Ik had een demo van caesar of caesar II op de Mac. Kan me alleen nog herinneren dat het iets met dat er plebs nodig waren bleef herhalen.quote:
PUHLEBS ARE NEEDEDquote:Op donderdag 27 april 2023 21:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had een demo van caesar of caesar II op de Mac. Kan me alleen nog herinneren dat het iets met dat er plebs nodig waren bleef herhalen.
Ik was altijd een enorm Sierra fanboy, maar toen ik Fate of Atlantis voor het eerst speelde, met ingesproken spraak ook, toen besefte ik wel dat Lucasarts ze van de troon had gestoten.quote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De animaties zijn schitterend, en het spel was grafisch zijn tijd vooruit, maar je speelt hem met gemak in één dag uit en dat waren we toen echt niet gewend van een adventure. Het spel is veel te makkelijk en het roadrage-intermezzo was ongeschikt voor veel point-and-clickfanaten.
Dan hebben we veel meer plezier gehaald uit Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
Poooohh csquote:
Ik weet nog dat ik dat filmpje helemaal kapot heb gekeken met mijn counterstrike-homies destijds. Later ging ik het steeds meer spelen en toen was ik ook redelijk op niveau.quote:
Spel 2 heb ik erg veel interesse in, wil je die met mij delen? (speciaal een fok account aangemaakt om dit te vragen haha..)quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik speelde vroeger erg veel twee spellen:
1. Zeus, Master of Olympus. Echt een fantastisch strategie spel waarbij je je eigen Griekse stad bouwt. Voornaamste doel is dat je gebruik maakt van alle grondstoffen die in je stad aanwezig zijn en als je ze niet hebt ze importeren. Soms kon het zijn dat je daarvoor eerst een andere stad moest veroveren omdat vijanden geen handel drijven. Intussen moest je ook zelf aan aanvallers het hoofd bieden, goden of monsters die je stad aanvallen etcetera. Ik heb dat spel echt uren en dagen gespeeld en doe het nog zo nu en dan.
2. Betaald voetbal simulator. Niet te verwarren met de versie van Davilex. Deze was van ASF Software. Je kon daarbij een team kiezen uit de eerste klasse of de hoofd klasse. Je had de mogelijkheid om te promoveren naar de eerste divisie en uiteindelijk naar de eredivisie. Je moest sponsoren werven, je kom je stadion uitbreiden (overdekken, zit- of staanplaatsen en zelfs business seats). Het betroffen wel echte clubs, maar geen echte spelers. Dat heb ik nooit storend ervaren, je bent aan vrij snel in seizoenen ver in de toekomst omdat het spel relatief snel speelt. Ook dit spel heb ik echt dagen/weken achter elkaar gespeeld en speel ik via DOS/Box nog vaker!
Haha ja, misschien niet zo handig, maar een cabaretier had er ooit een geinige sketch over 😂. Maar over ASF voetbal simulator, heb je die game nog?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En toen was alleen de username Anuslikkerdanny vrij?
Wat is die eerste, Soldier of Fortune 2? Die games waren ook zo lekker (gruwelijk).quote:Op maandag 24 april 2023 17:54 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
Niet het meest originele spel, maar de gameplay was zo smooth![]()
[ afbeelding ]
Klassiekert der klassiekers![]()
[ afbeelding ]
Ik kan nog geen PM's sturen anders had ik dat gedaan hoorquote:
De CD is al een tijdje terug vrijwel kapot gegaan, maar ik heb het spel gewoon op mijn PC staan. Daar kan ik een kopie van trekken. Die kun je dan konden via DOS Box als je die opent als administrator (anders blijft hij vragen naar een CD). Heb je een e-mailadres nooit me?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:14 schreef Anuslikkerdanny het volgende:
[..]
Ik kan nog geen PM's sturen anders had ik dat gedaan hoor, maar is er een mogelijkheid om een kopie te delen mij ?
89102ujbasdkjasd at proton .mequote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je een e-mailadres nooit me?
dungeon keeper is echt een goude oude..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:44 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk topic voor als ik weer zo'n retro periode heb en wat input wil over welke games te spelen.
Alhoewel ik sowieso wel een retro gamer/liefhebber ben opzich.
Vorige week nog Dungeon Keeper gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jammer dat Bullfrog ook is opgeslokt door EA destijds.
Dungeon keeper, Populous, Theme Hospital, Syndicate. Allemaal toppers.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:44 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk topic voor als ik weer zo'n retro periode heb en wat input wil over welke games te spelen.
Alhoewel ik sowieso wel een retro gamer/liefhebber ben opzich.
Vorige week nog Dungeon Keeper gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jammer dat Bullfrog ook is opgeslokt door EA destijds.
Magic Carpet mag er ook tussen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Dungeon keeper, Populous, Theme Hospital, Syndicate. Allemaal toppers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |