quote:Op zondag 18 november 2018 17:09 schreef Szura het volgende:
Price moet kapot vanavond
Praathandje.gif
quote:Op zondag 18 november 2018 17:09 schreef Szura het volgende:
Price moet kapot vanavond
Praathandje.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wie is dat voor jou dan?quote:Op zondag 18 november 2018 17:11 schreef Masterminded het volgende:
John Part overweegt sterk om Gary Anderson tot topfavoriet voor het WK te bombarderen.
Heb ik allang gedaanquote:Op zondag 18 november 2018 17:11 schreef Masterminded het volgende:
John Part overweegt sterk om Gary Anderson tot topfavoriet voor het WK te bombarderen.
Op dit moment inderdaad Gary. Mike heeft toch iets te vaak een slecht potje op grote toernooien. Alhoewel 99 avg op lang format niet eens zo heel slecht is. Ik denk dat het in ieder geval een spannend WK wordt. Er zijn veel mensen die 100+ kunnen smijten.quote:
Van Gerwen en Anderson steken ver boven de rest uit. Van Gerwen is niet in vorm, al het hele jaar niet; voor Anderson zijn toernooien als het WK vrijwel ideaal, zo eentje als volgende week ligt hem denk ik niet enorm. Die gaat na vanavond zich gewoon op het WK focussen, period.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |