quote:Op zondag 18 november 2018 17:09 schreef Szura het volgende:
Price moet kapot vanavond
Praathandje.gif
quote:Op zondag 18 november 2018 17:09 schreef Szura het volgende:
Price moet kapot vanavond
Praathandje.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wie is dat voor jou dan?quote:Op zondag 18 november 2018 17:11 schreef Masterminded het volgende:
John Part overweegt sterk om Gary Anderson tot topfavoriet voor het WK te bombarderen.
Heb ik allang gedaanquote:Op zondag 18 november 2018 17:11 schreef Masterminded het volgende:
John Part overweegt sterk om Gary Anderson tot topfavoriet voor het WK te bombarderen.
Op dit moment inderdaad Gary. Mike heeft toch iets te vaak een slecht potje op grote toernooien. Alhoewel 99 avg op lang format niet eens zo heel slecht is. Ik denk dat het in ieder geval een spannend WK wordt. Er zijn veel mensen die 100+ kunnen smijten.quote:
Van Gerwen en Anderson steken ver boven de rest uit. Van Gerwen is niet in vorm, al het hele jaar niet; voor Anderson zijn toernooien als het WK vrijwel ideaal, zo eentje als volgende week ligt hem denk ik niet enorm. Die gaat na vanavond zich gewoon op het WK focussen, period.quote:
Vind ik niet eigenlijk. Hun gemiddelde niveau wel, maar er zijn er steeds meer die een 100+ gemiddeld over een lang format uit hun mouw kunnen schudden.quote:Op zondag 18 november 2018 17:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van Gerwen en Anderson steken ver boven de rest uit. Van Gerwen is niet in vorm, al het hele jaar niet; voor Anderson zijn toernooien als het WK vrijwel ideaal, zo eentje als volgende week ligt hem denk ik niet enorm. Die gaat na vanavond zich gewoon op het WK focussen, period.
gelukkig roept al enige tijd dat hij niet lekker speeltquote:Op zondag 18 november 2018 17:07 schreef Vriezzer het volgende:
Van Gerwen moet er eens wat harder voor werken. Roepen dat je in vorm bent is wat anders dan daadwerkelijk in vorm zijn.
Klopt, hij blijft wel een vechter, maar die exceptionele vechtlust zie je niet echt meer terug. Hij heeft best een goed toernooi gegooid, maar dit soort duels won hij een tijdje terug gewoon. Anderson gooide goed, maar ook weer niet zo briljant.quote:Op zondag 18 november 2018 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Gerwen moet ff een jaartje minder wedstrijden gaan spelen. De honger is er wel een beetje vanaf geloof ik.
Gerrie kan nog naar #2 als hij vanavond en volgende week wint (met een ander dan Wright als de verliezende finalist).quote:Op zondag 18 november 2018 17:17 schreef Masterminded het volgende:
Volgende week al mogelijk in de tweede ronde: Anderson v Whitlock & Van Gerwen v Suljovic.
Over de gehele Tour en het kalenderjaar ben ik dat zeker met je eens. Het WK is echter een heel ander gebeuren. We hebben vorig jaar kunnen zien dat spelers met een kutjaar achter de kiezen daarvoor ook werden afgestraft op het WK; de Pro Tour Qualifiers worden en masse veel beter en doen veel ervaring op. Maar het vorige WK was qua niveau gewoon 'meh' ondanks sensaties Jamie Lewis en Rob Cross. Dit doe ik op basis van gevoel, niet feiten.quote:Op zondag 18 november 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk. Hun gemiddelde niveau wel, maar er zijn er steeds meer die een 100+ gemiddeld over een lang format uit hun mouw kunnen schudden.
Dat spelers met een slecht jaar afgestraft worden is inderdaad ook toe te schrijven aan het niveau dat over de hele lijn hoger wordt. 91 gemiddeld volstaat niet meer om elke keer een rondje of twee door te komen en je ranking weer voor een groot stuk veilig te stellen.quote:Op zondag 18 november 2018 17:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over de gehele Tour en het kalenderjaar ben ik dat zeker met je eens. Het WK is echter een heel ander gebeuren. We hebben vorig jaar kunnen zien dat spelers met een kutjaar achter de kiezen daarvoor ook werden afgestraft op het WK; de Pro Tour Qualifiers worden en masse veel beter en doen veel ervaring op. Maar het vorige WK was qua niveau gewoon 'meh' ondanks sensaties Jamie Lewis en Rob Cross. Dit doe ik op basis van gevoel, niet feiten.
Oh, dat ben ik ook zeker met je eens. Wat het WK2017 zo goed maakte, was iedere wedstrijd een niveau 'bridge too far' van Anderson en Van Gerwen. Dat ontbrak vorig jaar duidelijk vanaf de derde ronde. Het is sterk afwachten wat we dit jaar gaan krijgen. Het grappige is dit keer dat de huidige top 3 heel wisselvallig is dit jaar terwijl veel mensen vanaf plek 4 met uitzondering van Gurney moed kunnen putten uit dit jaar. Van Gerwen en Anderson zijn echter wel de spelers die een speciale turbo hebben en binnen no-time op ruime voorsprong kunnen liggen.quote:Op zondag 18 november 2018 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat spelers met een slecht jaar afgestraft worden is inderdaad ook toe te schrijven aan het niveau dat over de hele lijn hoger wordt. 91 gemiddeld volstaat niet meer om elke keer een rondje of twee door te komen en je ranking weer voor een groot stuk veilig te stellen.
Je wint niet zomaar een toernooi meer als je steady 100 gemiddeld werpt, dat is wat ik wil zeggen.
Wat vorig jaar betreft hielp het niet mee dat Wade, Whitlock en Lewis totaal uit vorm waren, Anderson een kapotte rug had en anderen die wel in orde waren (Smiss, Wright, Dimi) al vroeg tegen ontketende tegenstanders aanliepen (wat mijn punt juist bevestigt)
En hij zei gisteren dat Anderson vandaag wel wat beter moest gaan gooienquote:Op zondag 18 november 2018 17:12 schreef wimderon het volgende:
Een kleine collage van de afgelopen twee weken.
[ afbeelding ]
Er was een tijd dat hij dit soort dingen riep, maar het wel gewoon bijna altijd waarmaakte. Als je dan toch net iets minder in vorm bent, dan staat het wat lulliger.quote:Op zondag 18 november 2018 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hij zei gisteren dat Anderson vandaag wel wat beter moest gaan gooien
Is toch ook fijn wanneer iemand weet wanneer hij zijn mond moet houden.quote:Op zondag 18 november 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er was een tijd dat hij dit soort dingen riep, maar het wel gewoon bijna altijd waarmaakte. Als je dan toch net iets minder in vorm bent, dan staat het wat lulliger.
hij baalt gewoonquote:Op zondag 18 november 2018 20:40 schreef DeLuna het volgende:
Van Gerwen![]()
"Anderson was ook niet zo goed"
Wat een dakhaas
Gwailowquote:Op zondag 18 november 2018 20:43 schreef Szura het volgende:
Mag hopen dat er niemand voor Price juicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, zit niet heel veel in die jongen hè? Dan wordt helder communiceren ook lastig. Feitelijk klopt het wel dat Anderson genoeg miste en geen buitenaards gemiddelde stond te gooien, maar dat kun je wel iets handiger formuleren.quote:Op zondag 18 november 2018 20:40 schreef DeLuna het volgende:
Van Gerwen![]()
"Anderson was ook niet zo goed"
Wat een dakhaas
WKquote:Op zondag 18 november 2018 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Wat boeit het WK nou
Is Gary al in PL vorm????
Bull-bull-D16 = broekje wisselenquote:Op zondag 18 november 2018 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
132 finishes ook, mits goed uitgevoerd.
125 op de Bull is nog leuker.quote:
Jaaaa nieuwe lijstjes voor GSOD 2019quote:Op zondag 18 november 2018 21:01 schreef Masterminded het volgende:
Gary Anderson, Gerwyn Price, Martin Schindler en Dimitri Van den Bergh zijn alvast geplaatst voor de GSoD 2019
Ik zie hier een vraag in voor de Nostradamus.quote:Op zondag 18 november 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kutreclames weer bij RTL. Dat wordt weer genieten tijdens het WK
Zet jezelf er ook ff bij genotquote:Op zondag 18 november 2018 21:18 schreef Szura het volgende:
Rijtje hoor: Yannick, poepzor, polderturk en Gwailow
Gary heeft dit vaker kankeren op tegenstanders, want hij is van de oude stempel. Meneer kan er niet tegen en dat is 2 voudig wereldkampioen lollerquote:Op zondag 18 november 2018 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
Ja dit ligt aan Gary
Dit heeft Price normaal nooit
Het is toch walgelijk dat Anderson hier niet tegen kan, komop zeg.quote:Op zondag 18 november 2018 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan McDine zich niet plaatsen als PDPA Q en dan Price loten?
Exact. Hopelijk geeft Price hem een paar stoempen straks na afloop.quote:Op zondag 18 november 2018 21:26 schreef Monolith het volgende:
Beetje Taylorgedrag van Gary. Die vond ook altijd dat hij mocht bepalen hoe een tegenstander zich op het podium diende te gedragen.
Prime Taylor had Price nu vernederdquote:Op zondag 18 november 2018 21:26 schreef Monolith het volgende:
Beetje Taylorgedrag van Gary. Die vond ook altijd dat hij mocht bepalen hoe een tegenstander zich op het podium diende te gedragen.
Prime MvG of Anderson ook dusjaquote:Op zondag 18 november 2018 21:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Prime Taylor had Price nu vernederd
Ik ken Price niet anders dan dit. Dit is niet anders dan wat MvG doet of wat Taylor ook vaak deed.quote:Op zondag 18 november 2018 21:29 schreef Masterminded het volgende:
Altijd mooi om het 'punt' te omzeilen dat Price een vervelende randmongool is, want.. Anderson zeurt teveel of Anderson dit of Anderson dat. Gary is niet de eerste die zich aan dit gedrag ergert.
Of Prins Mohammed bin Salman.quote:Op zondag 18 november 2018 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan McDine zich niet plaatsen als PDPA Q en dan Price loten?
Sinds vorig jaar ofzo gebruikt hij het vaker omdat het werkt. MvG was ook niet zo in het beginquote:Op zondag 18 november 2018 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Price "is" helemaal niet zo, kijk zijn eerste jaren er maar op terug
Hij heeft nu wel weer zo'n verbeten blik, hopelijk schroeien nu.quote:Op zondag 18 november 2018 21:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gary wordt zelf slechter van dat opgefokte bedoel ik
Ja, en?quote:Op zondag 18 november 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar ofzo gebruikt hij het vaker omdat het werkt. MvG was ook niet zo in het begin
Oh geen idee. Kijk altijd Sky ouwe pik, die act van RTL kan me gestolen worden.quote:Op zondag 18 november 2018 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, en?
Dan is het toch helemaal geen argument om te zeggen "Price is gewoon zo, kan hij ook niks aan doen" wat de heren commentatoren roepen
Je hoeft mij niet wijs te maken dat het anders ligt. Ik heb per weekend een shitload wedstrijden gezien; of het nu op TV, op de vloer of op een Euro Tour is. Vrijwel niemand juicht zo storend of overdreven als Price. Dan is het toevallig Anderson die er eens wat van zegt, zoals wel vaker. Laten we niet doen alsof Anderson voor zichzelf de wetten probeert te bepalen; hij komt gewoon op voor elke speler in dit geval.quote:Op zondag 18 november 2018 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken Price niet anders dan dit. Dit is niet anders dan wat MvG doet of wat Taylor ook vaak deed.
Anderson moet gewoon zijn eigen potje spelen. Als hij in de zone zit zou hij zich er niet aan storen. Als 2voudig wereldkampioen moet je wel onverslaanbaarheid uitstralen in ieder geval.quote:Op zondag 18 november 2018 21:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet wijs te maken dat het anders ligt. Ik heb per weekend een shitload wedstrijden gezien; of het nu op TV, op de vloer of op een Euro Tour is. Vrijwel niemand juicht zo storend of overdreven als Price. Dan is het toevallig Anderson die er eens wat van zegt, zoals wel vaker. Laten we niet doen alsof Anderson voor zichzelf de wetten probeert te bepalen; hij komt gewoon op voor elke speler in dit geval.
Maar goed, Anderson is een matchfixer. Anderson dit, Anderson dat.
Jij zoekt en zoekt ook maar he, Zjak 2.0quote:Op zondag 18 november 2018 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Omdraaien als je je eigen leg houd OKE GERRIE
Hahahahquote:Op zondag 18 november 2018 21:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij zoekt en zoekt ook maar he, Zjak 2.0
Met dat vieze wijf van hemquote:Op zondag 18 november 2018 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sindsdien heeft Gary een kutje opgevreten.
enige verschil is dat price zeer geforceerd een character probeert te zijn.quote:Op zondag 18 november 2018 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
Is toch mooi man. Tenminste weer een character erbij zoals vroeger Hankey enz
Eens wel. Het is een lul, maar je krijgt er wel toffe potjes door. Beter dan die grijze muizen.quote:Op zondag 18 november 2018 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2018 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
MVG?? Ben jij het??quote:Op zondag 18 november 2018 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Gerwen had volgende sessie uitgehaald met 130 average
Hankey die mensen laat komen voor zijn verhuizing, niets heeft ingepakt. Zelf op een bank gaat liggen peukies roken terwijl zijn vrouw, vrienden en The Feather zijn spullen verhuizenquote:Op zondag 18 november 2018 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
Mwa niet mee eens. MvG merkte ook snel dat het werkte, want MvG is juist totaal niet zo (buiten de baan). Het is overigens erg knap als je zo schreeuwt om daarna fatsoenlijk 3 pijlen weg te gooien, want je zit vol met adrenaline.quote:Op zondag 18 november 2018 21:40 schreef bechirti het volgende:
[..]
enige verschil is dat price zeer geforceerd een character probeert te zijn.
Hankey is een verschrikkelijk lieve man.quote:Op zondag 18 november 2018 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hankey die mensen laat komen voor zijn verhuizing, niets heeft ingepakt. Zelf op een bank gaat liggen peukies roken terwijl zijn vrouw, vrienden en The Feather zijn spullen verhuizen
wat een baasquote:Op zondag 18 november 2018 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hankey die mensen laat komen voor zijn verhuizing, niets heeft ingepakt. Zelf op een bank gaat liggen peukies roken terwijl zijn vrouw, vrienden en The Feather zijn spullen verhuizen
Stond dat in zijn boek?quote:Op zondag 18 november 2018 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat boekje is geniaal.quote:Op zondag 18 november 2018 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stond in dat boek van The Feather, dat onlangs verscheen. Nogal zelfgeil die Arjen, maar er staan wel veel toffe verhalen in, moet ik eerlijk in zijn.quote:
Price doet ook niks verkeerd, maar je mag het toch wel een mongool vinden.quote:Op zondag 18 november 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Zjaks zegt dat Stijn er niks van begrijpt.
Iemand beoordelen zonder hem te kennen is altijd een beetje vreemd en cringequote:Op zondag 18 november 2018 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Price doet ook niks verkeerd, maar je mag het toch wel een mongool vinden.
Er lopen in de wereld wel meer figuren die niet zoveel verkeerd doen maar die ik toch niet helemaal goed bij hun paasei vindquote:Op zondag 18 november 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Zjak mag zoveel zeggen. Zijn commentaar geven is al jaren niet meer serieus te nemen ondanks zijn insidergedoe.quote:Op zondag 18 november 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Sjook jij hebt er ook de ballen verstand van he maatquote:
Of leg een lijn neer en snuif. Dat zou pas een bazenactie zijn. Lineaal uit de broekzak en gaanquote:Op zondag 18 november 2018 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Als je dan naar dat tafeltje loopt neem in ieder geval een slok
Volgens jou heb jij alleen er verstand van omdat je met je beperkte kop ook wat pijltjes smijt met tokkies als Toon Greebe.quote:Op zondag 18 november 2018 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sjook jij hebt er ook de ballen verstand van he maatD10 zat er halve centimeter naast, sjook is als je hem in de lamp smijt pik
MADquote:Op zondag 18 november 2018 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens jou heb jij alleen er verstand van omdat je met je beperkte kop ook wat pijltjes smijt met tokkies als Toon Greebe.
Ken jij de vrouw van Gary Anderson dan?quote:Op zondag 18 november 2018 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iemand beoordelen zonder hem te kennen is altijd een beetje vreemd en cringe
quote:Op zondag 18 november 2018 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens jou heb jij alleen er verstand van omdat je met je beperkte kop ook wat pijltjes smijt met tokkies als Toon Greebe.
Nee ik beoordeel alleen haar buitenkant ouwe dibbes.quote:Op zondag 18 november 2018 21:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ken jij de vrouw van Gary Anderson dan?
Benieuwd of Yannick dan nog fan isquote:Op zondag 18 november 2018 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Price gaat hem na laatste leg nog een enorme peer verkopen
Dat zou ik dan wel weer mooie tv vindenquote:Op zondag 18 november 2018 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gary direct in coma genotquote:Op zondag 18 november 2018 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer mooie tv vinden
RTL kan dan gelijk door naar Boxing with the Starsquote:Op zondag 18 november 2018 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Price met hem gaat vechten dan blijft er niets van Gary over. Dat is wel duidelijk lol.quote:Op zondag 18 november 2018 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RTL kan dan gelijk door naar Boxing with the Stars
The Flying Scotsman.quote:Op zondag 18 november 2018 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij zal nog wel wat plekkies moeten stijgen in OoM. Denk dat Raya gewoon weer een plek krijgt vanwege zijn populariteitquote:Op zondag 18 november 2018 21:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Price sowieso wel in de PL door deze gsod
Reken maar dat Price erbij zit, aangezien de GsoD hoog staat aangeschreven. Rvb heeft het ook niet echt laten zien he.quote:Op zondag 18 november 2018 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zal nog wel wat plekkies moeten stijgen in OoM. Denk dat Raya gewoon weer een plek krijgt vanwege zijn populariteit
Jij werkt er gewoon. Daarom mis je negendarters.quote:
Ik durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken dat de redactie aldaar minder kennis heeft dan hier aanwezig isquote:Op zondag 18 november 2018 21:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij werkt er gewoon. Daarom mis je negendarters.
Is het uit?quote:Op zondag 18 november 2018 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een rotavond
Kan op zijn minst Prijs even stukgaan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |