gigantische neger isGast is echt bijna 2 mtr ofzo
wel sick
waar blijven jouw foto's?quote:Op maandag 19 november 2018 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan je wel verklappen dat dude een gigantische neger isGast is echt bijna 2 mtr ofzo
wel sick
Nee joh ik heb ook nog geen enkele foto gezienquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2018 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh ik heb ook nog geen enkele foto gezien
Wordt lang wachtenquote:Op maandag 19 november 2018 23:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Wordt de volgende titel "wachtend op de foto van manbun Jimbo"
quote:Op maandag 19 november 2018 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar how. Ik weet nu denk ik waar jouw huis woont. Dus ik kan in de bosjes gaan liggen met een camera met super zoom lens.
ik maak elf foto's per seconde.quote:Op maandag 19 november 2018 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel liefelijk als ik in m'n grijze trainingbroek de groenbak buiten zet
5d mark 2 3?quote:Op maandag 19 november 2018 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik maak elf foto's per seconde.
nawquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2018 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)7adEhyRe6sp1ksOYzkHE
Ik wil dit
je bent de 4e alquote:Op dinsdag 20 november 2018 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nawTevens denk ik dat jij dit leuk vind:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2018 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al na de eerste direct aangeschaft?
met het risico om nu heel hipster te klinken, ik had dit dus vorig jaar al... met van die balletjes vna zn mini kerstboomquote:Op dinsdag 20 november 2018 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al na de eerste direct aangeschaft?
deze post is waardeloos zonder picsquote:Op dinsdag 20 november 2018 02:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
met het risico om nu heel hipster te klinken, ik had dit dus vorig jaar al... met van die balletjes vna zn mini kerstboom
kloptquote:Op dinsdag 20 november 2018 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze post is waardeloos zonder pics
nope! Dat is wel een machtig ding, die wilde ik altijd. Maar vanwege de motor en auto sport heb ik een systeemcamera, die kan sneller scherpstellen.quote:
Jij ook zo slecht geslapen?quote:
Ik ook. Ben ik maar blijven liggen toen de wekker gingquote:
Ik ook, wel spijt vanquote:Op dinsdag 20 november 2018 06:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ik maar blijven liggen toen de wekker ging
Weer aan het werk vandaag?quote:Op dinsdag 20 november 2018 06:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nope! Dat is wel een machtig ding, die wilde ik altijd. Maar vanwege de motor en auto sport heb ik een systeemcamera, die kan sneller scherpstellen.
Dat is wel klote. Beterschapquote:Op dinsdag 20 november 2018 08:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Op advies van de baas maar blijven liggen. Ben echt nog zo ziek als een hond...
he verdorie.quote:Op dinsdag 20 november 2018 07:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......hier nog een slapeloze nacht.....![]()
Ziek zijn is ook helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Dankjewel lieve dud0r.
Ik haat ziek zijn.
Mogguh lieffiequote:Op dinsdag 20 november 2018 09:35 schreef Flippiee het volgende:
Morning. Kusjes op jullie bolletjes voor de vervelende dingen.
Jij wel lekker geslapen?quote:
Ik niet. Geen idee waardoor het komt. Ben wakker geweest van 0130-0230 ongeveer en toen om 0515 de wekker ging was ik gesloopt dus maar uitgezet en omgedraaid.quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welJij niet dus? Hoe komt het?
Er vallen zelfs druppels uit de lucht hier.quote:
Laat het maar lekker hangen. Alles op het spoor heeft nu al vertraging.quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Hier ziet het er uit of er sneeuw in de lucht hangt.
Jezus... Wat een gedoe altijd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat het maar lekker hangen. Alles op het spoor heeft nu al vertraging.
Pfff wat een ellende als je zolang wakker bent midden in de nacht. Wel prettig inderdaad als je dan nog een keer kan omdraaienquote:Op dinsdag 20 november 2018 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik niet. Geen idee waardoor het komt. Ben wakker geweest van 0130-0230 ongeveer en toen om 0515 de wekker ging was ik gesloopt dus maar uitgezet en omgedraaid.
Voordeel van flexibele werktijden
Yup. Eigenlijk word ik elke nacht wel wakker maar dan is het misschien vijf minuten dat ik wakker lig voordat ik weer in slaap val.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff wat een ellende als je zolang wakker bent midden in de nacht. Wel prettig inderdaad als je dan nog een keer kan omdraaien
Ja en ik moet over Utrecht. Waar ongeveer 75% van de treinen in Nederland overheen gaat.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jezus... Wat een gedoe altijd.
Komt gewoon omdat ons spoor ongeveer het drukstbezet is van alle sporen in de hele wereld.
Je kan het ook zo zien, extra reistijd betekent extra lang relaxen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en ik moet over Utrecht. Waar ongeveer 75% van de treinen in Nederland overheen gaat.
Ik relax liever in de trein dan op het station in de tocht. Verder vind ik het wel prima. Buiten m'n standplaats reizen vandaag dus reistijd is werktijd.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien, extra reistijd betekent extra lang relaxen.
Probeer het niet als een last te zien maar als een kadootje.
Wow. Hoelang heb je in die functie gezeten dan dat je daar nu nog last van hebt?quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk word ik elke nacht wel wakker maar dan is het misschien vijf minuten dat ik wakker lig voordat ik weer in slaap val.
M'n slaapritme is zo verneukt over de afgelopen jaren met vroeg opstaan dat ik nog steeds (bijna een jaar na m'n laatste functie) tussen 0300 en 0400 wakker word.
Twee verschillende functie, 8 jaar lang 04:00 of eerder opstaanquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow. Hoelang heb je in die functie gezeten dan dat je daar nu nog last van hebt?Niet dat ik een expert ben als het komt op wakker worden op gezette tijdstippen
Robot stofzuigerquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Vegen en stofzuigen was een slecht idee.. Maar wel nodig.
probleem is dat die niet zo goed samengaat met de bladeren en rommel die de hond maakt. Die trekt zijn kussen nogal eens uit elkaar en dan liggen er schuimvlokken.quote:
Ah ja dan wordt het wat lastiger. Hier moeten we gewoon zorgen dat het speelgoed van de vloer is. Dan dat ding aan knallen en we gaan boodschappen doen of iets anders. Kom je terug is de vloer schoon. Ideaal.quote:Op dinsdag 20 november 2018 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
probleem is dat die niet zo goed samengaat met de bladeren en rommel die de hond maakt. Die trekt zijn kussen nogal eens uit elkaar en dan liggen er schuimvlokken.
jammer dat die niet dweiltquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja dan wordt het wat lastiger. Hier moeten we gewoon zorgen dat het speelgoed van de vloer is. Dan dat ding aan knallen en we gaan boodschappen doen of iets anders. Kom je terug is de vloer schoon. Ideaal.
Die zijn er wel. Maar dan wordt de vloerbedekking zo nat.quote:
natquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Maar dan wordt de vloerbedekking zo nat.
doe je aan fietsen of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk word ik elke nacht wel wakker maar dan is het misschien vijf minuten dat ik wakker lig voordat ik weer in slaap val.
M'n slaapritme is zo verneukt over de afgelopen jaren met vroeg opstaan dat ik nog steeds (bijna een jaar na m'n laatste functie) tussen 0300 en 0400 wakker word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |