quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat doet die daar dan? Moet ie niet zn derde plek weer opeisen...
Jeuk over nu?quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
merkte het ja. Maar bedankt!
Lol, ik werd wel iets later wakker als normaal, maar komt door expeditie robinsonquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt je verslapen, kan niet anders.
Zo laat is dat toch nietquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lol, ik werd wel iets later wakker als normaal, maar komt door expeditie robinson
quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gelukkig. Roep maar als ik weer moet krabben.
Hij doet net of dat om half 12 s avonds pas begint.quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo laat is dat toch niet
Uurtje later als normaal zeg maarquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo laat is dat toch niet
ja preciesquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij doet net of dat om half 12 s avonds pas begint.
ga je ook vroeg naar bedquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Uurtje later als normaal zeg maar
Dat kloptquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je ook vroeg naar bed
Ontbijt, en crackers / beleg pakken voor vanmiddag op werk.quote:
Ah je lunch voor op het werk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ontbijt, en crackers / beleg pakken voor vanmiddag op werk.
Ook even aangekleed en haartjes gedaan
Babequote:
mogguhquote:
prima, vanavond ga ik weer een poging doen het te verbeteren. en daar? geen kotsers?quote:
Kan elke dag beter natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2018 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima, vanavond ga ik weer een poging doen het te verbeteren. en daar? geen kotsers?
dat scheeltquote:Op vrijdag 16 november 2018 07:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan elke dag beter natuurlijk
Nope. Geen bedden hoeven te verschonen midden in de nacht
mogguh Koenquote:
heb je tijd over om te tekenenquote:Op vrijdag 16 november 2018 08:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat scheelt de helft ongeveer.
Ik ga het wel doen voor je. Maar ik kan voor geen meter tekenen.quote:
zal vast niet slechter zijn dan wanneer ik zelf tekenquote:Op vrijdag 16 november 2018 08:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen voor je. Maar ik kan voor geen meter tekenen.![]()
Dus niet lachen als ie klaar is.
Ja ik had gewoon spotify opstaan weet jequote:Op vrijdag 16 november 2018 09:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net op de radio had je Aquarius van de Party Animals
maar ik krijg krampquote:
denk dat aiu liever heeft dat ik ergens anders komquote:
oh ja nee oke ik snap het alquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat aiu liever heeft dat ik ergens anders kom
tag-team actionquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dan moet iemand anders het maar afmaken hè
niks dan ellende en treurnisquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Weekend.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
niks dan ellende en treurnis
Ja hoor, alleen een beetje kort he zoals altijd. En het wordt steeds lastiger om mezelf uit bed te slepen want ik slaap graag met het raam open. Dat is heerlijk 's nachts maar maakt het op staan 10x lastigerquote:
nog 400 minutenquote:
wat is even?quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet nog wel eerst even werken
[..]
Maak er stuk of 9 van voor mij nog.
Dit is heel herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje kort he zoals altijd. En het wordt steeds lastiger om mezelf uit bed te slepen want ik slaap graag met het raam open. Dat is heerlijk 's nachts maar maakt het op staan 10x lastiger
En jij?
Zelfde gevoel als uit de douche stappenquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaarMet raam open slapen is wel heel lekker, maar de ochtend pfff.
daarom douche ik nooitquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfde gevoel als uit de douche stappen
Uurtje of 9 nog. Denk ikquote:
Ja al zorg ik dat de badkamer wel geen vrieskist isquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfde gevoel als uit de douche stappen
Je bent een prima kerel.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
okok, ik heb met je te doen.
boks 👊quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uurtje of 9 nog. Denk ik
[..]
Ja al zorg ik dat de badkamer wel geen vrieskist is
Dan moeten we elkaar maar warm gaan houden hequote:Op vrijdag 16 november 2018 09:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaarMet raam open slapen is wel heel lekker, maar de ochtend pfff.
Dan komen we vast de winter wel door.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar maar warm gaan houden he
Ik eet nu een mandarijn en daar zitten pitten in. Ik vind dit walgelijk.quote:
Wtf hoe komen er pitten mandarijnen. Als er een fruitsoort pitloos moet zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet nu een mandarijn en daar zitten pitten in. Ik vind dit walgelijk.
tijd voor een biologie lesjequote:Op vrijdag 16 november 2018 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wtf hoe komen er pitten mandarijnen. Als er een fruitsoort pitloos moet zijn.
Erg he. Ik vind dat echt smerig.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wtf hoe komen er pitten mandarijnen. Als er een fruitsoort pitloos moet zijn.
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan komen we vast de winter wel door.
Hmmm dan moet ik toch een andere traktatie gaan bedenken voor op mijn verjaardag de 28equote:Op vrijdag 16 november 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Erg he. Ik vind dat echt smerig.
Een handsinaasappelquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm dan moet ik toch een andere traktatie gaan bedenken voor op mijn verjaardag de 28e
banaantjequote:Op vrijdag 16 november 2018 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm dan moet ik toch een andere traktatie gaan bedenken voor op mijn verjaardag de 28e
Dan kies ik wat anders uitquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
heerlijk, kan er niet genoeg van eten
Dat kloptquote:
Ook weer zo extreem druk?quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet nog wel eerst even werken
[..]
Maak er stuk of 9 van voor mij nog.
ja daaromquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rood is de kleur van de liefde vriend
Ik ben altijd in de buurtquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:23 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij zijn we nog maar met z'n 2en, Hans.
Ja en dan even geen moleculen ontdekken en ontslagen worden zekerquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:59 schreef Kiid het volgende:
Voor jullie kinders nog in school, probeer het mensenwerk te vermijden en ga lekker het lab in ofzo
nee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:23 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij zijn we nog maar met z'n 2en, Hans.
echt hèquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en dan even geen moleculen ontdekken en ontslagen worden zeker
Zijn ze vandaag met korting te koopquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee hoor, ben dossiers afrekenen
zwaar werkquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja erg koud als je dan uit bed komt . Ik slaap ook met de raam open. Heb heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje kort he zoals altijd. En het wordt steeds lastiger om mezelf uit bed te slepen want ik slaap graag met het raam open. Dat is heerlijk 's nachts maar maakt het op staan 10x lastiger
En jij?
Simpel werk danquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zoveel weegt een dossier niet hoor
Gewoon lekker poffen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Poffen is het bereiden van voedsel door het sterk te verhitten, zonder water of olie toe te voegen. Niet alle voedingsmiddelen zijn geschikt voor poffen. Het voedingsmiddel moet veel zetmeel bevatten, en ook enig water. Gepofte levensmiddelen hebben een laag soortelijk gewicht en zijn gemakkelijk te kauwen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben gestopt met paffen.. of is dat niet hetzelfde?
Jij ook nog steeds gestopt?
Lol jij ook blauwquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh en ook:quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
rookt aiu?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik niet. mijn brood is niet lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gaat eens even lekker lunchen
quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. mijn brood is niet lekker
ja, die koop ik dus niet meer, maar ja, een heel brood wegdonderen is ook zondequote:
Ze heeft ook puntige knieën hoorde ikquote:
maar daar geil ik juist opquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft ook puntige knieën hoorde ik
En mannelijke kaaklijnen en veel lichaamsbeharing en piemelsquote:
Wat voor brood?quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die koop ik dus niet meer, maar ja, een heel brood wegdonderen is ook zonde
niet zo projecterenquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En mannelijke kaaklijnen en veel lichaamsbeharing en piemels
Oh ben je in dit forumdeel ineens heteroquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben je in dit forumdeel ineens hetero
Van mij mag het wel een graadje of 10 warmer zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het opzich best lekker
Dit zeg ik ook altijd tegen de vrouwen op mijn werk in het mortuariumquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag het wel een graadje of 10 warmer zijn.
HAHAHAHAquote:
mariarader kloosterbroodquote:
Treurnis galorequote:Op vrijdag 16 november 2018 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook altijd tegen de vrouwen op mijn werk in het mortuarium
Enkel positieve notes toch.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol jij ook blauw
O wee als jij me ooit een note geeft he
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook altijd tegen de vrouwen op mijn werk in het mortuarium
Bedankt je stijgt nu naar de eerste plek van mijn favoriete mods lijst.quote:
Daarom heb jij ook geen plek in mijn favoriete mods lijst.quote:
Wijfquote:
de beste jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een heel apart soort humor.
NEe, doet ie pas als ie 1e divisie is in fifaquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
GAM / ‘Professionele gamers massaal aan doping om scherp te blijven’
Doet Kiid dit al?
het spijt mequote:Op vrijdag 16 november 2018 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan heb je niet de beste soort humor, sorry.
hoe lang niet meer?quote:
niet meer.quote:
netjesquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet meer.
ofja, misschien nog 5 sigaretten per jaar als ik heel dronken ben
Is dat zo gek dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Bijna alle topics in SPT gaan over het kijken naar sport.
op g voetbalquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?
In VBL gaat het ook alleen over VBL kijken.. Denk niet dat er veel daadwerkelijk op voetbal zitten..
Was vroegah wel anders, voordat bierbuiken de boel overnamenquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?
In VBL gaat het ook alleen over VBL kijken.. Denk niet dat er veel daadwerkelijk op voetbal zitten..
Okay. Ik moet dat niet doen... want dan ben ik zo weer terug bij af. Denk ik. Heb eerlijk gezegd niet eens behoefte om het te proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet meer.
ofja, misschien nog 5 sigaretten per jaar als ik heel dronken ben
pubermodeONquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja zonder die pillen inmiddels.
pillen om te stoppen met roken?quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja zonder die pillen inmiddels.
ik moet het eigenlijk ook niet doen, maar op die momenten denk ik wat minder naquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Ik moet dat niet doen... want dan ben ik zo weer terug bij af. Denk ik. Heb eerlijk gezegd niet eens behoefte om het te proberen.
Zuigen? O je bedoelt ter vervanging van een peuk?quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
pubermodeON
Je mag wel ergens anders aan zuigen![]()
pubermodeOFF
Champix. Op doktersvoorschrift. Werkt goed dus.quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pillen om te stoppen met roken?
[..]
ik moet het eigenlijk ook niet doen, maar op die momenten denk ik wat minder na
Dacht dat al die topics zoals het body build topic waren lol, daarin gaat het 90% over zelf sporten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?
was jij nou mod in SPT?quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was vroegah wel anders, voordat bierbuiken de boel overnamen
True story trouwens.
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zuigen? O je bedoelt ter vervanging van een peuk?
Er zijn al een aantal specifieke vechtsportreeksen. En of het gaat lopen is natuurlijk afhankelijk van tig factoren.quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was jij nou mod in SPT?
Denk je dat een boks topic loopt of dat ik beter algemeen vechtsport topic kan maken?
Ik zie alleen maar topics over kijken naar wedstrijdenquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal specifieke vechtsportreeksen. En of het gaat lopen is natuurlijk afhankelijk van tig factoren.
Daar zijn er iets meer van jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar topics over kijken naar wedstrijden
ik vind vooralsnog enkel recreatief wielrennen en tennis...quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn er iets meer van ja
Maar niet uitsluitend dat.
IK WEET HETquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind vooralsnog enkel recreatief wielrennen en tennis...
nog even geduld hier.quote:
feest, toeters, bellen!quote:
Valt mee, ga hele avond met collega The Forest spelenquote:
5 uur?quote:
3.5 nogquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mee, ga hele avond met collega The Forest spelen
[..]
5 uur?
Waarom pas half 7 vrij?quote:
tfoequote:Op vrijdag 16 november 2018 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het niet eerder kon
veel te vroegquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:57 schreef Kiid het volgende:
ff uurtje Kerstmuziek aan gehad. Had ik wel nodig
quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:57 schreef Kiid het volgende:
ff uurtje Kerstmuziek aan gehad. Had ik wel nodig
quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
GAM / ‘Professionele gamers massaal aan doping om scherp te blijven’
Doet Kiid dit al?
Waar dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
driep, kan jij niet ff reageren op de TR die ik net heb gezet?
quote:
hey manquote:
volgens mij ben je aan het ijlenquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Huh, nu heb je opeens een andere
yo wietquote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij ben je aan het ijlen
Goed. Zo weekendquote:
Mooi, hier ook wel lekker. Ik heb al lekker weekendquote:
moet jij weten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
hahah sukkels ik heb al anderhalf uur weekend
nog plannen?quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat moet ik niet alleen weten
ik mag er ook van genieten
pikaaaaaquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoezo eigenlijk die pokemon UI?
Ja, ik ook. Eerst even langs shoppa.quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mooi, hier ook wel lekker. Ik heb al lekker weekend![]()
zo maar eens even lekker een groene rakker roken
quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij op fok buiten werk om?
ah zo.quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Eerst even langs shoppa.
[..]zit gewoon op werk hoor ga zo weg.
oh, ik was ook al in de war...quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Eerst even langs shoppa.
[..]zit gewoon op werk hoor ga zo weg.
maakt die bezorger niks uit, als die het maar kwijt isquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Bezorgers die niet snappen hoe verdiepingen werkenwordt er hier aangebeld voor een pakketje op een heel andere verdieping...
maar de grap is dat dezelfde dienst eerder al een pakketje in deze flat had gedaan en hij wilde die bij zelfde persoon droppenquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt die bezorger niks uit, als die het maar kwijt is
Als je in een gebouw met de lift omhoog gaat, waarom heet het dan een verdieping?quote:Op vrijdag 16 november 2018 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Bezorgers die niet snappen hoe verdiepingen werkenwordt er hier aangebeld voor een pakketje op een heel andere verdieping...
quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je in een gebouw met de lift omhoog gaat, waarom heet het dan een verdieping?
Vrijdagmiddag flauwheidquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]zit hier geen lift in dit gebouw trouwens...
verder was dit een heel oppervlakkig grapje
quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag flauwheid
Ik ben nog aan het bijkomenquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag flauwheid
jmmrquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit geloof ik dan weer niet.
Ik ken iemand die zijn kind Goud heeft genoemd. Dan ben je toch niet goed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je zal je kind maar zo noemen, hé kappe, hier komen!
Ah, dus die reclame van postalgold was eigenlijk verkapte kinderhandel, dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zijn kind Goud heeft genoemd. Dan ben je toch niet goed.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dus die reclame van postalgold was eigenlijk verkapte kinderhandel, dat is echt fantastisch
das toch goudquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zijn kind Goud heeft genoemd. Dan ben je toch niet goed.
Niet iedereen heeft een leven net zoals wijquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:40 schreef Driepink het volgende:
Waar is iedereen joh?
Ik had Kiid en Hans hier wel verwacht moet ik zeggen..
ik denk dat ze allemaal aan het werk zijn ofzo, ineens deadlines halen die ze eerder hebben verFOK!t...quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:40 schreef Driepink het volgende:
Waar is iedereen joh?
Ik had Kiid en Hans hier wel verwacht moet ik zeggen..
Hebben wij een leven?quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een leven net zoals wij
Goed woordgrapjequote:Op vrijdag 16 november 2018 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat ze allemaal aan het werk zijn ofzo, ineens deadlines halen die ze eerder hebben verFOK!t...
Dat was de grap debielquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hebben wij een leven?
[..]
Goed woordgrapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |