abonnement Unibet Coolblue
pi_184222539
Alvast gefeliciteerd CotS. Ga je het nog uitgebreid vieren?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184222543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:53 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik was aan t krabbelen.

[ afbeelding ]

Eens wat nieuws geprobeerd. Ik vind m leuk.
Wauw, heel gaaf. Ik wil dit ook kunnen! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184222593
Ik heb een avondje alleen met kind. Die hopelijk rond 7u gewoon gaat slapen. Dat wordt de hele avond netflixen en borduren. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184223156
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:24 schreef Nanuke het volgende:
Alvast gefeliciteerd CotS. Ga je het nog uitgebreid vieren?
Ik vier het morgen met mijn moeder en over een tijdje met al mijn vrienden :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184223159
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:27 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb een avondje alleen met kind. Die hopelijk rond 7u gewoon gaat slapen. Dat wordt de hele avond netflixen en borduren. O+
dat klinkt perfect O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:59:30 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184223271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:25 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Wauw, heel gaaf. Ik wil dit ook kunnen! :o
Doen dan *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184223679
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doen dan *O*.
Hoe dan! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184223702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

dat klinkt perfect O+
Vond ik eigenlijk ook wel. Kan ik gelijk uitzoeken welke kleurtjes ik nog moet bestellen binnenkort. :Y

Klinkt leuk, je verjaardag zo vieren. Ik had bedacht het dit jaar ook maar weer eens te vieren, maar als ik dan denk aan al die mensen en gedoe en schoonmaken en meer van zulks twijfel ik weer.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 19:23:11 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184223721
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:21 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Hoe dan! :o
Pak een papier en een paar fineliners en ga kleuren :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184223844
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Pak een papier en een paar fineliners en ga kleuren :P.
Ik denk dat als ik mijn kind dat laat doen, het er nog beter uitkomt. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184223851
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:22 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Vond ik eigenlijk ook wel. Kan ik gelijk uitzoeken welke kleurtjes ik nog moet bestellen binnenkort. :Y

Klinkt leuk, je verjaardag zo vieren. Ik had bedacht het dit jaar ook maar weer eens te vieren, maar als ik dan denk aan al die mensen en gedoe en schoonmaken en meer van zulks twijfel ik weer.
Heerlijk werkje is dat, het voelt altijd zo als verwennen :)

Ik vier het altijd in kleine kring. Alleen met echte vrienden. Gewoon gezellig spelletjes spelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184223857
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:29 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik denk dat als ik mijn kind dat laat doen, het er nog beter uitkomt. :P
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184224075
Hier is het eigenlijk protocol om aanhang ook uit te nodigen. Dan wordt zelfs een klein groepje ineens groot. Plus de keuze tussen familie op dezelfde dag of twee keer in de bende. Niet vieren klinkt ineens weer heel verleidelijk. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184224133
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:43 schreef Nanuke het volgende:
Hier is het eigenlijk protocol om aanhang ook uit te nodigen. Dan wordt zelfs een klein groepje ineens groot. Plus de keuze tussen familie op dezelfde dag of twee keer in de bende. Niet vieren klinkt ineens weer heel verleidelijk. :')
Snap ik heel erg goed. Mijn moeder is alle familie die welkom is (al logeer ik dit weekend bij haar) en met mijn feestje met vrienden komt zo'n acht man, misschien tien (als de aanhang meekomt). Dus prima te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184224212
Alvast een fijne dag gewenst CotS *O*
pi_184225858
Dat is wel prima nog ja. Hier wordt het al gauw het dubbele. Maar ik heb ook wel weer zin in een feestje, dus misschien doe ik het wel in groepjes. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184231756
Gefeliciteerd, CotS!!

Of iets leuks doen met alleen je vriendinnen ofzo? Dat doen wij ook wel ooit. Dan ben je niet meteen verplicht alle aanhang enzo mee te nemen.

En de beste oplossing is de onze: allebei een kind in dezelfde maand gekregen. Kun je het mooi samen vieren, sta je zelf niet constant in het middelpunt en ben je met 2 feestjes klaar :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_184237126
Ik vier altijd mijn verjaardag expres een half jaar later.
Dan kan ik mooi een tuinfeest geven.
Familie en vrienden door elkaar, extra aanhang maakt niet uit.
Zelfs kinderen kunnen gewoon lekker in de tuin spelen.
  zondag 6 januari 2019 @ 11:52:13 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184237491
Feli, CotS! *O* w/ :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_184239092
Gefeli CotS *O*
Ik was donderdag jarig en heb het gisteren gevierd. En ook mn vriend toen voorgesteld aan mn hele familie, dus dat was wel spannend. Maar hij is helemaal goedgekeurd *;

Naast de cadeautjes die ik gekregen had was er een diamond painting bezorgd via bol.com. Er staat alleen niet bij van wie hij komt en van de mensen waarvan ik dacht is het niet. Dus ik speur nog even verder haha _O-
  zondag 6 januari 2019 @ 13:23:49 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184239263
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:15 schreef _Hestia_ het volgende:
Gefeli CotS *O*
Ik was donderdag jarig en heb het gisteren gevierd. En ook mn vriend toen voorgesteld aan mn hele familie, dus dat was wel spannend. Maar hij is helemaal goedgekeurd *;

Naast de cadeautjes die ik gekregen had was er een diamond painting bezorgd via bol.com. Er staat alleen niet bij van wie hij komt en van de mensen waarvan ik dacht is het niet. Dus ik speur nog even verder haha _O-
Jij ook nog van harte! w/
The love you take is equal to the love you make.
pi_184239719
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij ook nog van harte! w/
Dankjewel! :*
Ben er al achter, DP was van een vriendin van me :)
pi_184244896
Gefeliciteerd CotS!

Wat leuk een cadeau van zo'n 'geheime' afzender, Hestia. Is het een mooie DP?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184244903
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:10 schreef LeSage het volgende:
En de beste oplossing is de onze: allebei een kind in dezelfde maand gekregen. Kun je het mooi samen vieren, sta je zelf niet constant in het middelpunt en ben je met 2 feestjes klaar :+
Kom je nu mee, beetje laat he. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184244925
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:35 schreef Nanuke het volgende:
Gefeliciteerd CotS!

Wat leuk een cadeau van zo'n 'geheime' afzender, Hestia. Is het een mooie DP?
Inmiddels was ik er dus achter dat het van mn beste vriendin was. En ja het is een mooie kleurrijke vlinder O+
pi_184246282
Gefeliciteerd Hestia!

En dank je wel :) Ik ben heel blij vandaag en verwacht een blij jaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184246650
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gefeliciteerd Hestia!

En dank je wel :) Ik ben heel blij vandaag en verwacht een blij jaar
Dankjewel en ik gun jou ook een heel positief en stabiel jaar :*
pi_184904566
Hey lieve mensen,

Hoe gaat het jullie en met jullie projecten?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184905511
Ik zit niet heel lekker in mn vel en doe eigenlijk alleen mn bujo op het moment. Hoest met jou? :)
pi_184905545
Goed :) Spannende tijden, maar ik knutsel er lekker op los :) Dat geeft me veel rust
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184905578
Waarom zijn het spannende tijden dan? Mooi dat jij wel lekker aan de knutsel bent, zie idd regelmatig wat voorbij komen op FB. Leuk hoor en fijn dat het je rust geeft! :Y
pi_184905650
Oh niks bijzonders, nieuwe behandelaren, uitkering aanvragen, nieuwe doelen, dagbesteding zoeken etc.

Ja, het is heerlijk om ermee bezig te zijn. Ik heb nu bijna een draak voor mijn beste vriendin af (haken), mijn bujo, sokken breien, borduren... noem maar op... Echt heel fijn. Al wil ik dit weekend misschien iets voor mezelf haken... een mandala of zo.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184905880
Dat zijn idd spannende dingen ja, succes ermee :*
En veel plezier met al je knutels :)
pi_184905979
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:38 schreef _Hestia_ het volgende:
Dat zijn idd spannende dingen ja, succes ermee :*
En veel plezier met al je knutels :)
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184906524
Ik ben vooral aan het borduren s avonds. Ik heb bedacht dat het tijd is mijn huis op te ruimen uit te mesten en dit neemt weinig ruimte in en is makkelijk te verplaatsen en op te ruimen. Door Netflix geïnspireerd dat opruimen trouwens, maar ook omdat we willen verhuizen komend jaar en ik het niet zie zitten dan nog alles te moeten uitzoeken.

Ik laat momentele juist mijn bujo weer verslonzen. Op de een of andere manier kan ik daar niet een manier voor vinden om t bij te houden. Welja. Hoe doen jullie dat?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184906774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:10 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben vooral aan het borduren s avonds. Ik heb bedacht dat het tijd is mijn huis op te ruimen uit te mesten en dit neemt weinig ruimte in en is makkelijk te verplaatsen en op te ruimen. Door Netflix geïnspireerd dat opruimen trouwens, maar ook omdat we willen verhuizen komend jaar en ik het niet zie zitten dan nog alles te moeten uitzoeken.

Ik laat momentele juist mijn bujo weer verslonzen. Op de een of andere manier kan ik daar niet een manier voor vinden om t bij te houden. Welja. Hoe doen jullie dat?
Wat voor lamp gebruik je? Ik zou 's avonds ook wel willen borduren, maar ik heb dan slecht licht

Hahahah iedereen is door dat programma aan het opruimen geslagen ;) Ga je ver weg verhuizen?

Ik spreek eens per week met een vriendin af voor de bujo en verder gewoon even na het eten alles invullen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184906981
Ik denk niet dat we heel ver weg gaan, misschien blijven we waar we nu wonen, misschien een paar stadjes/dorpjes verderop. Max 20km denk ik. Maar toch hè. Ik heb nu denk ik alleen van mijn kleren al de helft weg gedaan. En als je dan nagaat dat ik afgelopen zomer ook al eens de helft heb weggedaan... Ik ben alleen niet zo zweverig ingesteld dat ik elk kledingstuk uitgebreid wil bedanken. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184907034
Hahahaha, ik heb ook heel veel weggegooid. Alleen ik heb nooit dat programma gezien. Het zit in mijn genen om dat te doen.
Maar ik woon ook heel klein. Maar zodra het kan wil ik ook verhuizen. Een wijk verderop, maar een groter huis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184910321
Beetje kunnen slapen CotS?
pi_184910355
Lijkt me echt heel fijn om van nature zo georganiseerd te zijn. Ik ben bijna 9jaar geleden bij mijn toen nog vriend, inmiddels man ingetrokken. En ondanks dat we wel ruimte hebben gemaakt, hebben spullen nooit echt een vaste plek gehad. Door de jaren heen hebben we wel vaker opgeruimd, en dat ging altijd een tijdje goed. Maar mijn man is helemaal niet zo opruimerig en denkt bij alles dat hij er ooit nog wel wat aan zal hebben. Nu in combinatie met kind kwam wel echt de realisatie dat het niet te doen is om t zo te houden. Ik blijf opruimen en het blijft een chaos. Dus maar eens zien of deze manier wel bij ons past. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184911291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Beetje kunnen slapen CotS?
het is even laat geworden, maar ik ben net wakker :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184911308
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:40 schreef Nanuke het volgende:
Lijkt me echt heel fijn om van nature zo georganiseerd te zijn. Ik ben bijna 9jaar geleden bij mijn toen nog vriend, inmiddels man ingetrokken. En ondanks dat we wel ruimte hebben gemaakt, hebben spullen nooit echt een vaste plek gehad. Door de jaren heen hebben we wel vaker opgeruimd, en dat ging altijd een tijdje goed. Maar mijn man is helemaal niet zo opruimerig en denkt bij alles dat hij er ooit nog wel wat aan zal hebben. Nu in combinatie met kind kwam wel echt de realisatie dat het niet te doen is om t zo te houden. Ik blijf opruimen en het blijft een chaos. Dus maar eens zien of deze manier wel bij ons past. :)
Oeh ik snap dat dat lastig is! Word je daar niet heel onrustig van?
Ik hoop voor je dat deze manier werk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184912613
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeh ik snap dat dat lastig is! Word je daar niet heel onrustig van?
Ik hoop voor je dat deze manier werk!
Heel, ja. Maar mijn man heeft altijd veel gewerkt, en de omstandigheden hebben niet altijd meegewerkt om er echt blijvend wat aan te veranderen. Nu met kind hopelijk wel. Ik hoop alleen dat mijn man ook een keer meedoet, want die is nogal slecht in weggooien en goed in verzamelen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184912858
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 11:27 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Heel, ja. Maar mijn man heeft altijd veel gewerkt, en de omstandigheden hebben niet altijd meegewerkt om er echt blijvend wat aan te veranderen. Nu met kind hopelijk wel. Ik hoop alleen dat mijn man ook een keer meedoet, want die is nogal slecht in weggooien en goed in verzamelen. :P
Ik hoop met je mee :) Kunnen jullie niet een aparte plek uitzoeken voor zijn goede verzameltalent? Ik snap dat het met een gezin moeilijk is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184912929
Die hebben we nu. Heel de zolder ligt er vol mee. :') Maar hij geeft zelf ook steeds aan te willen uitzoeken, dus dit is misschien een goede manier om er kritisch naar te kijken. En sowieso moet het dan opgeruimd worden en een vaste plek krijgen ipv overal van alles hebben liggen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184912943
Wat gaan jullie (of jij, want er is niet veel activiteit hier verder) doen dit weekend?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184913031
Hahahaha, :P Oké

Ik ben een beetje lui. Wat knutselen, series kijken en verder niet veel :) Ik heb een beetje een drukke week gehad, en ben net behoorlijk ziek geweest, dus even lekker bijkomen en energie verzamelen voor de volgende week :)

Jij?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184913143
Lekker! Geniet ervan. Welke serie kijk je?

Ik ben nu onderweg naar een vriend die ik al lang niet meer gezien heb. En morgen een stuk wandelen denk ik, en verder opruimen en relaxen. Ook ik moet even wat nieuwe energie op doen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 12:14:16 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_184913286
Chinees Nieuwjaar!

Alleen is het nat en winderig.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_184913454
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 12:05 schreef Nanuke het volgende:
Lekker! Geniet ervan. Welke serie kijk je?

Ik ben nu onderweg naar een vriend die ik al lang niet meer gezien heb. En morgen een stuk wandelen denk ik, en verder opruimen en relaxen. Ook ik moet even wat nieuwe energie op doen.
Ik kijk er een paar door elkaar; Court Justice op Netflix, Grey's Anatomy op Videoland en Flikken Maastricht op NPO Start :) Wissel een beetje af

Wat fijn dat je op bezoek gaat! Ik hoop dat het fijn is. Klinkt als een goed weekend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')