zo danquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de beste wedstrijd van NL sinds de 5-1 denk ik. Misschien die 2-0 tegen Spanje nog
DEAR EUROPE, WE ARE BACKquote:
JIJ EN IK SAMENquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga gewoon weer van interlands houden. Lol
Als je wint ...quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon echt he.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Gelijkspelletje is genoegquote:
Zeker. Wat was die goed zeg. Werkelijk alles wat ie deed klopte.quote:
Wie vond je het minst bij Oranje?quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Wat was die goed zeg. Werkelijk alles wat ie deed klopte.
Gelukkig kent Lloris Memphis nietquote:
100miljoen. Willem 2 en Marc komen al klaar.quote:
Die nations league kan je pas pakken in maart 2020. Eerst moet die hele kwalificatie nog doorlopen wordenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:41 schreef KingRoland het volgende:
we gaan de fucking nations league winnen Mani
fuck pot 1 of welke pot we zitten
nations league pakken
daarna WK
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
klopt, maar je moet voor staan tegen de Duiters. Dan kan je nog 1 goal incasseren maar dan ga je alsnog door.quote:
MADquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT EEN ARROGANT KUT VENTJE IS DAT DEPAY TOCH OOK
Waar heb jij het over? Frankrijk heeft al twee keer tegen Duitsland gespeeldquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Nu Duitsland UIT winnen en hopen op een choke van Frankrijk tegen de Duitsers
jawohl
Blind of Babel denk ik. Blind had nooit echt een tegenstander, maar droeg toch weinig bij. Babel is een te rommelige speler.quote:
mONAAAYYYYquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:43 schreef Vatta het volgende:
Wat heb je dan als je die neetjens liek wint?
hap hapquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Frankrijk heeft al twee keer tegen Duitsland gespeeld
Kan me bijna niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst cynisch was over oranje.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:44 schreef TLC het volgende:
Portugal-Nederland 0-3
Nederland-Duitsland 3-0
Nederland-Frankrijk 2-0
t begint weer wat te worden met Oranje![]()
Vast wel voor het EK, mocht je het via de normale kwalificatie niet gelukt zijnquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja maar verder? Nergens voor geplaatst ofzo
Die pot tegen Italië was tragisch.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan me bijna niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst cynisch was over oranje.
quote:
taalnazi gebruikt hoofdlettersquote:
Er komen nog meer(waarschijnlijk als ze doorbreken)quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel jammer dat we nu tot 2026 moeten wachten tot we van dit talent mogen genieten. Tenminste, dat was toch Bert van Oostveen zijn idee, dat we dan pas weer mee gingen doen?
Ik bedoelde niet cynisch, dit oranje heeft de toekomst.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pot tegen Italië was tragisch.
Toch bizar hoe ie het voor elkaar heeft gekregen dat dat om is geslagen
Chong niet noemenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er komen nog meer(waarschijnlijk als ze doorbreken)
Redan
Zirkzee
Dilrosun
en nog 1
Maar kennen ze Cheech ook?quote:
Da's een Chineesquote:
Ching Chong (lol)quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:47 schreef KingRoland het volgende:
zelfs je vader kent Chong
scrummie
Dit is allesbehalve een oefenwedstrijd gast :’)quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:41 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand Grueter ff vertellen dat dit een oefenwedstrijd is en geen wedstrijd op een eindtoernooi? Prima resultaat hoor, maar je bent compleet de weg kwijt als je dit net memorabel noemt als NL-Spanje in 2014.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja maar verder? Nergens voor geplaatst ofzo
lol? maak jij Aziaten nu belachelijk? TR gemaakt. Het lachen zal je nu wel vergaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lol? maak jij Aziaten nu belachelijk? TR gemaakt. Het lachen zal je nu wel vergaan.
Ik verwacht dat jij ze hier plaatst.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
De l'Equipe rapportcijfers worden weer smullen morgen.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij ze hier plaatst.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij ze hier plaatst.
Dat is overal wel toch.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het opportunisme van die commentator vanavond vond ik wel heel erg storend.
Inderdaad, die heeft even niet op zitten letten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit is allesbehalve een oefenwedstrijd gast :’)
was gewoon debiel die commentator...quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het opportunisme van die commentator vanavond vond ik wel heel erg storend.
Als je gaat kijken, is die kans 50/50.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie dit Oranje ook nog winnen van Duitsland
Hot takequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:50 schreef KingRoland het volgende:
log uitquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:41 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand Grueter ff vertellen dat dit een oefenwedstrijd is en geen wedstrijd op een eindtoernooi? Prima resultaat hoor, maar je bent compleet de weg kwijt als je dit net memorabel noemt als NL-Spanje in 2014.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Maar ik word zo moe ervan als hij het meteen weer heeft over heroïsche wedstrijd en briljante pot.quote:
40/45quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je gaat kijken, is die kans 50/50.
Jezus, wat een flater.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:41 schreef TC03 het volgende:
Nog wel beter dan Frank Snoeks, maar deze zwembadstem is ook niks.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was gewoon debiel die commentator...
maar dat was het hele wk ook al zo
niets nieuws dus
Prima rijk, prima volk, prima leider.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:51 schreef KingRoland het volgende:
JR jij hebt het niet zo met Duitsers toch
Koeman is een meester in zijn teams zelfvertrouwen te geven.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Er speelde gewoon een team. Ik zag veel gunners bij kansen die je ook meteen kon afmaken
ook prima
dan was het een ander volk. Ik denk iets zuidelijker van de evenaarquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima rijk, prima volk, prima leider.
Er speelde toch niemand van Arsenal mee?quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Er speelde gewoon een team. Ik zag veel gunners bij kansen die je ook meteen kon afmaken
ook prima
Gini is een wereldgozer (nee niet die vieze snitch).quote:
De de Roon haters staan weer in hun hemd.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit middenveld nooit meer veranderen.
koekoekquote:Frenkie de Jong vs France
1 penalty won
95 passes
93% pass accuracy
1 key pass
1 dribble won
2 tackles won
2 interceptions
Het is stiekem een robot.quote:
quote:
Die 2 waren beesten vandaag.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dumfries speelde ook een wereldpartij
Spartaan daar heb je hetquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dumfries speelde ook een wereldpartij
Je vergeet de Jong. Wat een geweldige speler is dat. Speelde weer fenomenaal.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die 2 waren beesten vandaag.
Memphis, Bergwijn, Wijnaldum, de Ligt ook allemaal goed
prima teamquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die 2 waren beesten vandaag.
Memphis, Bergwijn, Wijnaldum, de Ligt ook allemaal goed
Bij mij groeide er ook wat hoor bohhh.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groeien in alle faciliteiten GENOT.
Alleen Babel slecht, en Blind heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet de Jong. Wat een geweldige speler is dat. Speelde weer fenomenaal.
Ja dat zei ik al. Dumfries en Frenkie de bestequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet de Jong. Wat een geweldige speler is dat. Speelde weer fenomenaal.
Itaharren en Unuvar wachten WIJ op.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
prima team
dan krijgen we nog wat Nederlandse talentjes uit het buitenland ook nog mee.
niets mis mee.
Babel zijn schotenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen Babel slecht, en Blind heb ik niet gezien.
Dilrosun of Groeneveld.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Babel was wel aids ja. vervangen die hap
maakt mij geen reet uit wie
Daar aan denkenquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:57 schreef Nober het volgende:
Stelling: Arno heeft een grotere lul dan Depay
Royston Drenthequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Babel was wel aids ja. vervangen die hap
maakt mij geen reet uit wie
Doet Memphis toch al prima.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:59 schreef KingRoland het volgende:
we hebben alleen nog een goede spits nodig
quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_World_Championships
Blind mokerslecht.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen Babel slecht, en Blind heb ik niet gezien.
2018–19 UEFA Nations Leaguequote:Op vrijdag 16 november 2018 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)_World_Championships
Das waarquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan prima mee als middenvelder
Die willen REVANCHE nemen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Dus nu kan Duitsland gewoon zeggen van fuck it laat gaan
Holland heeft ons laten degraderen(witte tekst)quote:
Heerlijk toch die pure onzekerheid bij een presentator.quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht effe
Tom snapt het weer niet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 23:07:25Als het Nederlands elftal een wielrenner was, dan hadden ze net een etappe in de Tour Down Under gewonnen. Veelbelovend en tegen goede tegenstanders, maar de Tour Down Under is nondeju nog wat anders dan een grote ronde. #nedfra reageer retweet
Thijs ga eens wat nuttings doenquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:08 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 23:07:25Als het Nederlands elftal een wielrenner was, dan hadden ze net een etappe in de Tour Down Under gewonnen. Veelbelovend en tegen goede tegenstanders, maar de Tour Down Under is nondeju nog wat anders dan een grote ronde. #nedfra reageer retweet
de volksliedbaas?quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:08 schreef xzaz het volgende:
Hoor net dat mn broertje er was. Komt wel erg dichtbij.
Gebruik even de nieuwe gifjes aubquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:09 schreef Coco. het volgende:
Op naar het Pauw topic!
TV / [Pauw #455] Hansgod
Optyfen Thijsquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:08 schreef Evertjan het volgende:
Je loopt achterquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebruik even de nieuwe gifjes aub
Wielrennen is geen sport.quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:08 schreef Evertjan het volgende:
Ongelooflijk.. Onder Advocaat (en Gullit) ging het al veel beter dan de periode Hiddink en Blind toen we zelfs verdient verloren van Ijsland, Mexico en USA. Nu hebben we ook een betere selectie, maar toch is het echt heel knap hoe Koeman er een team van maakt dat zo goed speelt en overtuigend wint van Portugal, Duitsland en Frankrijk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:44 schreef Hathor het volgende:
Wat een ommekeer ineens zeg, we kunnen gewoon weer voetballen.
Zirkzee ben ik ong niet van overtuigdquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik wacht nog op de bandwagons van Redan, Zirkzee, Chong en Dilrosun
ongquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zirkzee ben ik ong niet van overtuigd
Chong en Redan zijn goudmijntjes.
Thijs heeft nergens vriendenquote:Op vrijdag 16 november 2018 23:08 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |