Die man wist elke moeder ook kletsnat achter te latenquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toen maakte hij nog inside jokes.
Nu alleen:
Ja daaag hoor
Hallo hallo
Oh leuk zeg
Ook Klaas kees moet rekeninghouden met #metooquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef miaeak het volgende:
Ik vind dat Kees het wel lekker doet, maar Bram was altijd wel lekker met zijn kan-nog-net opmerkingen. Die was heel adrem en soms een beetje op het randje.
Dat was een ultieme baasquote:Op zaterdag 17 november 2018 12:58 schreef miaeak het volgende: Ik vind dat Kees het wel lekker doet, maar Bram was altijd wel lekker met zijn kan-nog-net opmerkingen
. Die was heel adrem en soms een beetje op het randje.
terug naar zn eigen landquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Piet Snot aan het vluchten
Hij moet ook achter in de bus.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:02 schreef miaeak het volgende:
Mag hij nou geen handjes geven, omdat hij nog geen muts heeft?
Wat?
racistquote:
politiepaarden zijn aan deze shit gewendquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
Zou dat paard ook een diazepammetje krijgen van te voren?
Hij kijkt een beetje loom.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
politiepaarden zijn aan deze shit gewend
JFK 2.0quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:04 schreef miaeak het volgende:
Sinterklaas wil een klein stukje lopen. Living on the edge!
dat woordquote:
Het is een complot! Sinterklaas kijk uitquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:06 schreef miaeak het volgende:
OH NO! De kinderen leiden de beveiligingspiet af met tekeningen!
dit jaquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:06 schreef RensAjacied het volgende:
Tiestogodius
Wat een heerlijke muziek blijft het
Sinterklaas spelen lijkt mij echt heel erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:07 schreef Jimbo het volgende:
maar de sint wil er een puntje aan zuigen
Lijkt me geweldig juistquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinterklaas spelen lijkt mij echt heel erg vermoeiend.
Huispiet is 60+, gebroken heupen liggen dan op de loer.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Hoofdpiet en huispiet kunnen vallen
echt zondequote:Op zaterdag 17 november 2018 13:09 schreef Studiotje het volgende:
AL DIE CHOCOLA VERPESTEN MET EEN ROESTIGE SCHEP
hoerrrrrrrrquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:09 schreef Studiotje het volgende:
AL DIE CHOCOLA VERPESTEN MET EEN ROESTIGE SCHEP
Het is ook niet te doen als je niet zoals Bram er een eigen dingetje van maakt en met sarcastische, dubbelzinnige opmerkingen het voor jezelf wat leuker maaktquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinterklaas spelen lijkt mij echt heel erg vermoeiend.
heyyyyyyquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:10 schreef miaeak het volgende:
Halloodiedo!
Hoeveel varianten hebben we nog?
t is voor kinderen, daarbij doe je datquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Piet, Piet, Piet waarom altijd die overacting?
SINTERKLAASEDquote:
zegmaar dickpics, maar dan met pietenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is voor kinderen, daarbij doe je dat
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:12 schreef miaeak het volgende:
"Dat is iets tussen Sinterklaas en mij"
Wat
Katinka Polderman volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef Fokker89 het volgende:
Is die bakker niet kim lian van der meij?
Er staan wel mensen, dus zal wel de echte route zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef Protoplanet het volgende:
Is er iets bij de normale route?
Raar achterafweggetje
Katinka Poldermanquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef Fokker89 het volgende:
Profpiet jaaaaquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:14 schreef superniger het volgende:
Ik mis de club van Sinterklaas.
[ afbeelding ]
IEDEREEN IS EEN ACTEUR.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef Fokker89 het volgende:
BLACKEDquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar de afterparty met deze Sint en pieten.
Staat zelfs niet meer op netflixquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:14 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Jakobquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:14 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
huehue ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die mocht wel eens met mijn banketstaaf spelen.
Proef je niks van.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef Protoplanet het volgende:
Smerig, zo'n nieuwe letter van aangevreten brokken
Ik vind het roest van die schep ergerquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef Protoplanet het volgende:
Harry Piekema had dat ookquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:13 schreef miaeak het volgende:
Wel apart trouwens dat alle roetveegpieten "Nieuwe pieten" zijn die het allemaal nog moeten leren en er niks van snappen. En die hoofdpiet is roetveegpiet, maar gelijk hoofdpiet.
die hitte dood gewoon eventuele tyfus en tering hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef Protoplanet het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IEDEREEN IS EEN ACTEUR.
Trumanshow vibes dit.
Ditquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik vind het roest van die schep erger.
rijdende rechterquote:
Dat is cacao gek.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef miaeak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:14 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef Madhouse11 het volgende:
Club van Sinterklaas is tegenwoordig ook met roetvegen.....
Maar daar reed nog een auto op in....quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk is dit net zo idioot als op koningsdag naar Willy zwaaien
maar op koningsdag zijn het volwassenen die dat doenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die mensen hebben geen enkel zinvol iets in hun leven verder.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mweh. Zolang je netjes je tetanus vaccinatie hebt gehad is er niks aan de hand. Jammer voor dat antivax tuig thoughquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef miaeak het volgende:
[..]
Hij boks wel.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef N00dles het volgende:
Waarom maakt Stefan er zo'n oubollige jaren '50 Sint van?
Die rol moet je je met de jaren eigen maken.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:16 schreef N00dles het volgende:
Waarom maakt Stefan er zo'n oubollige jaren '50 Sint van?
"ooh kijk al die kind'ren nou toch!"
Nog net geen Polygoonstem
Alles is zo zinvol als je het zelf maakt.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen enkel zinvol iets in hun leven verder.
Dit past zo in een blof liedje.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles is zo zinvol als je het zelf maakt.
quote:In Rotterdam zijn voor- en tegenstanders met elkaar in aanraking gekomen. Wat de aanleiding was, is onduidelijk maar er zijn klappen gevallen. De ME heeft daarbij ingegrepen.
Heb met haar te doenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, piet snot wordt even gediscrimineerd als een malle
TestPiet was gruwelijk lekker.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Club van Sinterklaas > Sinterklaasjournaal
Misschien moet ik maar zanger worden.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit past zo in een blof liedje.
Stond propvol langs de route. Duurt een tijdje voordat die bij het podium zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Valt mee hoe druk het is daar op het plein, Gouda was drukker dacht ik
Je had ook nog zo'n andere vrouwelijke piet die onder invloed was van het omkeeraromaquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:19 schreef superniger het volgende:
[..]
TestPiet was gruwelijk lekker.
[ afbeelding ]
Haar stem, in de kruidvat reclames doet me al jaren nachtmerries gevenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:19 schreef superniger het volgende:
[..]
TestPiet was gruwelijk lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar zanger worden.
is er wel een mannelijke naaktpiet?quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:20 schreef Zorro het volgende:
Ijk heb de vrouwelijke naaktpiet nog niet gezien, daar moet Sint toch nog wat aan doen.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is er wel een mannelijke naaktpiet?Ik vraag dit voor een vriendin
Ook niet gezien, maar ik wilde even duideijk stellen dat ik daar niet op uit was. Gewoon, om verwarring te voorkomen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is er wel een mannelijke naaktpiet?Ik vraag dit voor een vriendin
KOZP die van de Erasmusbrug wordt geveegtquote:
Test Piet is toch niet die van de Kruidvat reclames?quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haar stem, in de kruidvat reclames doet me al jaren nachtmerries geven
Hoe ziet zij er zonder schmink uit eigenlijk?
Ik kwam een van die boeven ooit nog tegen in een caféquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat doe je nouuuu
Die tekeningen zijn niet van jouuuuu
Doe niet zo populair joh.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Sinterklaas weet dat ik het liefst barrel aged speciaalbier in mijn schoen zie
Nu ga ik de sloep winterklaar makenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heet gewoon syndroom van down hoor
De meester veranderd in een kikkerquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
heb een beetje gevoel van anti-climax ofzo, maarja
zelfde stem manquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Test Piet is toch niet die van de Kruidvat reclames?
Die man wilde vierkante jeux de boules introduceren, die heeft echt geen zakelijk inzicht.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
Het is weer eens goed raak
Er gaat van alles mis
De club van sinterklaas
Weet ook niet wat t is
Het gaat weer eens goed fout
Maar wie heeft dat gedaan
De brieven van Jacob daar zit een luchtje aan
Stop ik er wel inquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat Sinterklaas weet dat ik het liefst barrel aged speciaalbier in mijn schoen zie
Ohquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die hebben helegaar geen zwarte pieten meer
kan de gemiddelde Nederlandse man een puntje aan zuigenquote:
Snap ik, snap ik.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook niet gezien, maar ik wilde even duideijk stellen dat ik daar niet op uit was. Gewoon, om verwarring te voorkomen.
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
Het is weer eens goed raak
Er gaat van alles mis
De club van sinterklaas
Weet ook niet wat t is
Het gaat weer eens goed fout
Maar wie heeft dat gedaan
De brieven van Jacob daar zit een luchtje aan
kon jij maar aan zijn puntje zuigenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kan de gemiddelde Nederlandse man een puntje aan zuigen
[..]
Snap ik, snap ik.
[..]
Hadewych Minis = Kruidvat stem.quote:
wel slim gedaan voor de kinderenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:24
[quote][b]Op zaterdag 17 november 2018 13:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Blokken beton vermomd als cadeautjes
Daar halen ze in Diergaarde Blijdorp nootjes mee van de grond.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:24 schreef Flippiee het volgende:
kan de gemiddelde Nederlandse man een puntje aan zuigen
wauw.. ik dacht het dat t zelfde was..quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hadewych Minis = Kruidvat stem.
Beryl van Praag = Testpiet
Weinig actiequote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
KOZP die van de Erasmusbrug wordt geveegt
https://www.facebook.com/168983660364693/videos/252695775404917/
Gulle Pietquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had ook nog zo'n andere vrouwelijke piet die onder invloed was van het omkeeraroma
Je zou er maar tegen aan rijden omdat je denkt dat het lege kartonnen dozen zijnquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
ALLEMAAL OVERSCHAKELEN NAAR KETNET!
https://www.vrt.be/vrtnu/livestream/
Om 13:31 intocht van Sint daar!!!!
Ik hoorde alleen maar 20x "fuck racism" en heb maar weer afgeslotenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
KOZP die van de Erasmusbrug wordt geveegt
https://www.facebook.com/168983660364693/videos/252695775404917/
Juist niet... Wat maakt het die kinderen uit dat er blokken beton staan. Nu denken ze dat er iets in die cadeautjes zit en zijn ze vet teleurgesteld als zij deze niet krijgen op 5 december.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel slim gedaan voor de kinderen
HOe komt de ME dan binnen?quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[ afbeelding ]
Want daar was je het niet mee eens?quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen maar 20x "fuck racism" en heb maar weer afgesloten
Nee.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnu/livestream/
Om 13:31 intocht van Sint daar!!!!
Dan hebben de ouders niet zo goed aan verwachtingsmanagement gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:27 schreef miaeak het volgende:
[..]
Juist niet... Wat maakt het die kinderen uit dat er blokken beton staan. Nu denken ze dat er iets in die cadeautjes zit en zijn ze vet teleurgesteld als zij deze niet krijgen op 5 december.
Ik verwachtte actiequote:Op zaterdag 17 november 2018 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want daar was je het niet mee eens?
die gozer in die FRFC jas... ik schaam mij als feyenoorder geassocieerd te worden met dat linkse tuigquote:
Er zijn er net een paar op hun pepernoot getikt. Nu is het even rustigquote:
jawel, gewoon een account aanmaken en een plaats in België kiezen als residentiequote:Op zaterdag 17 november 2018 13:29 schreef miaeak het volgende:
Wtf ik kan vet niet kijken omdat ik niet in belgie woon.
Ach ze vreten daar ook kroketten van klei.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ondertussen op ketnet: bowlen met echte mensen
Hoopte eigenlijk dat er een auto doorheen zou rijden daar...quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die dame wil iets zwart op wit op de livestream. Waarom nou weer zwart op wit. Pennen schrijven meestal blauw. Black privilege.
Waar is Karst Tates als je hem nodig hebt.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat er een auto doorheen zou rijden daar...
Ja en hoezo is hij er al? Wat verzorgt hij? Het paard?quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De stalverzorger, wel blijven opletten heh
Ik denk het, ik kijk ook voor het eerst naar de Belgen. Ken de Belgische sinttraditie enkel van Dag Sinterklaas enkele jaren geledenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja en hoezo is hij er al? Wat verzorgt hij? Het paard?
Ja ik zit nog met veel onopgeloste vragen. En wat is die kist? Ligt hij er al in?quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het moraal van vandaag. Als je probleem probeert op te lossen zal iemand anders met de eer strijken.
Je moet je toch doodschamen om daar tussen te willen staan.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar is Karst Tates als je hem nodig hebt.
Misschien tegengehouden of zo? In Leeuwarden zijn die lui in de clinch met Cambuur hooligans.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je moet je toch doodschamen om daar tussen te willen staan.
Dacht trouwens dat er in rotterdam net als in eindhoven ook anti KOZP acties zouden zijn?
Hij deed vroeger de intochten in Nederlandquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe bedoelde? Hij is altijd vlaming geweest
Neequote:Op zaterdag 17 november 2018 13:39 schreef miaeak het volgende:
[..]
Hij deed vroeger de intochten in Nederland. Nu doet Jeroen dat.
Daarvoor nog jochie.quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeDat deed Aart Staartjes hoor?
Ja, maar ik dacht Bart ook een aantal jaar? Of heb ik dat totaal verkeerd onthoudenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeDat deed Aart Staartjes hoor?
Dacht dus dat dat in bijna elke stad nu wel was. Dat de hoolies een beetje gingen zorgen dat die kansloze aandachtshoeren eruit getrapt werden...quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien tegengehouden of zo? In Leeuwarden zijn die lui in de clinch met Cambuur hooligans.
misschien toch in de war met Dag Sinterklaas...quote:Op zaterdag 17 november 2018 13:46 schreef miaeak het volgende:
Nee lees nu dat Bart dat nooit gedaan heeft... Raar. Kan me dat toch herinneren.
Dag Sinterklaas vind ik echt leuk.. Heb net ff reminders in mn tv gezet voor de komende dagenquote:Op zaterdag 17 november 2018 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien toch in de war met Dag Sinterklaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |