Oh nee joh apart is goed! Wie koopt er nou 3 jassen in 1 keerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh als je dat groene jasje apart zou willen verkopen hou ik me wel aanbevolen![]()
Snap wel als pakket voorrang krijgt hoor!
Gele vest en grijze truitje leg ik voor je apart! Wat wil je ervoor geven?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:15 schreef Molo het volgende:
Ik dacht even dat er luiaarden op die fietsen stonden op dat broekje
Jammer dat mijn flurp er al te groot voor is
Interesse in M&S groene jasje als Spees niet neemt
Tevens in schmuddelwedda (die kleur) en het grijze truitje in 80
Hoeveel wil je voor die jurk?quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:12 schreef Jentin het volgende:
Iemand interesse in voedingskleding, maat 42? Een paar shirts (korte mouw) en een voedingsjurk van H&M die ik precies 2x heb gedragen. En ook nog wat voedingstops met spaghettibandjes. Bij interesse zoek ik het uit en maak foto's
Wellicht vanaf 74.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:56 schreef Burdie het volgende:
Is er interesse in jongenskleding van maat 52-92? Losse items en/of pakketjes? Heb van alles liggen.
Voorjaars-/zomerspul in maat 74 wellichtquote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:56 schreef Burdie het volgende:
Is er interesse in jongenskleding van maat 52-92? Losse items en/of pakketjes? Heb van alles liggen.
Sorry voor mijn late reactie. Het werk en bso drama kwam er even keihard tussen.quote:Op maandag 7 januari 2019 19:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Graag vanaf 104 (98 zit ze nu in)
Ja, ik <3quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:56 schreef Burdie het volgende:
Ja! Maat 80 en hogerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:56 schreef Burdie het volgende:
Interesse in maat 86/92.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:56 schreef Burdie het volgende:
Gedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:06 schreef Sisu het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie. Het werk en bso drama kwam er even keihard tussen.
Stuur je even een pm? dat lijkt me wat fijner afspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |