abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 november 2018 @ 09:56:48 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183179331
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 14 september
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 19 oktober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 14 september
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 19 oktober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 14 september
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 19 oktober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 3 november 2018 en RealClearPolitics

De huidige staat van de Amerikaanse politiek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183179479
Waar kun je een beetje inzichtelijk krijgen wat nu de stand is met de recounts? Ben langzamerhand de draad kwijt met hoe de verdeling er voor staat eerlijk gezegd.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_183179634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:07 schreef zalkc het volgende:
Waar kun je een beetje inzichtelijk krijgen wat nu de stand is met de recounts? Ben langzamerhand de draad kwijt met hoe de verdeling er voor staat eerlijk gezegd.
Deze races lopen nog: https://fivethirtyeight.c(...)l-too-close-to-call/.
pi_183180939
Stukje over (het gebrek aan) visie wat buitenlandbeleid aangaat:
https://foreignpolicy.com(...)-europe-isnt-optics/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 16 november 2018 @ 12:32:29 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183182012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:28 schreef Monolith het volgende:
Stukje over (het gebrek aan) visie wat buitenlandbeleid aangaat:
https://foreignpolicy.com(...)-europe-isnt-optics/
Tja. Buitenlandbeleid is van een heel andere orde, daarvoor ga je in conclaaf met je diplomaten. Blijkbaar denkt Trump dat hij wel kan imponeren zonder dit soort door de wol geverfde vaklui.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183183511
Broward misses machine recount deadline -- by 2 minutes: https://www.foxnews.com/p(...)eadline-by-2-minutes

_O-.

HAHHAAHHAHAHAHA.

quote:
D'Alessandro said he had a hard time uploading the results in time because he wasn't familiar with the website used to send them to the secretary of state.
_O-

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2018 13:49:26 ]
pi_183183636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:48 schreef zarGon het volgende:
Broward misses machine recount deadline -- by 2 minutes: https://www.foxnews.com/p(...)eadline-by-2-minutes

_O-.

HAHHAAHHAHAHAHA.

[..]

_O-

Lijkt wel alsof Buurman & Buurman daar de verkiezingen organiseren, allemachtig. :')
  vrijdag 16 november 2018 @ 14:03:59 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183183794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:48 schreef zarGon het volgende:
Broward misses machine recount deadline -- by 2 minutes: https://www.foxnews.com/p(...)eadline-by-2-minutes

_O-.

HAHHAAHHAHAHAHA.

[..]

_O-

Mijn familie woont er, het is er al jaren een zooitje daar. Gerund door een select groepje conservatieve houwdegens.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183185877
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:55 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof Buurman & Buurman daar de verkiezingen organiseren, allemachtig. :')
Wat ziet daar achter, ik zal het wel verkeerd zien maar mensen laten stemmen lijkt mij toch niet zo moeilijk. Controleert de federale overheid dat zo slecht
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 16 november 2018 @ 16:22:16 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_183186148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:48 schreef zarGon het volgende:
Broward misses machine recount deadline -- by 2 minutes: https://www.foxnews.com/p(...)eadline-by-2-minutes

_O-.

HAHHAAHHAHAHAHA.

[..]

_O-

Die recount was overigens in het voordeel van de republikein.

De handmatige recount in de senaatsrace is daar overigens zojuist geweest en het ziet er niet goed uit voor voor Bill Nelson. Weer eens een keer dat de democraten zichzelf naaien door een domme opzet van het stembiljet ... allemachtig. (Los natuurlijk van alle veel ernstigere naaierij door republikeinen waardoor miljoenen het stemmen ontzegd wordt, maar dit terzijde)
pi_183186240
Mississippi GOP Sen. Hyde-Smith calls voter suppression 'great idea.' Campaign: 'Obviously' joking.

The caught-on-camera comment surfaced days after her remark about attending a "public hanging" stirred controversy.

quote:
A video surfaced Thursday of Republican Sen. Cindy Hyde-Smith of Mississippi saying it might be a "great idea" to make it harder for some people to vote, and her campaign quickly responded that she was "obviously" joking.

Hyde-Smith, who is in a runoff against Democrat Mike Espy on Nov. 27, made the remark at a campaign stop in Starkville, Mississippi, on Nov. 3. It was posted to Twitter on Thursday by Lamar White Jr., publisher of The Bayou Brief. Smith earlier this week posted video of Hyde-Smith making a comment on Nov. 2 about a "public hanging" that started a controversy.

"And then they remind me that there's a lot of liberal folks in those other schools who ... maybe we don't want to vote," Hyde-Smith is heard saying. "Maybe we want to make it just a little more difficult. And I think that's a great idea."
LamarWhiteJr twitterde op donderdag 15-11-2018 om 23:12:15 Cindy Hyde-Smith on voter suppression: "And then they remind me, that there's a lot of liberal folks in those other schools who that maybe we don't want to vote. Maybe we want to make it just a little more difficult. And I think that's a great idea." Nov 2nd in Columbus, MS. https://t.co/OxNY77XCft reageer retweet
LamarWhiteJr twitterde op donderdag 15-11-2018 om 23:52:15 Correction: Video WAS taken in Starkville on 11/03, which is what I had initially reported. There was some confusion, because apparently, Sen. Hyde-Smith has a talent for saying things like this often. @GanucheauAdam reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183186573
quote:
President Donald Trump must restore White House access to CNN reporter Jim Acosta, for now, a federal judge said, Bloomberg News reports.

https://www.bloomberg.com(...)ess?srnd=politics-vp.
pi_183186684
Kentucky House race: Democrat Jim Glenn wins by just one vote
https://www.cbsnews.com/n(...)nn-wins-just-1-vote/
pi_183186694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

O jee dan zal de pleuris zo wel uitbreken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183186763
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:47 schreef vipergts het volgende:

[..]

O jee dan zal de pleuris zo wel uitbreken
Het is niet voor de US House, maar voor de Kentucky House.

De verhoudingen vóór de verkiezingen van 6 november: 64 R vs. 36 D.

Na de verkiezingen is het (momenteel): 47 R vs. 53 D. (=> +17 voor de Dems.)
Bron.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2018 16:51:36 ]
pi_183187007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is niet voor de US House, maar voor de Kentucky House.

De verhoudingen vóór de verkiezingen van 6 november: 64 R vs. 36 D.

Na de verkiezingen is het (momenteel): 47 R vs. 53 D. (=> +17 voor de Dems.)
Bron.
Verkeerde quote ik moest die van Acosta hebben
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183187052
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 17:01 schreef vipergts het volgende:

[..]

Verkeerde quote ik moest die van Acosta hebben
Ah, yes, ik zie...

My bad.
pi_183187121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is niet voor de US House, maar voor de Kentucky House.

De verhoudingen vóór de verkiezingen van 6 november: 64 R vs. 36 D.

Na de verkiezingen is het (momenteel): 47 R vs. 53 D. (=> +17 voor de Dems.)
Bron.
Kentucky heeft in 2019 gouverneursverkiezingen en in 2020 Senaatsverkiezingen. Kan zo bezien nog interessant worden.
pi_183187470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
It furthers a portrait of a president overstepping his authority to settle personal scores and carries extra sting because it was issued by a judge Trump appointed.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183187529
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 17:15:41 George Conway on why he withdrew from consideration for a job at DOJ: "I'm watching this thing and you know it's like, the administration is like a shit show in a dumpster fire… I realized this guy is going to be at war with the Justice Department." https://t.co/jYSRtv61ii reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_183187584
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2018 17:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]


[..]

Het zal inderdaad ook wel lastig te behappen zijn voor Donny dat de door hem benoemde rechters toch nog wel enigszins een eigen mening hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Beste debater 2022 vrijdag 16 november 2018 @ 17:51:33 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183188029
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:26 schreef Kijkertje het volgende:
Mississippi GOP Sen. Hyde-Smith calls voter suppression 'great idea.' Campaign: 'Obviously' joking.

The caught-on-camera comment surfaced days after her remark about attending a "public hanging" stirred controversy.

[..]

Mississippi... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_183188081
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 16:07 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat ziet daar achter, ik zal het wel verkeerd zien maar mensen laten stemmen lijkt mij toch niet zo moeilijk. Controleert de federale overheid dat zo slecht
De men in power hebben er baat bij dat stemmen -en dan vooral door democratische stemmers- moeilijk is. En als ze dan gestemd hebben, dan is het zaak deze zo slecht mogelijk te tellen. Zo simpel is.

En in enkele gevallen zijn de democraten zelf enorm incompetent.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_183188582
De gekkies beginnen zich inmiddels ook al te melden voor 2020:

Oprah pal and spirituality guru plans 2020 run
https://www.politico.com/(...)mson-2020-run-996174

Ik waag me aan de voorspelling dat we minstens 30 kandidaten gaan zien.
pi_183188636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 17:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De men in power hebben er baat bij dat stemmen -en dan vooral door democratische stemmers- moeilijk is. En als ze dan gestemd hebben, dan is het zaak deze zo slecht mogelijk te tellen. Zo simpel is.

En in enkele gevallen zijn de democraten zelf enorm incompetent.
Het ging mij inderdaad over de Democraten dieptriest niveau is dat zeg
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')