Sané met Frenkie en Kunquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Pep Guardiola + Frenkie de Jong is de grootste cheatcode in het voetbal denk ik. Deze transfer naar City MOET gebeuren.
Begin jij ook alquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Pep Guardiola + Frenkie de Jong is de grootste cheatcode in het voetbal denk ik. Deze transfer naar City MOET gebeuren.
er MOET helemaal niks maatquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen als de tetten en kont volgroeid zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan toch niet hypocriet zitten doen.
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.quote:
putain de bordel de merdequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil mijn Franse mattie snappen, iemand leuke franse woorden dat ik kan gebruiken?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.
Okequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jawel. Frenkie moet naar City en de Ligt moet naar Juve. Dat heb ik bij dezen bepaald.
Ik wil geen ruziequote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
putain de bordel de merde
tu me fais chier
kikoo connard
Wanneer gaat Giorgio hem nokken?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Frenkie gaat naar barca denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Samen met de Ligt. 140 milquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Frenkie gaat naar barca denk ik.
Die wil gewoon met Messi samen spelen. Naar pep kan je daarna altijd nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |